Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Felt C var ikke best akkurat på "vi er med" delen, men det er vel mest fordi vi syntes det var kjipt å kun synge "vi er med" i ett kvarter... Mye kulere å synge noe for å støtte laget, ikke for å briefe med at man kan synge høyt.
Når det er sagt så skal det sies at Felt C ellers eier alle mann....;-)
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Felt C var ikke best akkurat på "vi er med" delen, men det er vel mest fordi vi syntes det var kjipt å kun synge "vi er med" i ett kvarter... Mye kulere å synge noe for å støtte laget, ikke for å briefe med at man kan synge høyt.
Så nå har 5 minutter blitt til et kvarter??
Klarer du ikke å se det positive i dette ropet? Hørte du ikke at den vanlige synginga ble mye bedre etter at folk hadde blitt giret opp med "vi er med"?
Om Felt C skal være trassige og ikke "gidde" å være med så synes jeg dette er rart. Selv synes jeg ikke det er spesielt kult å synge Ascolisangen så mye som vi gjorde i går, men jeg er da med uansett.
Noen liker enkelte ting, mens andre liker noe annet. Sånn vil det alltid være i en stor forsamling mennesker. Bedre at vi alle sammen blir med på det som synges vel?
Så nå har 5 minutter blitt til et kvarter? Klarer du ikke å se det positive i dette ropet? Hørte du ikke at den vanlige synginga ble mye bedre etter at folk hadde blitt giret opp med "vi er med"?
Om Felt C skal være trassige og ikke "gidde" å være med så synes jeg dette er rart. Selv synes jeg ikke det er spesielt kult å synge Ascolisangen så mye som vi gjorde i går, men jeg er da med uansett.
Noen liker enkelte ting, mens andre liker noe annet. Sånn vil det alltid være i en stor forsamling mennesker. Bedre at vi alle sammen blir med på det som synges vel?
Hør, hør! Det nye ropet vil være meget bra for å "vekke" folk dersom stemningen skulle bli litt sløv. Det forplikter liksom litt å svare forsangeren. Det at ropet ble brukt flere ganger er vanlig kutyme når nye ting skal kjøres inn.
Enig i det Vegar, men for meg hørtes det ut som om sangen til Cæsar Svein skulle synges inn. Det neste blir vel å forsøke LI-LLE-STRØM mellom tribunene.
En ting som plager meg veldig er at de fleste klapper for seg selv etter "Skarru væra, virru væra Lillestrømgutt?"
Patetisk å klappe for seg selv uansett hvor mye det slår på andre siden.
etter å ha lest denne tråden virker det som om UFC er samlet om å misslike "vi er med".. den ble tydeligvis sunget ALT for lenge, omtrent 5 minutter eller noe.. bare en tanke: kanskje det var for å kjøre den inn?
dessuten trodde jeg at UFC ville støtte laget uansett, derfor blir jeg overrasket når noen medlemmer der sier at de ikke gidder å rope med på denne sangen.
som veiron sa, så er det ikke alle som liker å synge ascoli 50% av tiden heller, men man gjør da alt for å skape stemning og trøkk!
synes "vi er med" skapte stemning på feltene. de aller fleste, til og med helt ut på enden av felt A, ble med å ropte! de ble også med å synge på de neste sangene, noe jeg vil si er ganske uvanlig helt på kanten. det betyr vel at forsøket var til de grader vellykket! det gikk lekende lett å kjøre den inn, og folk ble engasjerte. bare å fortsette med den trenden!
Jaja, selvsagt kan vi ikke ha egne meninger. Jeg bestemmer hva vi skal mene og så sender jeg sms til alle i UFC etterpå
Du er sikkert ikke fornøyd med alle sangene og ropa selv. Hvis noen drar i gang LI-LLE-STRØM på neste hjemmkamp regner jeg med at du er med på den også!
KFL`s versjon av Cæsar-Sveins sang ser ut til å bli en knallsuksess i hvert fall:lol:
Jeg skjønner virkelig ikke koblingen med roo-seeen-boorg ropet og "vi er med"!! Det er jo ikke det samme i det hele tatt! Og selvfølgelig kommer vi ikke til å begynne med Liii-leee-strøøm på den måten.
Det som er litt merkelig er at nesten samtlige har utrykt at dette var en knallsuksess. Så kommer ingenting,- så kommer ingenting,.- så kommer dere som synes det var helt ræva. Ja så dårlig at dere endog satt igang med deres egen sang mens ropet pågikk. Alle må selvfølgelig være loyale mot de sangene/ropene som blir dratt i gang av forsanger.
Det som er litt merkelig er at nesten samtlige har utrykt at dette var en knallsuksess. Så kommer ingenting,- så kommer ingenting,.- så kommer dere som synes det var helt ræva. Ja så dårlig at dere endog satt igang med deres egen sang mens ropet pågikk. Alle må selvfølgelig være loyale mot de sangene/ropene som blir dratt i gang av forsanger.
Problemet er kanskje at det ikke var UFC som fant på dette ropet.
etter å ha lest denne tråden virker det som om UFC er samlet om å misslike "vi er med".. den ble tydeligvis sunget ALT for lenge, omtrent 5 minutter eller noe.. bare en tanke: kanskje det var for å kjøre den inn?
dessuten trodde jeg at UFC ville støtte laget uansett, derfor blir jeg overrasket når noen medlemmer der sier at de ikke gidder å rope med på denne sangen.
som veiron sa, så er det ikke alle som liker å synge ascoli 50% av tiden heller, men man gjør da alt for å skape stemning og trøkk!
synes "vi er med" skapte stemning på feltene. de aller fleste, til og med helt ut på enden av felt A, ble med å ropte! de ble også med å synge på de neste sangene, noe jeg vil si er ganske uvanlig helt på kanten. det betyr vel at forsøket var til de grader vellykket! det gikk lekende lett å kjøre den inn, og folk ble engasjerte. bare å fortsette med den trenden!
Det at en del folk på felt C ikke var med å sang på "vi er med"-sangen, har vel ikke noe med å ikke støtte laget vel?
Denne "sangen" hadde ikke noe LSK-relatert innhold....
Og det minner nærmest om noe som blir ropt på håndballkamp.... Og evt fotballkamper i 3.divisjon eller noe......
Håper virkelig ikke at "vi er med" blir et fast innslag på Åråsen.... Kanarifansen er veldig bra for tiden, med bra synging og mange kvalitetssanger... Og da kan vi ikke plutselig begynne med sånne idiotiske harry-sanger..!!!
Da skal jeg fortelle deg at ROO- SEN - BORG runger vannvittig på Lerkendal når alle bartene tar i. Er den også bra?
Skriv alderen din på profilen, så får vi se... Er du sååå gammel at du har fylt 29 i en 20-30 år allerede?
Mener ikke på noen måte at ALLE rop som skaper stemning er bra, men dette er ikke et rop som kan sammenlignes med Roooooseeeeenbooooooorg-ropet på noen måte..
Det tror jeg du er fullstendig klar over selv også, men så var det det med å kverulere "fordi man kan"...
"Vi er med" er et tøft rop med aggressivitet, som foreløpig vel ikke hadde noen annen hensikt enn å gire opp fansen for å bli med på ropene som kom etterpå. "Roooosenboooooorg" er et kjipt mongorop for de med mer enn 7 kg bartevoks på leppa..
Så lenge vi velger rop med omhu (og det mener jeg absolutt vi har gjort her), så får vi som gidder, lage stemning, og dere som er klin gærne (og litt sånn ironisk distansert) vifte med flagg.
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Kommentar