For mange ikke-syngende på Kanari-feltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #81
    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Jeg må si at jeg undrer litt på folk som sier at vi er i ferd med å få problemer med mange som ikke synger på feltet eller som hevder at vi ikke har laget god stemning i år.

    Hvem er det dere sammenligner oss med? Altså, motstanderfansen synes KFL er bra, spillerne synes det, sponsorene synes det, kommentatorene på TV synes det, nær sagt alle mener at KFL lager kjempestemning.

    Hva er det som driver folk til å disse egen supporterklubb? Spesielt når grunnlaget er så tynt. Er det læren om at vi ikke må hvile på laurbærene som kommer frem her? I så fall, hvor faen er disse laurbærene, sånn at jeg kan slenge med nedpå litt.

    Jeg blir seriøst deppa av sjølpissere som skal utvikle egen klubb og egen supportere ved å nærmest hele tiden påpeke at ting ikke er bra nok.

    Vi synger ikke høyt nok, vi synger for lite, vi hopper ikke nok, det er ingen som reiser på borteturer, vi har for mange jenter, det røykes på feltet, Rønnern snuser, Tommy har for kort hår, osv. osv.

    Jeg er lite fan av mongoer som tråler VGD for å fortelle at vi er verdens beste fans og driver med sjølskryt på linje med de fra apeberget. Men jeg foretrekker dem, fremfor de som hele tiden er opptatt av å fortelle om hvor dårlig KFL er og hvor mye bedre vi burde være.

    Dersom du aldri klarer å være positiv til omgivelsene dine, er det ingen som tar deg seriøst den dagen du virkelig har noe å klage over eller kommer med konstruktive forslag. Det burde være noe å tenke på for noen av de ivrigste kritikerne her.
    Er enig i mye av det du sier her. Allikevel er det viktig å være oppmerksomme på dette, har sett hvordan det har gått med Klanen, og det er ikke utenkelig at det samme kan skje hos oss...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #82
      Opprinnelig skrevet av maurakanari
      For det første kan folk stelle seg inn på tribunen , og ikke fylle trappene først. Der skal man gå. Kommer en halvtime før kampstart, og da er trappene mellom b og c fulle. unødvendig!!
      For det andre må vi nekte Vestfoldkanaris adgang på feltet, fordi de ikke bruker drakter, skjerf o.l en supporter går i gult, ikke i nøytrale klær!
      Legg fra deg hasjpipa di nå. Er det så vanskelig å få med deg at vi bruker supporterartikler? Må ikke høre på alt du leser.
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        #83
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Legg fra deg hasjpipa di nå. Er det så vanskelig å få med deg at vi bruker supporterartikler? Må ikke høre på alt du leser.
        Gutta i ufc hadde like mye supporterartikler som Petter, og samme caps...
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          #84
          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
          Gutta i ufc hadde like mye supporterartikler som Petter, og samme caps...
          Petter gikk kledd sånn av en grunn.

          Men la oss ikke ta det her.

          Petter

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #85
            Jeg hadde med flagg. Oppfordrer flere til å gjøre det samme!

            PS Kule glasögon, Petter...
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • Kef1r
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 730

              #86
              flagg ja tørr ikke det jeg, for øverst på felt c er det vist ulovelig i følge de gamle særinga der. hehe

              men skal da kjøpe meg et eller lage og ta med for å plage de litt.

              Kommentar

              • mr.sandass
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2005
                • 972

                #87
                Jeg støtter innlegget til Rønner'n helt jeg. Men er forbanna irriterende når det står en tosk bak meg og nekter og synge og hoppe. Da er jo hele poenget med og stå på en stå tribune borte er det ikke?
                www.ultrasfeltc.net

                Kommentar

                • Kef1r
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 730

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                  Jeg støtter innlegget til Rønner'n helt jeg. Men er forbanna irriterende når det står en tosk bak meg og nekter og synge og hoppe. Da er jo hele poenget med og stå på en stå tribune borte er det ikke?
                  tviler sterkt på at en bak deg har noen gang sagt du ikke kan synge på kfl feltet ?

                  det tror jeg aldri har skjedd. for når alle synger så kan ingen si at 1 skal være stille.

                  men flagg osv har jeg hørt klagge på maange ganger

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #89
                    Synes heller alle skal fokusere på seg selv i stedet for å skylde på andre. Du får ikke forandret andre, så hvis du irriterer deg over andres oppførsel og innsats er det du som har et problem, ikke de. Støtter meg til de som mener at vi må ta vel imot de nye på feltet, det er få som trøkker til for full hals første gang. Det vi klarte fint denne gangen, som vi må opprettholde, er å komme tilbake igjen å synge rett etter at motstanderen har scoring, der har det ligget et stort forbedringspotensiale lenge som vi fikk ut mot Viking.

                    Personlig synger jeg alt jeg makter, og er som regel ganske hes etter 2-3 minutter av matchen, men utrolig nok holder stemmen 2 x 45 selv om den ikke er hverken vakker eller myk, det er bare å legge i godvilja!

