Hvem bør ta et eventuelt straffespark mot Fredrikstad? Jeg mener Koren bør gjøre det. Sundgot kan ha blitt usikker etter bommen mot Skarp. Han kommer til å tenke på om han skal fortsette å legge den på samme sted eller bytte hjørne. Jeg tror han velger det siste, men at Shabana Rehman (eller hva han nå heter) i FFK-buret kommer til å gjennomskue det og gå riktig.
Skarp - Fugla 2
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Vegar HjermundrudDet er ikke for ingenting det kalles keeperhøyde når straffesparket slås en halv til halvannen meter over bakkenRoyVaadal.Kommentar
-
Jeg tror det er riktig å ha en fast straffeskytter. Så lenge Arild er på banen er det naturlig at han tar straffene. En bom mot Skarp er ingen grunn til å bytte om på faste roller på laget. Det vil heller gi grunn til usikkerhet.Vidar Evje
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalSamtidig så husker vi at Diallo alltid la straffene sine i keeperhøyde, og han er trolig den beste straffeskytteren LSK noen gang har hatt. De var alltid knallharde, i keeperhøyde og svært nær stolpen. Han varierte mellom venstre og høyre. Det er litt rart at noen kan satse så hardt på en favorittside. Det er jo lett å sjekke opp slike ting på forhånd. Hvem som er straffelegger på motstanderlaget og hva som er favortitthjørne hans, bør være obligatorisk info å gi til Heinz før hver kamp.
Hvis noen tar seg tid til å se reprisen av Sundgot's straffe mot Viking, ser dere også at Basso kaster seg uhyre tidlig, noe en del keepere har tendens til å gjøre. Med litt is i magen, kan straffejobben bli relativt enkel, det er tydelig at Sundgot så hvor Basso kastet seg fordi straffen var ikke spesielt godt plassert, og det ville vært en enkel oppgave for keeperen om han hadde gått riktig vei,Lauken er vår venn!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfHvem bør ta et eventuelt straffespark mot Fredrikstad? Jeg mener Koren bør gjøre det. Sundgot kan ha blitt usikker etter bommen mot Skarp. Han kommer til å tenke på om han skal fortsette å legge den på samme sted eller bytte hjørne. Jeg tror han velger det siste, men at Shabana Rehman (eller hva han nå heter) i FFK-buret kommer til å gjennomskue det og gå riktig.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Ted NugentJeg må si jeg virkelig traff spikeren på hodet i innlegget over...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar