For mange ikke-syngende på Kanari-feltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #61
    Opprinnelig skrevet av iL
    Hva med å lage kanari felt på RB tribunen, nærmest feltet?
    Dvs ett felt som er market som kanari felt, der alle står (dvs en per sitteplass). Slik som det ser ut nå har lsk solgt flere billetter en det er plass til på feltet, fordi feltet har vært fullt 3 kamper på rad nå, og folk har blitt vist vekk.
    Feltet er ikke fullt. Det er god plass øverst. Vi må bli flinkere til å trekke oppover.

    Kommentar

    • Blakk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 1860

      #62
      hmm har Lsk solgt flere billetter enn dem har lov til..

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #63
        Nei. LSK har ikke solgt flere billetter enn de har lov til. Det er pakkinga som går dårlig, fordi folk ikke følger speakers anmodning.

        -okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • maurakanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 637

          #64
          For det første kan folk stelle seg inn på tribunen , og ikke fylle trappene først. Der skal man gå. Kommer en halvtime før kampstart, og da er trappene mellom b og c fulle. unødvendig!!
          For det andre må vi nekte Vestfoldkanaris adgang på feltet, fordi de ikke bruker drakter, skjerf o.l en supporter går i gult, ikke i nøytrale klær!
          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

          Kommentar

          • A.Bilet
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2005
            • 808

            #65
            Enig i det. Feltet skal da være gult?
            A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

            Twitter-bruker

            Kommentar

            • Maximus
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Sep 2005
              • 100

              #66
              Synd.

              Først må jeg bare få si at de fleste på feltet gjør en utrolig god jobb med og lage stemning. (synging hopping og vifting med skjerf osv)
              At man stadig ønsker og bli bedre er bare positivt, men desverre så tror jeg nok at flere potensielle sangfugler nå kanskje blir skremt av disse harde holdninger som enkelte her inne kommer med.
              Det kan ta tid for mange nye til og bli varm nok i trøya til og slippe alle hemninger man måtte ha for og synge hoppe osv. Og at det kommer mange nye fjes til feltet må man regne med i disse oppgangstider.
              Er det ikke bedre og gå forran som et godt eksempel for disse menneskene enn og dømme dem ut av feltet og kanskje KFL? Er sikkert mange av dagens gullstruper i KFL som ikke var så kjepphøye den første sesongen de stod på feltet og kanskje ikke hadde en hel haug med kompiser rundt seg.
              Er nå min oppfatning da
              ¤Fugl i Oslo¤

              Kommentar

              • Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

                #67
                Viktig at i alle fall de som vanligvis synger ikke stopper, fordi ikke alle av de andre som er rundt ikke synger. Syng for full strupe selv om du føler deg litt alene! Du som vinner på det uansett

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Maximus
                  Først må jeg bare få si at de fleste på feltet gjør en utrolig god jobb med og lage stemning. (synging hopping og vifting med skjerf osv)
                  At man stadig ønsker og bli bedre er bare positivt, men desverre så tror jeg nok at flere potensielle sangfugler nå kanskje blir skremt av disse harde holdninger som enkelte her inne kommer med.
                  Det kan ta tid for mange nye til og bli varm nok i trøya til og slippe alle hemninger man måtte ha for og synge hoppe osv. Og at det kommer mange nye fjes til feltet må man regne med i disse oppgangstider.
                  Er det ikke bedre og gå forran som et godt eksempel for disse menneskene enn og dømme dem ut av feltet og kanskje KFL? Er sikkert mange av dagens gullstruper i KFL som ikke var så kjepphøye den første sesongen de stod på feltet og kanskje ikke hadde en hel haug med kompiser rundt seg.
                  Er nå min oppfatning da
                  Joda, men vi begynner å få ett alvorlig problem.

                  Snart er feltet fullt hele tiden, og da synes jeg personlig at de som synger eller kan tenke seg å begynne å synge er mer velkomne en de som har stått der en årrekke og ikke synger og ikke vil heller.

                  Men det er min personlige mening da.

                  Det beste er selvsagt om alle stående supportere synger, men det tror jeg er en utopi, uansett som andre har sagt før, antall syngende supportere har bare økt det siste året eller 2.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • Dinho
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 884

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av maurakanari
                    For det andre må vi nekte Vestfoldkanaris adgang på feltet, fordi de ikke bruker drakter, skjerf o.l en supporter går i gult, ikke i nøytrale klær!
                    Er dette ironi? jeg håper det..
                    twitter @amundsakis
                    ΘΥΡΑ 13

                    Kommentar

                    • Kef1r
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 730

                      #70
                      hahahah... håper du er en som synger som bare faen osv siden du utaler deg sånn.. hva om man ikke har penger nok til alt det DYRE stæsjet osv da. latterlig og si at man må nekte det adgang.. tror da nesten de fleste har et skjerf uansett.

                      Kommentar

                      • Kanarijenta
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 504

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av iL
                        Joda, men vi begynner å få ett alvorlig problem.

                        Snart er feltet fullt hele tiden, og da synes jeg personlig at de som synger eller kan tenke seg å begynne å synge er mer velkomne en de som har stått der en årrekke og ikke synger og ikke vil heller.
                        Enig!
                        Super Kanaris

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #72
                          Jeg må si at jeg undrer litt på folk som sier at vi er i ferd med å få problemer med mange som ikke synger på feltet eller som hevder at vi ikke har laget god stemning i år.

                          Hvem er det dere sammenligner oss med? Altså, motstanderfansen synes KFL er bra, spillerne synes det, sponsorene synes det, kommentatorene på TV synes det, nær sagt alle mener at KFL lager kjempestemning.

                          Hva er det som driver folk til å disse egen supporterklubb? Spesielt når grunnlaget er så tynt. Er det læren om at vi ikke må hvile på laurbærene som kommer frem her? I så fall, hvor faen er disse laurbærene, sånn at jeg kan slenge med nedpå litt.

                          Jeg blir seriøst deppa av sjølpissere som skal utvikle egen klubb og egen supportere ved å nærmest hele tiden påpeke at ting ikke er bra nok.

                          Vi synger ikke høyt nok, vi synger for lite, vi hopper ikke nok, det er ingen som reiser på borteturer, vi har for mange jenter, det røykes på feltet, Rønnern snuser, Tommy har for kort hår, osv. osv.

                          Jeg er lite fan av mongoer som tråler VGD for å fortelle at vi er verdens beste fans og driver med sjølskryt på linje med de fra apeberget. Men jeg foretrekker dem, fremfor de som hele tiden er opptatt av å fortelle om hvor dårlig KFL er og hvor mye bedre vi burde være.

                          Dersom du aldri klarer å være positiv til omgivelsene dine, er det ingen som tar deg seriøst den dagen du virkelig har noe å klage over eller kommer med konstruktive forslag. Det burde være noe å tenke på for noen av de ivrigste kritikerne her.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • maurakanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2005
                            • 637

                            #73
                            Ironi??? Like mye ironi som å nekte folk adgang til feltet fordi de ikke synger i 2 ganger 45 minutter. Har vel råd til drakter, når de går i dyre merkeklær vel!!!!
                            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Jeg må si at jeg undrer litt på folk som sier at vi er i ferd med å få problemer med mange som ikke synger på feltet eller som hevder at vi ikke har laget god stemning i år.

                              Hvem er det dere sammenligner oss med? Altså, motstanderfansen synes KFL er bra, spillerne synes det, sponsorene synes det, kommentatorene på TV synes det, nær sagt alle mener at KFL lager kjempestemning.

                              Hva er det som driver folk til å disse egen supporterklubb? Spesielt når grunnlaget er så tynt. Er det læren om at vi ikke må hvile på laurbærene som kommer frem her? I så fall, hvor faen er disse laurbærene, sånn at jeg kan slenge med nedpå litt.