                    Når jeg først er i gang; synes det er latterlig at noen mener man skal eksludere folk uten drakter fra feltet, det ligger det ingen som helst mening i. Når det gjelder flagg så synes jeg det er helt allright at vi NOEN ganger i kampen tar de opp og synger, men så tett som det er på feltet for tiden synes jeg personlig vi burde begrense dette til 2-3 ganger pr. kamp. Vi er jo tross alt på kamp for å se litt fotball også
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • Kef1r
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 730

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      Når det gjelder flagg så synes jeg det er helt allright at vi NOEN ganger i kampen tar de opp og synger, men så tett som det er på feltet for tiden synes jeg personlig vi burde begrense dette til 2-3 ganger pr. kamp. Vi er jo tross alt på kamp for å se litt fotball også

                      se på tommy "forsangern" da han greier fint og se oppover på feltet og følge med på kampen samtidig så at noen skal klage på en flagg som er oppe 10 ganger pr kamp er latterligl.

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #91
                        Det er mange "dødpunkter" i en kamp hvor man kan flagg uten å være til nevneverdig sjenanse for de som er bak:
                        1. Når ballen er spilt ut etter en stor sjanse, før keeper skal sparke ut
                        2. Ved innbytte
                        3. Etter scoring
                        4. Før kampstart, i pausen og ved kampslutt
                        5. Når dommer blåser for å snakke med spillere

                        Så lenge man lar være å vifte med flagget når ballen er i spill, burde det ikke være mye å klage på.
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • Kef1r
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 730

                          #92
                          ok men de folka klage jo uansett.. bare de tok flaget opp litt så klagde de. hehe men samma faen hadde ikke flagga om det var noe stoort som skjedde på banen uansett

                          Kommentar

                          • LSK-supp.
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 1023

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Jeg må si at jeg undrer litt på folk som sier at vi er i ferd med å få problemer med mange som ikke synger på feltet eller som hevder at vi ikke har laget god stemning i år.

                            Hvem er det dere sammenligner oss med? Altså, motstanderfansen synes KFL er bra, spillerne synes det, sponsorene synes det, kommentatorene på TV synes det, nær sagt alle mener at KFL lager kjempestemning.

                            Hva er det som driver folk til å disse egen supporterklubb? Spesielt når grunnlaget er så tynt. Er det læren om at vi ikke må hvile på laurbærene som kommer frem her? I så fall, hvor faen er disse laurbærene, sånn at jeg kan slenge med nedpå litt.

                            Jeg blir seriøst deppa av sjølpissere som skal utvikle egen klubb og egen supportere ved å nærmest hele tiden påpeke at ting ikke er bra nok.

                            Vi synger ikke høyt nok, vi synger for lite, vi hopper ikke nok, det er ingen som reiser på borteturer, vi har for mange jenter, det røykes på feltet, Rønnern snuser, Tommy har for kort hår, osv. osv.

                            Jeg er lite fan av mongoer som tråler VGD for å fortelle at vi er verdens beste fans og driver med sjølskryt på linje med de fra apeberget. Men jeg foretrekker dem, fremfor de som hele tiden er opptatt av å fortelle om hvor dårlig KFL er og hvor mye bedre vi burde være.

                            Dersom du aldri klarer å være positiv til omgivelsene dine, er det ingen som tar deg seriøst den dagen du virkelig har noe å klage over eller kommer med konstruktive forslag. Det burde være noe å tenke på for noen av de ivrigste kritikerne her.
                            Det er ikke snakk om selvpissing, da bør du lese tråden bedre.

                            Tror ingen her er uenige om at syngingen aldri har vært bedre enn den er nå.

                            Det det derimot sies er at da medlemsmassen har økt så mye som den har gjort, har det medført at det har blitt en prosentvis høyere andel av medlemmene som ikke synger. Vi bør se på hva som har skjedd i klanen, der supportertribunen deres gradvis ble utvannet av ikke-syngende supportere i takt med den voldsomme ekspansjonen i medlemsmassen.

                            Det er dette jeg ønsker å unngå i KFL.
                            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
                              se på tommy "forsangern" da han greier fint og se oppover på feltet og følge med på kampen samtidig så at noen skal klage på en flagg som er oppe 10 ganger pr kamp er latterligl.
                              Det er overhodet ikke det at folk tar opp flagg jeg snakker om, men når hele feltet løfter opp flaggene og holder de oppe er det umulig å se noe som helst av kampen, noe som er litt kjedelig i lengden da man ønsker å se spillet også. Jeg vet fint at Tommy klarer å følge med på kampen selv om han ser oppover mot feltet, men husk også på at han står på en kasse og har litt høyde, i motsetning til meg som stort sett sliter med å se når ballen er i spill på høyre kanten når gutta spiller mot Diadora tribunen.

                              Synes Jordbakkes forslag om å ta disse skjef-stuntente i faser av spillet hvor det ikke ødelegger sikten under en periode hvor det er spennende er godt!
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

                                #95
                                Skal vi se:
                                Jeg har vært betalende medlem i KFL i bare seks år, selv om jeg hele tiden har vært klar over at mine muligheter til å få sett kamper på Åråsen i løpet av den tiden har vært mer enn begrenset.
                                Hvorfor i all verden jeg da har betalt er det sikkert noen som ikke forstår, men det er noe som har med kjærlighet til LSK å gjøre.

