Skryt til Kanarifansen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1509

Felt C var ikke best akkurat på "vi er med" delen, men det er vel mest fordi vi syntes det var kjipt å kun synge "vi er med" i ett kvarter... Mye kulere å synge noe for å støtte laget, ikke for å briefe med at man kan synge høyt.

Når det er sagt så skal det sies at Felt C ellers eier alle mann....;-)
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

Kommentar

• iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

en annen ting som vi har blitt JÆVLA bra på er å støtte laget i motgang.

ett eksempel er når Viking scora, vi var midt i en sang, og stopper naturlig opp når de scorer, for så å fortsette sangen 5 sekunder etterpå.

Veldig veldig bra!
      Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

Burde denne tråden kanskje vært i "Tribunekultur"-forumet?
        RoyVaadal.

Kommentar

• Kef1r
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 730

njaa tror nok en moderator hadde flyttet den da.. men siden denne her har blitt svart mye på så tviler jeg på det hehe..

men og støtte laget i motgang er jo bra, det hjalp jo

Kommentar

• veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

Opprinnelig skrevet av fjacob82
            Felt C var ikke best akkurat på "vi er med" delen, men det er vel mest fordi vi syntes det var kjipt å kun synge "vi er med" i ett kvarter... Mye kulere å synge noe for å støtte laget, ikke for å briefe med at man kan synge høyt.
            Så nå har 5 minutter blitt til et kvarter??
            Klarer du ikke å se det positive i dette ropet? Hørte du ikke at den vanlige synginga ble mye bedre etter at folk hadde blitt giret opp med "vi er med"?
            Om Felt C skal være trassige og ikke "gidde" å være med så synes jeg dette er rart. Selv synes jeg ikke det er spesielt kult å synge Ascolisangen så mye som vi gjorde i går, men jeg er da med uansett.
            Noen liker enkelte ting, mens andre liker noe annet. Sånn vil det alltid være i en stor forsamling mennesker. Bedre at vi alle sammen blir med på det som synges vel?

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 423

Opprinnelig skrevet av veiron
              Så nå har 5 minutter blitt til et kvarter? Klarer du ikke å se det positive i dette ropet? Hørte du ikke at den vanlige synginga ble mye bedre etter at folk hadde blitt giret opp med "vi er med"?

Om Felt C skal være trassige og ikke "gidde" å være med så synes jeg dette er rart. Selv synes jeg ikke det er spesielt kult å synge Ascolisangen så mye som vi gjorde i går, men jeg er da med uansett.

Noen liker enkelte ting, mens andre liker noe annet. Sånn vil det alltid være i en stor forsamling mennesker. Bedre at vi alle sammen blir med på det som synges vel?
              Hør, hør! Det nye ropet vil være meget bra for å "vekke" folk dersom stemningen skulle bli litt sløv. Det forplikter liksom litt å svare forsangeren. Det at ropet ble brukt flere ganger er vanlig kutyme når nye ting skal kjøres inn.
              Last edited by Vegar Hjermundrud; 25.04.2006, 09:02.
              Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

• Lsk - Alltid
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Apr 2006
                • 15

Funka Utrolig bra ja! ( Felt A eide =D )
                Fotball og Lillestrøm SK er livet :) That`s it..

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

Enig i det Vegar, men for meg hørtes det ut som om sangen til Cæsar Svein skulle synges inn. Det neste blir vel å forsøke LI-LLE-STRØM mellom tribunene.
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

Kommentar

• Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

En ting som plager meg veldig er at de fleste klapper for seg selv etter "Skarru væra, virru væra Lillestrømgutt?"
                    Patetisk å klappe for seg selv uansett hvor mye det slår på andre siden.

Kommentar

• JhnY
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 975

Halve C felte sang en annen sang når dere dreiv med "vi er med", men midten er flere så kom vel ikke som noen overaskelse?

//JhnY som er mot "vi er med" tullet

Kommentar

• Chessheim-kanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2005
                        • 1022

etter å ha lest denne tråden virker det som om UFC er samlet om å misslike "vi er med".. den ble tydeligvis sunget ALT for lenge, omtrent 5 minutter eller noe.. bare en tanke: kanskje det var for å kjøre den inn?
                        dessuten trodde jeg at UFC ville støtte laget uansett, derfor blir jeg overrasket når noen medlemmer der sier at de ikke gidder å rope med på denne sangen.
                        som veiron sa, så er det ikke alle som liker å synge ascoli 50% av tiden heller, men man gjør da alt for å skape stemning og trøkk!

synes "vi er med" skapte stemning på feltene. de aller fleste, til og med helt ut på enden av felt A, ble med å ropte! de ble også med å synge på de neste sangene, noe jeg vil si er ganske uvanlig helt på kanten. det betyr vel at forsøket var til de grader vellykket! det gikk lekende lett å kjøre den inn, og folk ble engasjerte. bare å fortsette med den trenden!
                        mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

Opprinnelig skrevet av JhnY
                          //JhnY som er mot "vi er med" tullet
                          Sjokk. Dere på Felt C kan vel ikke mene noe annet enn kompisene deres vel? Individuelle meninger er for tullinger

Kommentar

• Jan Banan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 809

Hva i helv... er i veien med dere som klager på "Vi er med"-ropet?