                              Jeg blir seriøst deppa av sjølpissere som skal utvikle egen klubb og egen supportere ved å nærmest hele tiden påpeke at ting ikke er bra nok.

                              Vi synger ikke høyt nok, vi synger for lite, vi hopper ikke nok, det er ingen som reiser på borteturer, vi har for mange jenter, det røykes på feltet, Rønnern snuser, Tommy har for kort hår, osv. osv.

                              Jeg er lite fan av mongoer som tråler VGD for å fortelle at vi er verdens beste fans og driver med sjølskryt på linje med de fra apeberget. Men jeg foretrekker dem, fremfor de som hele tiden er opptatt av å fortelle om hvor dårlig KFL er og hvor mye bedre vi burde være.

                              Dersom du aldri klarer å være positiv til omgivelsene dine, er det ingen som tar deg seriøst den dagen du virkelig har noe å klage over eller kommer med konstruktive forslag. Det burde være noe å tenke på for noen av de ivrigste kritikerne her.
                              Amen.

                              En liten reality-check kan være på sin plass her folkens.
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • Christa
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 326

                                #75
                                Rønnerns innlegg støttes til fulle

                                Kommentar

                                • Danzig
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Apr 2006
                                  • 13

                                  #76
                                  Fullstendig enig Rønnern!

                                  Syns det ikke er mye å klage på for KFL om dagen. Hvis alle hadde vært opptatt av å lage liv og synge sjæl, og ikke om andre synger hadde det vært enda bedre.

                                  Kommentar

                                  • e.d
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 688

                                    #77
                                    Dummeste jeg har hørt at de som synger lite er mindre velkomne på feltet enn de de som synger mye. Hvordan er det mulig å komme med et så jævla talentløst utsagn.

                                    Har kommet mange nye på feltet i det siste. En del av disse synger kanskje lite. Hvis de blir ønsket velkomne, blir sett på som en verdifull ressurs, de trives og føler seg hjemme.- Hva tror dere skjer i løpet av noen måneder hvis de fortsetter å komme?: Jo de vil synge med for full hals. Blir som å gå på et relligiøst vekkelsesmøte. Enten så kommer du på møtene og da er det halleluja og hele pakka, eller så gidder du ikke å komme. Er lissom ikke noe midt imellom. Det viktigste er å få folk til å komme hver gang. Da vil de bli revet med.

                                    Like stor sjans for at det er en av dagens sanghelter som om et halvt ikke gidder å synge så mye fordi han er gått lei.

                                    Garantert. Det gir mye bedre resultat å prøve å inkludere folk enn at de skal føle seg ekskludert. Blir det fullt på feltet får vi heller benytte oks tribunen i tilegg.
                                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av e.d
                                      Dummeste jeg har hørt at de som synger lite er mindre velkomne på feltet enn de de som synger mye. Hvordan er det mulig å komme med et så jævla talentløst utsagn.
                                      Ja det var jo voksen argumentasjons teknikk.

                                      Hva gjør vi da når vi er dobbelt så mange?
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • Ballen
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • May 2004
                                        • 227

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av iL
                                        Ja det var jo voksen argumentasjons teknikk.

                                        Hva gjør vi da når vi er dobbelt så mange?
                                        Da er vi jævlig glade for vi har nesten en full stadion

                                        Kommentar

                                        • e.d
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2005
                                          • 688

                                          #80
                                          Nå er det vel plass til 2500 stk. på feltet. Tipper 2450 stk vil si de er syngende supportere, fordi de er med å synger en eller flere ganger i løpet av kampen. Har derfor 0 effekt på synginga å rette oppmerksomheten mot de 2% som ikke synger, fordi det altså er bare 50 stk som vil føle seg truffet. Det er ikke der potensialet ligger. Mye bedre å rette oppmerksomheten mot de som synger. -Å oppfordre og motivere disse til å ta i enda litt mer.
                                          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                          Kommentar

                                          Working...