For mange ikke-syngende på Kanari-feltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #21
    Opprinnelig skrevet av Kanariz
    Å øke prisen er d dårligste man kan gjøre! ingen som betaler 210 spenn for å stå på en kamp! Da vil antall fugler i fansen synke no sykt. blir ikkeno bedre synging da.

    Jeg tror ikke det er noen løsning heller.

    Men kom med forslag til hva vi skal gjøre folkens, målet er at vi vokser samtidig som vi blir en tilnærmet 100% syngende gjeng.

    Det å være medlem av KFL forplikter! Du skal støtte laget ditt.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

      #22
      Nå må dere faen meg gi dere...

      UFC (og alle andre ekstremister) kan ta seg en bolle og innse at enkelte supportere faktisk ikke ønsker å hoppe og synge under matchen. De ønsker rett og slett og se matchen.

      Aksepter at folk er forskjellige.
      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

      Kommentar

      • Dinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 884

        #23
        Da finnes det noe som heter SITTEPLASSER på de tre (og en halv) andre tribunene på stadioen! en veldig enkel løsning for de som kun ønsker å SE på kampen? comprende?
        twitter @amundsakis
        ΘΥΡΑ 13

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          #24
          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
          Nå må dere faen meg gi dere...

          UFC (og alle andre ekstremister) kan ta seg en bolle og innse at enkelte supportere faktisk ikke ønsker å hoppe og synge under matchen. De ønsker rett og slett og se matchen.
          Men da bør disse folka finne seg et annet sted på stadion å være.
          Akkurat som vi ikke står og hopper og synger midt på sittetribunen, så bør disse folka innse at de vanner ut stemninga og da heller finne seg et annet sted.

          Edit: Ser at Dinho88 slo meg i fotofinish.
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • RexRodny
            Medlem
            Møteplager
            • Sep 2005
            • 80

            #25
            Jeg pleier å stå litt oppe på felt C, jeg synger meg hes hver kamp. Jeg opplever ofte å komme ved siden av folk som omtrent ikke synger en strofe i løpet av kampen. Kampen mot viking hadde jeg noen som sang og var med hele tiden til høyre for meg, og noen jenter på venstre side av meg, som jeg ikke hørte noe til i det hele tatt. Og det er kanskje nettopp her noe av problemet ligger. Andelen jenter innen supportergrupperinger i Norge har hatt en stor økning i de siste årene. Jeg skal selvfølgelig ikke dra alle under en kam, for jeg veit at det er mange jenter som sikkert er like hese som meg og kanskje mer etter en kamp.

            Kommentar

            • Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

              #26
              Selvfølgelig finnes det det sitteplasser, men hva om de faktisk ønsker å stå?

              Hva om det faktisk er dere som overdriver veldig, og realiteten er at disse menneskene synger en sjelden gang iblandt, men ikke ønsker å synge hele tiden?
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

              Kommentar

              • Christa
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 326

                #27
                Jeg er jente og hes som f***etter kamp..
                Så flere jenter i går som sang av full hals.. så det er mange av oss

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av RexRodny
                  Andelen jenter innen supportergrupperinger i Norge har hatt en stor økning i de siste årene. Jeg skal selvfølgelig ikke dra alle under en kam, for jeg veit at det er mange jenter som sikkert er like hese som meg og kanskje mer etter en kamp.
                  Egentlig et veldig pussig fenomen. "Normalt" holder gutter kjeft i alle sammenhenger når det kommer til det å synge, mens "alle" jenter synger, fra barneskolen og til gamlehjemmet. På fotballbaner er det motsatt. :???:
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • krisruds
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 839

                    #29
                    Bare lurer på en ting.

                    Er det ikke bedre at fleltet blir fylt opp enn at man skal begynne å se ^ned^ på de som ikke synger hele tiden??

                    Det som er med dem som ikke synger, hvis de får stått la oss si øverst på felt C i 6-7-8 kamper så mulig dem blir med å synge etterhvert, da har man pluttselig enda fler som synger. Synes ikke man kan rengne med at den dagen man setter beina sine på KFL sine tribuner at man skal synge for full hals med en gang. Eller hva?

