Skarp - Fugla 2

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Skarp - Fugla 2

    Spilles i kveld.

    Ingen som er loco nok til å dra opp å se regner jeg med, men kanskje det er noen kanaris i tromsø(? eller bommer jeg grovt på hvor dette laget er fra) som
    kan holde oss oppdatert?

    Jeg er nysgjerrig på hvordan Kase, Påsan og Haddad-haddad-haddad gjør det, samt om Cyril merker noe til skaden han fikk sist kamp.


    edit: hovedforumet nektet meg å poste denne.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    #2
    LSK2 vant i følge n3sport 4-0 over Skarp på Tromsdalen stadion (Tromsø).

    LSK3 serieåpnet mot Fu/Vo på KGB på fredag med 1-0-seier.

    -okb!
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3


      Det har ikke kommet inn målscorere enda.

      Anyone?
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #4
        Opprinnelig skrevet av iL
        http://n3sport.no/03/result.asp?WCI=...ts&WCU=2875366

        Det har ikke kommet inn målscorere enda.

        Anyone?
        Tror du kan vente til du blir grå og gammel på målscorere på n3sport. Har aldri sett at de noensinne har oppdatert den informasjonen.

        -okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • sparwasser
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3185

          #5
          Opprinnelig skrevet av okb
          Tror du kan vente til du blir grå og gammel på målscorere på n3sport. Har aldri sett at de noensinne har oppdatert den informasjonen.

          -okb!
          Fra n3sport:

          Skarp-Lillestrøm 0-4 (0-2)


          Skarp tapte sin første hjemmekamp i år mot et topptungt LSK lag. Hele 10 av LSK spillerne var fast inventar på 2005 LSK laget.
          Se neste side:

          90 min + 4 min Slutt
          90 min Spillebytte LSK Kali ut Exhaj inn
          84 min 0-4 Cyril Kali
          79 min GULT kort LSks Pål Steffen Andresen
          78 min 0-3 Myklebust
          74 min Meget bra Skarpangrep som LSK keeper redder
          72 min LSK angrep - skudd rett utenfor til høyre
          69 min LSK får straffe - Tor Inge redder!!!
          68 min GULT kort Skarps Terje Ophaug
          67 min Bytte Skarp ut O.C Simonsen inn Eirik Ervik
          64 min Bytte Skarp ut Rune Brekke inn Frank Solberg
          63 min GULT KORT LSKs Johan P Winsnes
          59 min LSK corner fra høyre
          58 min LSK corner fra venstre
          56 min Lsk presser, men Skarp står han av
          2 omgang er igang
          PAUSE
          45 0-2 19 Haddad
          40 min GULT KORT LSKs 19 Haddad
          38 min corner til LSK etter et nydelig angrep
          23 min fint Skarpangrep av Aslak - satt rett over
          21 min 0-1 11 Myklebust
          10 min corner til Skarp - satt rett over
          8 min nydelig angrep av Aslak med Rune som satte rett over!
          LSK keeper stiller i rosa!
          2 min LSK presser mot Skarps mål
          Kampstart kl 1730 - Kampen er igang!
          Klart for kamp i Dalen. Dommer Inge Henning Andersen, Innstranden IL


          Slik stiller Lillestrøm.
          Otto Fredriksson, Cyril Kali, Pål Steffen Andresen, Johan Petter Winsnes,
          Lasse Bergan-Foss, Pål Strand, Kasey Wehrman, Trond Olsen, Arild Sundgot, Andreas Haddad og Magnus Myklebust.

          Sist Skarp møtte Lillestrøm var under 60 års jubileumet til Skarp i 1979, der Skarpgutta møtte daværende Norges beste lag til en privatkamp i et vidunderlig sommervær på Alfheim stadion.
          Skarp "vant" 1-2 etter mål fra Kjell-Roger Jensen. Uten anførsel vant Skarpkaptein Svein Pedersen og sine gutter banketten etterpå - der dagens LSK direktører fikk servert nordnorsk humor til 20 i stil.
          Vel møtt, LSK - vi har enda vimpelen fra den gang!

          Kilde:
          Last edited by sparwasser; 24.04.2006, 20:09.

