For mange ikke-syngende på Kanari-feltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    Jeg synes det er veldig mange på Kanari-Feltet som synger surt og falskt, jeg synes de burde fjernes fra feltet også. Spillerne skal jo bli hedret, da nytter det ikke med falske toner, det skal låte vakkert for hver enkelt spiller. Jeg synes rett og slett vi burde gjøre som Brann, leie inn en profesjonell sanger som står med mikrofon og synger over anlegget hele kampen, slik at vi slipper dette problemet. Så kunne Kanari-Feltet blitt bygd om til en scene, kanskje Jan Werner vil synge på kampene våre?

    Edit: Brann gjør jo ikke dette hele kampen, bare under Nystemten eller hva de kaller den..

    og da sa vi takk til en voksen diskusjon.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      Håper da du tok ironien...
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
        Håper da du tok ironien...
        nei ref røyke diskusjonen, der var det nok av slike nepe innlegg.

        ironi på internett er en hard nøtt hvis man ikke benytter smileys.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          Nåja, akkurat innlegget til Fugl1120 var vel såpass overdrevet at ironien var relativt synlig.
          Men ellers er jeg enig med iL: Ironi i skriftlig form bør unngås.
          Knurr...

          Kommentar

          • Gale Isbre
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 1164

            Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
            Ironi i skriftlig form bør unngås.
            Der er jeg sterkt uenig. Mye av den beste ironien verden har sett, har vært skriftlig. På den annen side: Jeg er enig i at på et sted som dette, hvor meningene og nivået mildt sagt er varierende, kan det være greit å slenge på en med mindre man takler en opphetet debatt om ingenting.

            Det er mye annet i skriftlig form man bør unngå før ironien, blant annet orddeling. ( for sikkerhets skyld)

            Og for å holde meg til emnet: Selvsagt bør så mange som mulig synge på feltet. De rare blikkene jeg fikk fra ikke-syngende og ikke-brølende på sittetribunen i fjor var jo hovedårsaken til at jeg krysset banen og reiste meg opp.

            Kommentar

            Working...