                    Men angående øverst på felt C, jeg står selv på rad mellom 14 og 18 øverst på felt C, jeg synes det er bra stamning der jeg, synes ikke folk skal klage så mye. Ikke alle som tørr å synge for full hals hele tiden.
                    Selv er jeg stort sett så nærvøs at jeg ofte synger en helt annen sang enn de rundt meg gjør^^
                    krisruds medlem av KFL siden 1996


                    OI OI OI nå har vi det morro :)

                    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                      Nå må dere faen meg gi dere...

                      UFC (og alle andre ekstremister) kan ta seg en bolle og innse at enkelte supportere faktisk ikke ønsker å hoppe og synge under matchen. De ønsker rett og slett og se matchen.

                      Aksepter at folk er forskjellige.
                      Selvfølgelig respektere jeg det, men da må dem finne seg en annen plass på tribunen. Kanari-feltet er for syngende fans, ikke for folk som rett å slett ønsker å se matchen...
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Fjeller'n
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 905

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                        Nå må dere faen meg gi dere...

                        UFC (og alle andre ekstremister) kan ta seg en bolle og innse at enkelte supportere faktisk ikke ønsker å hoppe og synge under matchen. De ønsker rett og slett og se matchen.

                        Aksepter at folk er forskjellige.
                        Hvem har sagt at man ikke kan se matchen om man hopper og synger? Klarer begge deler veldig fint, jeg. En alt for kjedelig eller en alt for spennende kamp er mye lettere å holde ut hvis man engasjere seg litt og ikke bare sitter på ræva og ergrer seg.


                        Stian
                        "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                        Kommentar

                        • mr.sandass
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2005
                          • 972

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                          Selvfølgelig finnes det det sitteplasser, men hva om de faktisk ønsker å stå?

                          Hva om det faktisk er dere som overdriver veldig, og realiteten er at disse menneskene synger en sjelden gang iblandt, men ikke ønsker å synge hele tiden?
                          Hva i all verden vitsen med og stå viss man ikke skal synge eller hoppe? Dem som bare vil synge noen få ganger kan stelle seg på RB tribunen og få med seg den delen på rop.
                          www.ultrasfeltc.net

                          Kommentar

                          • lp
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Dec 2003
                            • 223

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Selvfølgelig respektere jeg det, men da må dem finne seg en annen plass på tribunen. Kanari-feltet er for syngende fans, ikke for folk som rett å slett ønsker å se matchen...
                            Kanari-feltet er for alle medlemene i KFL!
                            Står vel ingen steder når du melder deg inn i KFL at du må
                            være syngende supporter for å stå på feltet.

                            Er helt greit å oppfordre folk til å synge, men å be dem finne seg en
                            annen plass er ikke i god KFL ånd!
                            Skjetten gutta
                            Wenche Myhre,
                            "Muligens Hooligans" ;)

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av lpk
                              Kanari-feltet er for alle medlemene i KFL!
                              Står vel ingen steder når du melder deg inn i KFL at du må
                              være syngende supporter for å stå på feltet.

                              Er helt greit å oppfordre folk til å synge, men å be dem finne seg en
                              annen plass er ikke i god KFL ånd!
                              Mulig det ikke er i god KFL ånd, men jeg synes fortsatt det er feil at folk steller seg på kanari-feltet når dem ikke synger, og heller bruker tid på å klage på de som synger/hopper å vifter med flagg for å lage bra stemning!
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • lp
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Dec 2003
                                • 223

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                Mulig det ikke er i god KFL ånd, men jeg synes fortsatt det er feil at folk steller seg på kanari-feltet når dem ikke synger, og heller bruker tid på å klage på de som synger/hopper å vifter med flagg for å lage bra stemning!
                                Er VELDIG enig i at folk på feltet burde synge!
                                Men å be dem gå et annet sted er jeg uenig i.
                                Nå når dere ultras gutta vokser dere store, hadde
                                det vært en ide å trekke litt bakover på felt C å se om dere
                                kunne fått med dere de bak der som ikke synger?
                                Skjetten gutta
                                Wenche Myhre,
                                "Muligens Hooligans" ;)

                                Kommentar

                                • Vestfold Kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Oct 2004
                                  • 4583

                                  #36
                                  Det vi ser starten av nå er akkurat sånn det var med klanen for noen år siden.. Vi ser vel alle hvor dårlige dem har vært noen år nå.

