Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg synes det er veldig mange på Kanari-Feltet som synger surt og falskt, jeg synes de burde fjernes fra feltet også. Spillerne skal jo bli hedret, da nytter det ikke med falske toner, det skal låte vakkert for hver enkelt spiller. Jeg synes rett og slett vi burde gjøre som Brann, leie inn en profesjonell sanger som står med mikrofon og synger over anlegget hele kampen, slik at vi slipper dette problemet. Så kunne Kanari-Feltet blitt bygd om til en scene, kanskje Jan Werner vil synge på kampene våre?
Edit: Brann gjør jo ikke dette hele kampen, bare under Nystemten eller hva de kaller den..
Nåja, akkurat innlegget til Fugl1120 var vel såpass overdrevet at ironien var relativt synlig.
Men ellers er jeg enig med iL: Ironi i skriftlig form bør unngås.
Der er jeg sterkt uenig. Mye av den beste ironien verden har sett, har vært skriftlig. På den annen side: Jeg er enig i at på et sted som dette, hvor meningene og nivået mildt sagt er varierende, kan det være greit å slenge på en med mindre man takler en opphetet debatt om ingenting.
Det er mye annet i skriftlig form man bør unngå før ironien, blant annet orddeling. ( for sikkerhets skyld)
Og for å holde meg til emnet: Selvsagt bør så mange som mulig synge på feltet. De rare blikkene jeg fikk fra ikke-syngende og ikke-brølende på sittetribunen i fjor var jo hovedårsaken til at jeg krysset banen og reiste meg opp.
Kommentar