Skryt til Kanarifansen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #41
    Opprinnelig skrevet av xeR
    er den noen grunn til at tromma er byta ut? Den nye ser ut til å være av typen Stortromme som henger på rekkverket, der det derfor den gamle er bytta ut eller den dt fordi den gamle rett og slett er slått ihjel?
    Fordi vi trodde/tror at den nye er bedre..noe jeg ikke tror lenger.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #42
      eneste måten å forbedre seg på er å prøve nye ting. godt å se at man ikke hviler på laurbærene, men konstant er ute etter å førsøke å forbedre seg.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Ted Nugent
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 851

        #43
        Opprinnelig skrevet av Nordby
        Fordi vi trodde/tror at den nye er bedre..noe jeg ikke tror lenger.
        Det er den definitivt ikke. Synes også det var litt løs tromming i dag, litt av grunnen til laber synging i dag tror jeg. Når det trommes hardere synger folk høyere! Det er nå min teori ihvertfall.

        Kommentar

        • Superstefan
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 2180

          #44
          Synes det var ufattlig mange slappe folk på c tribunen idag..
          Fotograf Kreativ Kanaris

          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

          Kommentar

          • Kef1r
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 730

            #45
            veldig enig der.

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #46
              Tromma hang slik at Tony ikke fikk utnyttet sin enorme ronkemuskel og ble veldig støl og sliten. Til neste kamp skal vi nok få på plass en løsning til den nye tromma, som egentlig er jævlig mye bedre enn den gamle.

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #47
                Opprinnelig skrevet av xeR
                Tommy er sjefen, ferdig med det... Han som skal ha mye av æren for det trøkket vi har på feltet. Blir feil å si at han avbrøt felt c sine forsøk på å få igang sanger. Han ble stadig avbrutt når han forsøkte å få igang noe. Fint at folk vil starte sanger på egenhånd, men da blir det fort kaos, folk synger 2 forskjellige sanger og det høres lite pent ut.
                Det er nok ikke sånn det fungerer lille venn. Det er ett samarbeid mellom Tommy, Rønnern, Patrick og Mykle som gjør at det blir så bra som det blir. Er ikke Tommy som styrer alt. Kommunikasjonen mellom felt B og felt C var ikke bra nok idag synes jeg.

                Angående den nye sangen så var den skikkelig stusselig. Hørtes ut som noe som var knabbet fra Håndballens venner, hadde den blitt tatt EN gang på hvert felt så hadde det ikke vært like ille, men når man gjorde samme dritten i 5 minutter så ble det bare latterlig...
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Lars
                  Tromma hang slik at Tony ikke fikk utnyttet sin enorme ronkemuskel og ble veldig støl og sliten. Til neste kamp skal vi nok få på plass en løsning til den nye tromma, som egentlig er jævlig mye bedre enn den gamle.
                  Hvordan vet du om hans enorme ronkemuskel egentlig?

                  Hørtes ikke bra ut med tromma idag hvertfall, så noe må gjøres...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • Kef1r
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 730

                    #49
                    takk for at noen er på min side i debatten her da men den tromma låt ikke bra i dag.

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #50
                      Av forskjellige grunner har jeg ikke vært på Åråsen på altfor lang tid, og havnet ved en tilfeldighet på Felt B. Så i dag er jeg både halvveis døv, 90% stum, og full av beundring for de som frivillig tar på seg oppgaven med å lede synging, hopping og klapping.

                      Takk for innsatsen karer, dere gjør en kjempejobb!
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • Kef1r
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 730

                        #51
                        haha.. er jo bare bra det da.

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Nordby
                          Fordi vi trodde/tror at den nye er bedre..noe jeg ikke tror lenger.
                          Jeg synes faktisk den nye tromma er mye fetere! Dyp og tung lyd somn forplanter seg bra over stadion. Eneste problemet med den er at den tidvis gir en dobbeltsmell som en basshøytaler som vrenger seg. Minner egentlig om en gammel romersk galei!