                                  Feltet er en syngetribune og det har den alltid vært!

                                  Det er mer enn nok sitteplasser for folk som ikke vil bidra. I tillegg har det et par av kampene vært syngefolk som ikke har kommet inn pga full tribune.
                                  LOUD
                                  PROUD
                                  ULTRA

                                  Kommentar

                                  • Spiri
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Apr 2006
                                    • 200

                                    #37
                                    Kanari feltet er for de som er der for å støtte LSK og se på kampen samtidig.. hvis du bare skal se skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan sitte andre steder... tenk så sinnsykt trøkk det hadde vært hvis alle på feltet sang a!!!!!!

                                    Kommentar

                                    • ChriZza
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 4265

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av RexRodny
                                      Jeg pleier å stå litt oppe på felt C, jeg synger meg hes hver kamp. Jeg opplever ofte å komme ved siden av folk som omtrent ikke synger en strofe i løpet av kampen. Kampen mot viking hadde jeg noen som sang og var med hele tiden til høyre for meg, og noen jenter på venstre side av meg, som jeg ikke hørte noe til i det hele tatt. Og det er kanskje nettopp her noe av problemet ligger. Andelen jenter innen supportergrupperinger i Norge har hatt en stor økning i de siste årene. Jeg skal selvfølgelig ikke dra alle under en kam, for jeg veit at det er mange jenter som sikkert er like hese som meg og kanskje mer etter en kamp.
                                      *kremt* Ikke prøv deg en gang.. hehe..
                                      Fint du sier du ikke drar alle over en kam. For om man skal se det på den måten er det sikker like stor andel (om ikke større) av gutta som ikke synger enn av jentene..

                                      Husker på Ullevoll for noen år siden da gutta foran oss var villige til å betale meg og venninna mi for å holde kjeft :P
                                      (Ja vi snakker en av våre egne i gult og svart)
                                      De trua med deng og, men vi lot oss ikke skremme :lol:

                                      Folk som synger og lager liv må få lov til det. At alle ikke orker, eller gidder, får være deres sak. Man kan ikke begynne å kaste vekk folk fra feltet om de ikke synger. Men jeg synes ikke de som ikke bidrar med liv har noen rett til å klage på de som faktisk gjør det. Det blir rett og slett for dumt synes jeg..

                                      -ChriZza, fortsatt en smule hes...

                                      Kommentar

                                      • RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

                                        #39
                                        Jeg har vært medlem av KFL siden 2004, får med meg alle hjemmekampene, og har som ambisjon også å se en del bortekamper i år. De første gangene jeg stod på feltet var det litt "uvant"/"flaut" å synge, men nå deltar jeg mer og mer - og synes det er moro å støtte laget på denne måten. Mitt poeng: Alle kanarifans må være velkomne på feltet, etter noen ganger tror jeg de fleste blir bitt av basillen og blir med på synginga...

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                          Det vi ser starten av nå er akkurat sånn det var med klanen for noen år siden.. Vi ser vel alle hvor dårlige dem har vært noen år nå.

                                          Feltet er en syngetribune og det har den alltid vært!
                                          Det er nok bedre nå enn noengang før på feltet, så utviklingen går i det minste rett veg. Var mange flere ikke-syngende der tidligere.

                                          Ellers så kan man ikke kaste ut folk for at de ikke synger. Jeg kan komme på en masse andre grunner for å hive ut folk før vi hiver de ut for manglende synging.

                                          Vi kan oppfordre folk til å synge mere, vi er på god veg, tre forsangerfelt, sanghefte og en tromme som automatisk tar folk med seg.

                                          Petter

                                          Kommentar

                                          Working...