                                Mot Viking står jeg for første gang på feltet. Er det sannsynlig at jeg synger med for full hals fra første strofe? Neppe. Så i følge logikken til enkelte, skulle jeg med andre ord vært vist bort fra tribunen! Hva i alle dager er det for slags holdning?

                                Å bekymre seg over at Klanen har fått er fare voksesmerter er etter min mening å se hullet i smultringen, og glemme deigen som er rundt. Gi folk tid, og de vil bli med når de forstår at de støtter laget.


                                Forøvrig kan jeg forsikre at jeg deltok i synginga av full hals, så snart jeg følte jeg hadde brukbar kontroll over teksten. (Med 110dB til disp og lettere tonedøv, så var det nok noen rundt som helst hadde sett at jeg kanskje holdt kjeft, men det er en annen sak... )
                                Knurr...

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                  Skal vi se:
                                  Jeg har vært betalende medlem i KFL i bare seks år, selv om jeg hele tiden har vært klar over at mine muligheter til å få sett kamper på Åråsen i løpet av den tiden har vært mer enn begrenset.
                                  Hvorfor i all verden jeg da har betalt er det sikkert noen som ikke forstår, men det er noe som har med kjærlighet til LSK å gjøre.

                                  Mot Viking står jeg for første gang på feltet. Er det sannsynlig at jeg synger med for full hals fra første strofe? Neppe. Så i følge logikken til enkelte, skulle jeg med andre ord vært vist bort fra tribunen! Hva i alle dager er det for slags holdning?

                                  Å bekymre seg over at Klanen har fått er fare voksesmerter er etter min mening å se hullet i smultringen, og glemme deigen som er rundt. Gi folk tid, og de vil bli med når de forstår at de støtter laget.


                                  Forøvrig kan jeg forsikre at jeg deltok i synginga av full hals, så snart jeg følte jeg hadde brukbar kontroll over teksten. (Med 110dB til disp og lettere tonedøv, så var det nok noen rundt som helst hadde sett at jeg kanskje holdt kjeft, men det er en annen sak... )
                                  Da tror jeg du har lest veldig feil.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #97
                                    Eller jeg forsøker å sette tingene på spissen...

                                    Ett av to.
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                      Eller jeg forsøker å sette tingene på spissen...

                                      Ett av to.
                                      hehe, men uansett;

                                      Ett spørsmål til dere som ikke synger og ikke kommer til å gjøre det heller. : Hva gjør vi når vi vokser oss så store at vi fyller hele RB + Feltet?

                                      Skal vi ha

                                      a) 2 blanda felte med syngende + ikke syngende
                                      b) ett felt med bare syngende?

                                      Jeg mener oppriktig at slik Enga er nå med 2 blanda felt, har gjort de veldig veldig mye dårligere en slik de var for en par 3-4-5 år siden.

                                      Erkjenner dere at vi har ett problem som har begynt å vedkjenne seg?

                                      Tilslutt vil jeg si at KFL har vært mye flinkere til å være foregripende her med tromme, sanghefte, forsangerfelt etcetc. Det virker på meg som det er mye lettere å begynne å tørre å synge en det var for noen årsiden. Og når man først har begynt er det ingen vei tilbake
                                      Folk ser og føler at det er GØY å synge, og da føler man kanskje at man har mer tilbørighet ? Iallefall slik jeg følte det når jeg først tok steget inn i feltet, så begynte å tørre å synge....
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • Gullstrupa
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Sep 2005
                                        • 190

                                        #99
                                        Jeg skjønner ikke hvorfor folk på død og liv IKKE Vil synge å støtte laget sitt.
                                        Ossen vil dere at det skal være på en fotballkamp egentlig?? Stille på som en kirkegård??
                                        Alle har et ansvar å bli med å skape stemningen som gjør fotball kamper noe helt spessielt.
                                        Lei av folk som er der bare for å oppleve stemningen men som selv NEKTER å bidra.
                                        Vi skal seff ikke kaste noen ut pga at dem ikke syngen men prøv å forestill dere hvor bedritent det hadde vært hvis alle hadde tenkt som dere!!!!

                                        Syng alle mann/kvinner SYNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
                                        Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          Jeg synes det er veldig mange på Kanari-Feltet som synger surt og falskt, jeg synes de burde fjernes fra feltet også. Spillerne skal jo bli hedret, da nytter det ikke med falske toner, det skal låte vakkert for hver enkelt spiller. Jeg synes rett og slett vi burde gjøre som Brann, leie inn en profesjonell sanger som står med mikrofon og synger over anlegget hele kampen, slik at vi slipper dette problemet. Så kunne Kanari-Feltet blitt bygd om til en scene, kanskje Jan Werner vil synge på kampene våre?

                                          Edit: Brann gjør jo ikke dette hele kampen, bare under Nystemten eller hva de kaller den..
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...