Etter kampen i dag mot Viking må jeg si jeg lurer fælt på hvem som sitter i juryen som kårer LSKs beste spiller. Rambekk var vel ok i dag men den beste var han ikke Bjørn Helge hadde en meget god kamp i dag og espen var også dyktig til å vinne igjen ballen. Passningsspillet var vel ikke all verden men det gjaldt i en periode alle spillerne. Er med andre ord ikke enig med Jekyll. Rambekk var ikke best i dag.
Hvem kårer banens beste?
Collapse
X
-
-
Lurte veldig selv da de annonserte Rambekk som dagens beste, hadde mye rare klareringer idag..Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HenrikSyns Rambekk var OK, men langt fra banens beste. Det var nemmelig Riise, han var i en egen liten liga ute på banen.
Det er det jeg mener også. Hvem kårer og hvilke kriterier bruker de?Mvh Renate
Styremedlem KFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av HenrikJeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan mene ar Riise var under pari. Han var ekstremt god i dag.Kommentar
-
Jeg synes både Rambekk, Riise og Shane var ekstra gode idag. Jeg så omtrent ikke en eneste feil av disse tre. At Rambekk ble kåret som banens beste, etter å ha vunnet alt av hodedueller synes jeg er fortjent.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Disse innleggene viser vel at juryen gjorde en ok jobb selv om ikke jeg er enige med dem. Det finnes mange forskjellige meninger og sikkert mange som kunne blitt banens beste. Jeg synes det var flere som var bedre enn Rambekk og jeg har inntrykk av at han som regel spiller best når han spiller sammen med Pål Steffen.
Men all ære til Rambekk og takk og pris for tre poeng og litt jubel igjen.Mvh Renate
Styremedlem KFLKommentar
-
Synes det var en helt korrekt utmerkelse, Rambekk var sjef idag. Han vant det som var av dueller, og viste fantastiske evner til å legge ned ballen og ta den med framover. Stadig la han ned ballen og dro av 2-3 mann før han avanserte oppover banen og slo gode pasninger.
Jeg er også enig i at Riise hadde en god kamp, kom til mange fine innlegg og spilte en god kamp. Men synes Rambekk var hakket vassere.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Han jobber ekstremt mye både fremover og ikke minst hjemover, mange gode og presise pasninger, bruker backen som rundingsbøye, god posisjonering samt teknikk som sørger for at han kan gjøre geniale ting som han gjør i dag.Kommentar
Kommentar