Skryt til Kanarifansen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gale Isbre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 1164

    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
    2. Hvem som skal sette standarden er ikke lett å si, men når det er sanger man føler det blir helt feil å synge så lar man nok være. Er nok en del som lar være å synge sanger som "La han dø" da dem synes det blir for drøyt. Jeg synes sanger som "Kom igjen Fugla" og "Svein Krogstad" sangen blir helt feil å synge, derfor sparer jeg stemmen min på de sangene...
    Jeg kjøper den, selv om jeg ikke helt ser forskjell på "virkelighet" og teoretisk forklaring når det gjelder "Krogstad-ropet" (noen må forøvrig få med seg mer Cæsar enn sunt er, virker det som ). Men utfra denne logikken, vil det si at det er helt greit at folk ikke hopper med på Ascoli-sangen? At man selv velger hvilke sanger man vil spare knærne på? Synes ikke dette rimer helt med kritikken mot alle de som ikke synger av full hals, jfr. den andre tråden.

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
      Men utfra denne logikken, vil det si at det er helt greit at folk ikke hopper med på Ascoli-sangen? At man selv velger hvilke sanger man vil spare knærne på? Synes ikke dette rimer helt med kritikken mot alle de som ikke synger av full hals, jfr. den andre tråden.
      Spot on!

      Kommentar

      • Per Arne
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2347

        Isbre, her er det snakk om å drepe en ting i starten. Ønsker man ikke den nye sangen, så holder man kjeft. 99% holdt ikke kjeft. Ønsker man fortsatt ikke den nye sangen, finner man på et kallenavn man tror er negativt til sangen, og går ut på forumet med det.
        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

        Kommentar

        • ForZaFugLa
          Medlem
          Møteplager
          • Oct 2005
          • 78

          Jeg synte den trøkka som f-.......
          gleder megtil fortsettelsen
          sang tifo - ståpå
          * LSK 1917 *

          * Gulsvarte Brødre *

          -- Frihet for ultras --

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
            Jeg kjøper den, selv om jeg ikke helt ser forskjell på "virkelighet" og teoretisk forklaring når det gjelder "Krogstad-ropet" (noen må forøvrig få med seg mer Cæsar enn sunt er, virker det som ). Men utfra denne logikken, vil det si at det er helt greit at folk ikke hopper med på Ascoli-sangen? At man selv velger hvilke sanger man vil spare knærne på? Synes ikke dette rimer helt med kritikken mot alle de som ikke synger av full hals, jfr. den andre tråden.
            Merker at vi er uenig her, men IKKE diss Hotel Cæsar, da smeller det
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Merker at vi er uenig her, men IKKE diss Hotel Cæsar, da smeller det
              Og hvertfall ikke Svein Krogstad. Han er sjef!

              Kommentar

              • Spiri
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Apr 2006
                • 200

                Hotel Cæsar er sånt alle ser "litt" på men som mange like vell aldri har sett Men ikke diss det og gode og onde dager!! haha... syns kom-igjen ropet var konge bra jeg ass!!!!!

                Kommentar

                • F.s
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jan 2006
                  • 128

                  [quote/]Men en ting jeg vil vi skal prøve ut er:
                  Når man har tatt Felt A to ganger B to ganger og C to ganger, burde man kanskje ta Feltet 2 ganger også Det tror jeg blir SINNSYKT trøkk. Sinnsykt.[/quote]

                  Hadde vært kult å hatt med det ja! Tror også det blir sinnsykt med trøkk når alle trår til med den!
                  Last edited by F.s; 28.04.2006, 13:10.

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    Etter kampen mot Viking er det flere med fast tilhold på Felt A som har sagt at det er sjelden sånt trøkk på det feltet. Ingen tvil om at blant annet det nye ropet gjorde at flere dro til og ble med på de neste sangene.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • Jaren-kanari
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Mar 2004
                      • 185

                      Syns denne greia var kul, men mener den kan brukes enda bedre. Hva med å gjøre det til fast innslag å dele opp og synge "Lillestrøm er de beste", feltene mot hverandre, etter "er dere med"-greia ?????
                      Jaren-kanari
                      Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                      Kommentar

                      • Bekkis
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 441

                        trur det er meninga å synge grekern etter "er dere med"...

                        Kommentar

                        Working...