                          Verd å nevne av jeg sitter midt på Notartribunen - jeg likte det jeg hørte!
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Jeg synes faktisk den nye tromma er mye fetere! Dyp og tung lyd somn forplanter seg bra over stadion.
                            Verd å nevne av jeg sitter midt på Notartribunen - jeg likte det jeg hørte!
                            Jeg er enig i at den nye tromma låter bedre. Jeg kom dessverre bare fem minutter før kampstart i går, og det første jeg la merke til var den fete trommelyden. Jeg liker at lyden blir dyp, slik at ikke tromma, men sangen, dominerer.

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              #54
                              Men hvorfor inn i helvete må vi synge Ascoli sangen så mange ganger? Gikk vel en 6-7 ganger i går, og det er altfor mye. Holder med en gang per omgang.

                              Ellers var det bra variasjon på sangene, og veldig lite dødtid (maks 30 sekunder).

                              Felt A hadde vel beste lydnivå ever!
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • Bekkis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 441

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                Tromma hang slik at Tony ikke fikk utnyttet sin enorme ronkemuskel og ble veldig støl og sliten. Til neste kamp skal vi nok få på plass en løsning til den nye tromma, som egentlig er jævlig mye bedre enn den gamle.
                                jeg synes det hørtes ut som om skinnet var drålig. hvis dette ikke er stramt nok så kan det fort komme en "lengere tone" som nesten høres ut som et etterslag. sjekk opp det med skinnet, burde høres normal ut selv med en dårlig hengeposisjon...

                                Kommentar

                                • Bekkis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 441

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                                  Jeg er enig i at den nye tromma låter bedre. Jeg kom dessverre bare fem minutter før kampstart i går, og det første jeg la merke til var den fete trommelyden. Jeg liker at lyden blir dyp, slik at ikke tromma, men sangen, dominerer.
                                  jeg som satt på ss tribunen hørte tromma alt for mye i går, det var fordi jeg satt og iriiterte meg litt over den sounden som kom etter slaget. tromminga til tony var det ikke noe i veien med. han slo i takt han....

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                    Angående den nye sangen så var den skikkelig stusselig. Hørtes ut som noe som var knabbet fra Håndballens venner, hadde den blitt tatt EN gang på hvert felt så hadde det ikke vært like ille, men når man gjorde samme dritten i 5 minutter så ble det bare latterlig...
                                    Håndballens venner?? Jeg og mange andre synes dette var et morsomt innslag. Og det fikk virkelig opp stemningen og fler ble med å synge etterpå. Internkonkurranse er jo bare gøy!
                                    Synes ikke den gikk for lenge med tanke på at vi synger Ascolisangen 50% av tiden. Deilig med litt forandring.
                                    Dessuten hadde en gang på hvert felt blitt for lite. Alle veit at etter å ha blitt egget opp ved ett par forsøk så blir det bedre. Sånn er det på "ja for faen" også. Håper det blir fler elementer til det nye ropet snart.

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av veiron
                                      Håndballens venner?? Jeg og mange andre synes dette var et morsomt innslag. Og det fikk virkelig opp stemningen og fler ble med å synge etterpå. Internkonkurranse er jo bare gøy!
                                      Synes ikke den gikk for lenge med tanke på at vi synger Ascolisangen 50% av tiden. Deilig med litt forandring.
                                      Dessuten hadde en gang på hvert felt blitt for lite. Alle veit at etter å ha blitt egget opp ved ett par forsøk så blir det bedre. Sånn er det på "ja for faen" også. Håper det blir fler elementer til det nye ropet snart.
                                      Jeg likte det nye ropet særdeles dårlig! Lurte egentlig på hva i alle verden poenget var....

                                      Er det ikke bedre å rope noe som faktisk har mening?
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                        Jeg likte det nye ropet særdeles dårlig! Lurte egentlig på hva i alle verden poenget var....

                                        Er det ikke bedre å rope noe som faktisk har mening?
                                        Kunne gjort det om til noe LSK realtert. Som en stemningsskaper var det en udiskutabel suksess.

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          #60
                                          Kan ikke de som ikke liker den bare la være å synge da.. At den trøkka så bra er vel ett tegn på at flesteparten synes den varbra/morsomm og synge.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...