Tilskuertall

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dinho
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 884

    #41
    JhnY har svaret som alltid utvid! utvid!
    twitter @amundsakis
    ΘΥΡΑ 13

    Kommentar

    • Spiri
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Apr 2006
      • 200

      #42
      Fjern stolene på feltet, de brukes bare i pausen uansett og da klarer folk og sitte på betongen uansett hehe

      Kommentar

      • Ballen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 227

        #43
        Opprinnelig skrevet av Spiri Kanari=)
        Fjern stolene på feltet, de brukes bare i pausen uansett og da klarer folk og sitte på betongen uansett hehe
        Dette blir vel et problem den dagen vi skal spille champions league, som vi selvfølgelig skal til neste år! Håper ikke jeg tar feil nå men mener og tror at uefa krever kun sitteplasser på stadioner som brukes til champions league kamper. Uansett så mener jeg at det er fullt mulig å stå selv om det er seter der.....det funker vel på ullevål??

        Kommentar

        • Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

          #44
          Opprinnelig skrevet av Ballen
          Dette blir vel et problem den dagen vi skal spille champions league, som vi selvfølgelig skal til neste år! Håper ikke jeg tar feil nå men mener og tror at uefa krever kun sitteplasser på stadioner som brukes til champions league kamper. Uansett så mener jeg at det er fullt mulig å stå selv om det er seter der.....det funker vel på ullevål??
          Går helt fint å stå selv om det er seter, selv om jeg får vondt i kneerne etter at jeg hopper og treffer litt feil sånn at jeg setter kneet i stolen foran. Helt greit med stoler så lenge, kfl feltet blir utvidet!

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #45
            Opprinnelig skrevet av Ballen
            Dette blir vel et problem den dagen vi skal spille champions league, som vi selvfølgelig skal til neste år! Håper ikke jeg tar feil nå men mener og tror at uefa krever kun sitteplasser på stadioner som brukes til champions league kamper. Uansett så mener jeg at det er fullt mulig å stå selv om det er seter der.....det funker vel på ullevål??
            Krever ikke alt spill i europacup (CL, UEFA og Intertoto) "all-seaters"?
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • lsk_fugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 864

              #46
              mener jeg har hørt noe sånt jeg og! meen hadde ikke gjort meg noe! meen kapasiteten blir vel mindre og spredninga større??

              Kommentar

              • Kef1r
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 730

                #47
                med seter kommer vi ikke til og få den STAPPA FULT følelsen på feltet lenger da 1 plass til hver lixm da snakker vi nesten hele notar tribunen.

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
                  med seter kommer vi ikke til og få den STAPPA FULT følelsen på feltet lenger da 1 plass til hver lixm da snakker vi nesten hele notar tribunen.
                  Og hvor fett hadde ikke det vært??? Syngende kanaris hele banens lengde! Kanonbra!
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • dIsTurBeD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 668

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Og hvor fett hadde ikke det vært??? Syngende kanaris hele banens lengde! Kanonbra!
                    Er det ikke egentlig dette vi drømmer om...?

                    Kommentar

                    • Jumbo
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • May 2004
                      • 66

                      #50
                      Jo man skulle tro det Og når det viser seg at den eneste kampen LSK klarer å få til full stadion på er mot ENGA, så burde de ikke tenke seg to ganger om å gitt oss mere plass. Hvertfall med tanke på at vi måtte bryte politisperringa for å få plass mot viking lag.

                      Å fjerne stolsetene er jo bare tull og begynne med da de snart må opp på alle plassene uansett.

                      MERE PLASS!!!

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Jumbo
                        Jo man skulle tro det Og når det viser seg at den eneste kampen LSK klarer å få til full stadion på er mot ENGA, så burde de ikke tenke seg to ganger om å gitt oss mere plass. Hvertfall med tanke på at vi måtte bryte politisperringa for å få plass mot viking lag.

                        Å fjerne stolsetene er jo bare tull og begynne med da de snart må opp på alle plassene uansett.

                        MERE PLASS!!!
                        Måtte ikke bryte politisperringene, det var mer enn nok plass på toppen av feltet.

                        Kommentar

                        • Jumbo
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2004
                          • 66

                          #52
                          Det var det i såfall bare de som stod helt på toppen som klarte å se, eventuelt de som prøver å stuke seg frem blandt alle folkene som steller seg midt på.

                          Et annet forslag er at noen stiller med "parkeringsvakter" som guider folk og fyller opp på toppen først! Det fungerer for strømmen storsenter i julestria i hvertfall :P

                          Kommentar

                          • Spiri
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Apr 2006
                            • 200

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Jumbo
                            Jo man skulle tro det Og når det viser seg at den eneste kampen LSK klarer å få til full stadion på er mot ENGA, så burde de ikke tenke seg to ganger om å gitt oss mere plass. Hvertfall med tanke på at vi måtte bryte politisperringa for å få plass mot viking lag.

                            Å fjerne stolsetene er jo bare tull og begynne med da de snart må opp på alle plassene uansett.

                            MERE PLASS!!!

                            Okey, sant det der!!!! jeg tar tilbake orda mine Savna virkelig en stol på Viking-kampen da jeg sto der med gips og krykker men det var jo mitt eget valg.... fortsatt verdt å stå på feltet uansett.. hehe... men trangt var det hvertfall... var nesten sikker på at det andre beinet skulle ryke hver gang det ble nytt mål

                            støtter deg med MERE PLASS!!!!

                            Kommentar

                            Working...