Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Felt A var bra
Var moro å stå der i dag, blir nok stående og hjelper Rønnern.
Veldig bra innsats fra deg i dag. Stemme som virkelig runger og som fikk fart i noen av veteranene på Felt A. Satt kjempepris på de som kom og dro til sammen med meg og gulost.
Felt A er i ferd med å bli den nye maktfaktoren på Kanarifeltet
Edit : det jeg ikke likte i dag var at ALLE på felt c hadde opp henda klare til og synge så begynner litt av felt b med henda også begynner vår trofaste tommy på en annen sang.. det plaga meg litt.
Det er nå sånn at Tommy er forsanger da. Misforstå meg rett her men, hvis "alle" vil starte sin egen sang når det passer de, så får vi kaos på linje med kanosynginga på tullevål i cupfinalen.
Det er nå sånn at Tommy er forsanger da. Misforstå meg rett her men, hvis "alle" vil starte sin egen sang når det passer de, så får vi kaos på linje med kanosynginga på tullevål i cupfinalen.
ja men da var det jo heelt stille en stund og at vi starter 1 sang er vell ikke ulovelig.. men sorry.. fra nå skal bare tommy starte sanger. (stakars mann)
det jeg ikke likte i dag var at ALLE på felt c hadde opp henda klare til og synge så begynner litt av felt b med henda også begynner vår trofaste tommy på en annen sang.. det plaga meg litt.
Ooooo!! Krise!! Skal det ikke mer til for å plage deg så synes jeg du har problemer...
Tommy er sjefen, ferdig med det... Han som skal ha mye av æren for det trøkket vi har på feltet. Blir feil å si at han avbrøt felt c sine forsøk på å få igang sanger. Han ble stadig avbrutt når han forsøkte å få igang noe. Fint at folk vil starte sanger på egenhånd, men da blir det fort kaos, folk synger 2 forskjellige sanger og det høres lite pent ut.
Veldig bra innsats fra deg i dag. Stemme som virkelig runger og som fikk fart i noen av veteranene på Felt A. Satt kjempepris på de som kom og dro til sammen med meg og gulost.
Felt A er i ferd med å bli den nye maktfaktoren på Kanarifeltet
Først kranglet de ulike grupperingene om hvem som er best, nå krangler de ulike feltene om hvem som er best, hva blir det neste? At bakberget tar innersvingen på midtberget og forberget igjen?
Først kranglet de ulike grupperingene om hvem som er best, nå krangler de ulike feltene om hvem som er best, hva blir det neste? At bakberget tar innersvingen på midtberget og forberget igjen?
Nå må det trykkes t-skjorter!!
"Felt A - Rønnerns disipler"
"Felt B - kosegutter i midten"
"Felt C - de fineste skoa"
jeg var litt skuffa ovver tromma i dag jeg... tromma hørtes helt jævlig ut på strømmen storsenter tribunen. den var i takt, men det var en etterlyd som nærmest hørtes ut som et etterslag som ikke var i takt. var det bare ett ekko, eller må trommeskinnet strammes??
jeg var litt skuffa ovver tromma i dag jeg... tromma hørtes helt jævlig ut på strømmen storsenter tribunen. den var i takt, men det var en etterlyd som nærmest hørtes ut som et etterslag som ikke var i takt. var det bare ett ekko, eller må trommeskinnet strammes??
så ut som en ny tromme idag. Tror den ble brukt mot bartene i starten , men bytta ut med den gamle litt uti kampen. Kommer en littt snål etterlyd iden. Blir uklart når det er hurtig takt..
er den noen grunn til at tromma er byta ut? Den nye ser ut til å være av typen Stortromme som henger på rekkverket, der det derfor den gamle er bytta ut eller den dt fordi den gamle rett og slett er slått ihjel?
Kommentar