joda.. er jo greit .. men jeg liker ikke og se at sandefjor osv fyller stadion sin HELT vær kamp. og se aalesund DER ER DET STAPPA med 11tusen mann FOR faen 1.div.
Tilskuertall
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rja men er ikke bare i oslo de kommer fra.. andre steder også. er jo nesten bare lsk fans som bor rund lillestrøm. finner ikke mange i oslo by.. men melder meg ut av diskusjonen orker ikke skrive så myeDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rjoda.. er jo greit .. men jeg liker ikke og se at sandefjor osv fyller stadion sin HELT vær kamp. og se aalesund DER ER DET STAPPA med 11tusen mann FOR faen 1.div.
At vif trekker mange fra LSK's nærområde skyldes mye dårlig markedsføring fra
LSK før i tiden. I Oslo øst bor det veldig mange innflyttere som holder med andre lag og en stor andel innvandrere som ikke er interessert i fotball.
Er ikke mange år siden tilskuertall på over 7000 på Åråsen tilhørte sjeldenhetene, men likefullt, sesongsalget er katastrofalt, hoder bør rulle i markedsavdelingen.
Så forresten at det bare var 4200 tilskuere på Stabæk matchen i dag, DET er dårlig med tanke på at det bor 160000 i Asker og BærumLast edited by LSK-supp.; 24.04.2006, 00:42.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRkanskje fordi oslo er en større by en det lillestrøm er?LSK Norges beste lagKommentar
-
[quote=Telemark-kanaris]7295 mot Viking...dette er jo bare for dårlig!quote]
Dette er ikke overraskende.
LSK gjør etter min mening minimalt for å øke tilskuertallet. Ikke "gadd" de selge sesongkort, ikke "gidder" de hype kamper mot mindre attraktive motstandere - som f eks Viking.
Visstnok er det ansatt en person som skal jobbe mot privatmarkedet, men dukker ikke opp før utpå sommeren.
Er det forbudt å ta gode grep før det?
Jeg skjønner ikke at alarmklokkene ringte på Åråsen da man ikke en gang maktet å fylle stadion mot RBK. Det var et faresignal !
Mvh
Gammer`n - som fulgte kampen på mobil i Sonoma Valley ved San FranciscoMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRHalve oslo er større en lillestrøm....
Opprinnelig skrevet av mediaLillestrøm er et lag for Lillestrøm,
og vålerengen er et lag for OsloRoyVaadal.Kommentar
-
Jeg tror LSK kan tjene på å markedsføre seg også utenfor romerike. For eksempel på steder Kolbotn hvor jeg bor. Kolbotn-området har vel rundt 10-15.000 innbyggere, ligger en halvtimes kjøring fra åråsen og fotballaget ligger i 3.div. nærmeste "topplag" er Follo Fotball i 1.div. I tillegg er Kolbotns eneste fotballspiller på høyt nivå Frode Kippe. Kan ikke skjønne annet enn at LSK burde klare å rekruttere fans herfra med litt innsatsKommentar
-
Kommentar
-
Hæ? Kvinnefotball. Høyt nivå??Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYOT . Så burde Kanari-Felte bli større snart. I går stod vi LANGT over politi sperringene å enda stod vi tett i tett..
Men, det er plass på A og B feltet, spesielt litt oppover på tribunedelene.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Gi oss noen hundre plasser i svingen så lager vi en syngende del der ogsåKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanarizKan ikke noen søke om å få 200/500 plasser på RB tribunen da? den tribunen er jo aldri full!
Neste år må vi jo få rb uansett så er jo like så greit å begynne å "øve" littKommentar
Kommentar