          Kommentar

          • Canário
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1471

            #6
            iTromsø – også kjent som Mediehuset iTromsø og itromso.no – er en avis med grundig, viktig og underholdende journalistikk for tromsøfolk


            Skarp tapte klart

            Av Ivar Hjelvik og Anders Horne

            Skarp hadde trøbbel med motstander Lillestrøm 2 på hjemmebane. Det er kanskje ikke så rart når en tar i betraktning laget kanarifuglene mønstret.

            For på banen per nå er ti kjente spillere med mye samlet erfaring fra Lillestrøms A-lag. Blant dem som gir Skarp hodepine for øyeblikket er Lyngen-gutten Trond Olsen. Han var imidlertlid kun på det jevne i dag.

            Ved pause ledet de gjestende eliteseriespillerne 2-0 etter at Magnus Myklebust sendte Lillestrøm 2 opp i ledelsen etter 20 minutter. Andreas Haddad doblet gjestenes ledelse minuttet før pause.

            Også etter sidebytte dominerte det som må være Norges beste 2.-divisjonslag kampen. Til tross for at gjestene vant sjansestatistikken 12-1 klarte de ikke å få hull på byllen før i det 78. minutt. Da scoret Magnus Myklebust sitt andre mål for dagen. Ciril Kali fikk æren av å fastsette sluttresultatet til 4-o seks minutter før full tid.

            Til tross for at Skarp møtte et tilnærmet eliteserielag var ikke trener Sigbjørn Kolnes helt fornøyd med sine disiplers innsats.

            - Selv om vi møtte et godt lag i dag var ikke innsatsen fra våre spillere god nok, mente Kolnes etter kampen.

            Kommentar

            • gulsort
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 166

              #7
              Godt å se at myklebust er på hugget om dagen, den gutten kommer til å Bli stor. Dessuten er det positivt at Haddad ser ut til å ha funnet scoringsformen, kanskje vår franske venn er på gang også. Tar tid å tilpasse seg nytt lag, nytt spillemønster.

              Negativt må være at T. OLsen utfra referatet ikke utmerket seg og kun spilte en kamp på det jevne. Er det noen som har sett han på trening som kan fortelle litt om Olsens holdninger etc?
              For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

              Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #8
                12-1 i sjanser og -"Norges beste 2. div. lag" lar seg høre. Enda bedre blir det når spillere som Wehrman, Strand, Olsen og Kali kommer i form!
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • Ted Nugent
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 851

                  #9
                  Ser av referatet at vi bomma på straffe. Regner med at det var Sundgot som tok denne, sjelden bom av han isåfall. Forøvrig burde vi jo overkjøre alle 2. divisjonslag med den elleveren der...

                  Kommentar

                  • Canário
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1471

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                    Ser av referatet at vi bomma på straffe. Regner med at det var Sundgot som tok denne, sjelden bom av han isåfall.
                    Eventuelt Lasse Bergan Foss som er en trofast straffeskytter for rekruttlaget.

                    Vi mønstret i alle fall et utrolig sterkt lag, med Bergan Foss som eneste mann fra rekruttlaget. Haddad viser nok en gang at scoringene renner inn når han spiller på LSK 2, og hyggelig for han, samt Cyril Kali å få en scoring som lover godt for selvtiliten. Gledelig at også PSA som, etter alle solemerker, fullførte en hel kamp uten noe som helst tegn på noe banebrytende på skadefronten.

                    Kommentar

                    • Fjeller'n
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 905

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av gulsort
                      Godt å se at myklebust er på hugget om dagen, den gutten kommer til å Bli stor.
                      Mye kan sies om Myklebust, men stor? Nei, det toget har nok gått for lengst.


                      Stian
                      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                        Ser av referatet at vi bomma på straffe. Regner med at det var Sundgot som tok denne, sjelden bom av han isåfall. Forøvrig burde vi jo overkjøre alle 2. divisjonslag med den elleveren der...
                        Dagens RB bekrefter at det var Sundgot som bomma.

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          #13


                          Først en del om RBK gutter som tapte, deretter om oss.