For det første sørget det for at mange som holdt helt kjeft ble med på å synge etter at vi gjorde oss ferdig med den delen.

For det andre holdt vi kanskje på i hele fem minutter (å grøss og gru) slik at den skulle bli innarbeidet.

Så: fortell meg og alle oss andre hva som er galt med et rop som skaper stemning, og sørger for at flest mulig blir med på påfølgende rop og sanger?

For en gjeng med sutrete unger!!
                            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

Jaja, selvsagt kan vi ikke ha egne meninger. Jeg bestemmer hva vi skal mene og så sender jeg sms til alle i UFC etterpå

Du er sikkert ikke fornøyd med alle sangene og ropa selv. Hvis noen drar i gang LI-LLE-STRØM på neste hjemmkamp regner jeg med at du er med på den også!

KFL`s versjon av Cæsar-Sveins sang ser ut til å bli en knallsuksess i hvert fall:lol:
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

Ikke snakk om unger når du er en guttehvalp sjøl

Så alle sanger/rop som skaper stemning er bra?

Da skal jeg fortelle deg at ROO- SEN - BORG runger vannvittig på Lerkendal når alle bartene tar i. Er den også bra?
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

Kommentar

• veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

Jeg skjønner virkelig ikke koblingen med roo-seeen-boorg ropet og "vi er med"!! Det er jo ikke det samme i det hele tatt! Og selvfølgelig kommer vi ikke til å begynne med Liii-leee-strøøm på den måten.

Kommentar

• e.d
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 688

Det som er litt merkelig er at nesten samtlige har utrykt at dette var en knallsuksess. Så kommer ingenting,- så kommer ingenting,.- så kommer dere som synes det var helt ræva. Ja så dårlig at dere endog satt igang med deres egen sang mens ropet pågikk. Alle må selvfølgelig være loyale mot de sangene/ropene som blir dratt i gang av forsanger.
                                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

Opprinnelig skrevet av e.d
                                      Det som er litt merkelig er at nesten samtlige har utrykt at dette var en knallsuksess. Så kommer ingenting,- så kommer ingenting,.- så kommer dere som synes det var helt ræva. Ja så dårlig at dere endog satt igang med deres egen sang mens ropet pågikk. Alle må selvfølgelig være loyale mot de sangene/ropene som blir dratt i gang av forsanger.
                                      Problemet er kanskje at det ikke var UFC som fant på dette ropet.

Kommentar

• Bærumskanari
                                        Medlem
                                        Bøffel
                                        • Apr 2006
                                        • 36

Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                                        etter å ha lest denne tråden virker det som om UFC er samlet om å misslike "vi er med".. den ble tydeligvis sunget ALT for lenge, omtrent 5 minutter eller noe.. bare en tanke: kanskje det var for å kjøre den inn?
                                        dessuten trodde jeg at UFC ville støtte laget uansett, derfor blir jeg overrasket når noen medlemmer der sier at de ikke gidder å rope med på denne sangen.
                                        som veiron sa, så er det ikke alle som liker å synge ascoli 50% av tiden heller, men man gjør da alt for å skape stemning og trøkk!

synes "vi er med" skapte stemning på feltene. de aller fleste, til og med helt ut på enden av felt A, ble med å ropte! de ble også med å synge på de neste sangene, noe jeg vil si er ganske uvanlig helt på kanten. det betyr vel at forsøket var til de grader vellykket! det gikk lekende lett å kjøre den inn, og folk ble engasjerte. bare å fortsette med den trenden!

Det at en del folk på felt C ikke var med å sang på "vi er med"-sangen, har vel ikke noe med å ikke støtte laget vel?
                                        Denne "sangen" hadde ikke noe LSK-relatert innhold....
                                        Og det minner nærmest om noe som blir ropt på håndballkamp.... Og evt fotballkamper i 3.divisjon eller noe......

Håper virkelig ikke at "vi er med" blir et fast innslag på Åråsen.... Kanarifansen er veldig bra for tiden, med bra synging og mange kvalitetssanger... Og da kan vi ikke plutselig begynne med sånne idiotiske harry-sanger..!!!

Kommentar

• Jan Banan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2004
                                          • 809

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                          Ikke snakk om unger når du er en guttehvalp sjøl

Så alle sanger/rop som skaper stemning er bra?

Da skal jeg fortelle deg at ROO- SEN - BORG runger vannvittig på Lerkendal når alle bartene tar i. Er den også bra?
                                          Skriv alderen din på profilen, så får vi se... Er du sååå gammel at du har fylt 29 i en 20-30 år allerede?

Mener ikke på noen måte at ALLE rop som skaper stemning er bra, men dette er ikke et rop som kan sammenlignes med Roooooseeeeenbooooooorg-ropet på noen måte..
                                          Det tror jeg du er fullstendig klar over selv også, men så var det det med å kverulere "fordi man kan"...

"Vi er med" er et tøft rop med aggressivitet, som foreløpig vel ikke hadde noen annen hensikt enn å gire opp fansen for å bli med på ropene som kom etterpå. "Roooosenboooooorg" er et kjipt mongorop for de med mer enn 7 kg bartevoks på leppa..

Så lenge vi velger rop med omhu (og det mener jeg absolutt vi har gjort her), så får vi som gidder, lage stemning, og dere som er klin gærne (og litt sånn ironisk distansert) vifte med flagg.
                                          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

Working...