Opprinnelig skrevet av King_Raymond
Skryt til Kanarifansen
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreMen utfra denne logikken, vil det si at det er helt greit at folk ikke hopper med på Ascoli-sangen? At man selv velger hvilke sanger man vil spare knærne på? Synes ikke dette rimer helt med kritikken mot alle de som ikke synger av full hals, jfr. den andre tråden.Kommentar
-
Isbre, her er det snakk om å drepe en ting i starten. Ønsker man ikke den nye sangen, så holder man kjeft. 99% holdt ikke kjeft. Ønsker man fortsatt ikke den nye sangen, finner man på et kallenavn man tror er negativt til sangen, og går ut på forumet med det.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Jeg synte den trøkka som f-.......
gleder megtil fortsettelsen
sang tifo - ståpå* LSK 1917 *
* Gulsvarte Brødre *
-- Frihet for ultras --Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreJeg kjøper den, selv om jeg ikke helt ser forskjell på "virkelighet" og teoretisk forklaring når det gjelder "Krogstad-ropet" (noen må forøvrig få med seg mer Cæsar enn sunt er, virker det som ). Men utfra denne logikken, vil det si at det er helt greit at folk ikke hopper med på Ascoli-sangen? At man selv velger hvilke sanger man vil spare knærne på? Synes ikke dette rimer helt med kritikken mot alle de som ikke synger av full hals, jfr. den andre tråden.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
[quote/]Men en ting jeg vil vi skal prøve ut er:
Når man har tatt Felt A to ganger B to ganger og C to ganger, burde man kanskje ta Feltet 2 ganger også Det tror jeg blir SINNSYKT trøkk. Sinnsykt.[/quote]
Hadde vært kult å hatt med det ja! Tror også det blir sinnsykt med trøkk når alle trår til med den!Last edited by F.s; 28.04.2006, 13:10.Kommentar
-
Etter kampen mot Viking er det flere med fast tilhold på Felt A som har sagt at det er sjelden sånt trøkk på det feltet. Ingen tvil om at blant annet det nye ropet gjorde at flere dro til og ble med på de neste sangene.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Syns denne greia var kul, men mener den kan brukes enda bedre. Hva med å gjøre det til fast innslag å dele opp og synge "Lillestrøm er de beste", feltene mot hverandre, etter "er dere med"-greia ?????Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
Kommentar