                          "Også Lillestrøm stilte med toppet B-lag til mandagens 2. divisjonskamp mot Skarp.
                          Oppstillingen Otto Fredrikson, Cyril Kali, Pål Steffen Andresen, Lasse Bergan-Foss, Pål Strand, Johan Petter Winsnes, Kasey Wehrman, Arild Sundgot, Trond Olsen, Andreas Haddad og Magnus Myklebust burde skremme vannet av Tromsø-laget.
                          Lillestrøm vant 4-0 etter scoringer av Magnus Myklebust (2), Andreas Haddad og den franske nyervervelsen Cyril Kali, som etter planen skal erstatte Christoffer Andersson når svensken går til Hannover etter VM.
                          Kasey Wehrman og Pål Strand, som begge er på vei tilbake etter langtidsskade, spilte hele kampen for LSK 2."



                          Go Kasey!

                          Kommentar

                          • Vegar Hjermundrud
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 423

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Dagens RB bekrefter at det var Sundgot som bomma.
                            Sundgot skyter vanligvis hardt og høyt på straffe og har vel ikke bommet siden straffekonken i 03. Det er ikke vanlig kutyme å spørre etter detaljer på bommede straffespark i 2. divisjon og spørsmålet er selvsagt kun for spesielt interesserte autister, men er det noen som kan si noe om hvordan han bommet? Over, utenfor, rett på keeper?
                            Last edited by Vegar Hjermundrud; 25.04.2006, 11:39.
                            Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                            Kommentar

                            • Canário
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1471

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Vegard Hjermundrud
                              Det er ikke vanlig kutyme å spørre etter detaljer på bommede straffespark i 2. divisjon og spørsmålet er selvsagt kun for spesielt interesserte autister, men er det noen som kan si noe om hvordan han bommet? Over, utenfor, rett på keeper?
                              I følge "referatet" sparwasser la ut, reddet Skarps keeper Tor Inge Kristiansen straffen fra Sundgot, så det vil vel si at han ikke skøyt over eller utenfor. Mye tyder da på at han ikke plasserte straffen godt nok, eller at keeper valgte "riktig" side.

                              69 min: LSK får straffe - Tor Inge redder!!!

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #16
                                Tipper at han ble litt usikker og prøvde å skyte til "feil" side. Når han skyter den faste straffa si, hardt til venstre for keeper, gjerne høyt oppe, bommer han aldri.

                                Kommentar

                                • Lars_K!
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2006
                                  • 271

                                  #17
                                  Eller at han hadde sett mange av straffene til sungodt og gikk opp til venstre...

                                  Kommentar

                                  • Lillestrøm Kirke
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2004
                                    • 1470

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Lars_K!
                                    Eller at han hadde sett mange av straffene til sungodt og gikk opp til venstre...
                                    Kampreferatet på lsk.no gir svaret på straffegåten.



                                    men Skarp keeperen hadde sett fotball extra på TV 2 i går og gikk riktig vei!
                                    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                    Kommentar

                                    • Vegar Hjermundrud
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 423

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                      Kampreferatet på lsk.no gir svaret på straffegåten.

                                      http://www.lsk.no/?did=9074476
                                      Dersom straffesparket slås høyt nok skal det være veldig vanskelig å ta selv om målmannen velger riktig vei. Det er ikke for ingenting det kalles keeperhøyde når straffesparket slås en halv til halvannen meter over bakken, som f.eks. i CL-semifinalen i går. LSK har ikke bommet på straffespark på førstelaget i en TL kamp siden ... (noen som husker?), og for hver gang vi får straffe blir jeg mer og mer nervøs fordi tiden for bom nærmer seg!
                                      Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                                      Kommentar

                                      • Ted Nugent
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 851

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                                        Dersom straffesparket slås høyt nok skal det være veldig vanskelig å ta selv om målmannen velger riktig vei. Det er ikke for ingenting det kalles keeperhøyde når straffesparket slås en halv til halvannen meter over bakken, som f.eks. i CL-semifinalen i går. LSK har ikke bommet på straffespark på førstelaget i en TL kamp siden ... (noen som husker?), og for hver gang vi får straffe blir jeg mer og mer nervøs fordi tiden for bom nærmer seg!
                                        Robbie bommet vel i kvarten mot Stabæk i fjor. Så det er ikke så lenge siden en bom...

                                        Kommentar

                                        Working...