Har dere fått telt spenna ell hvor mye var det ?
FuglaTifo med stor innsamlingsaksjon under Start-kampen!
Collapse
X
-
Jeg satt på rb tribunen i dag. Jeg så ingen som samlet inn penger der! Hvorfor ikke??? Vi er da noen på den siden også som vil gi pengnei og neiKommentar
-
13500 er jo herlig!
Foreslår at dere setter opp en innsamlingsaksjon under VIF-Kampen, og andre storkamper ogsåKommentar
-
Fy faen for en herlig dag det har vært i dag.. sol og øl og ikke minst seier over Start.. kjempe bra innsamling Tony<3 fortsett sånn kjempe bra.. Gleder meg til å se gutta knuse enga på fredag ass
syng for fugla alle mann(`’·.¸(`’·.¸...................................... .¸.·’´)¸.·’´)
«´`·♥1917 Lillestrøm Sportsklubb 2012♥·´`»
(¸.·’´(¸.·’´'''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''`’·.¸)`’·.¸)Kommentar
-
Fantastisk bra støtte idag.
Det faktiske tallet som ble talt opp er kr.13.021,50+ en liten bøsse som kom litt sent. Vi tipper innholdet til ca 3-400 kronarser.
Vi har også mottat penger på konto fra flere, men har ennå ikke rukket å sjekke summene.
For alle de som ikke fikk gitt penger i dag og som ønsker å støtte tifo kan gjøre det ved å sette penger direkte inn på Tifo-kontoen vår.
Nå blir det STOR tifo igjen!!!
For alle de som ønsker å bli med i FuglaTifo kan bare stikke innom lokalet vårt hver mandag fra kl. 18:00 - 21:00, vel møtt!!Støtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Jævlig bra!!! 13 000 er meget imponerende, dere får fortsette å levere fantastiske tifoer i fremtiden også så kommer nok pengene til å renne inn!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av CLAYTONZANEJeg satt på rb tribunen i dag. Jeg så ingen som samlet inn penger der! Hvorfor ikke??? Vi er da noen på den siden også som vil gi peng
Gjøres ikke dette? Isåfall burde man gjøre det.
Er ikke alle som er innom martins, og er ikke alle som går forbi hovedtribunen der man pleier å stå for å ta imot penger.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CLAYTONZANEJeg satt på rb tribunen i dag. Jeg så ingen som samlet inn penger der! Hvorfor ikke??? Vi er da noen på den siden også som vil gi peng
Kanskje ikke rart med tanke på hvor store Hanne og jeg erKommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZzaKanskje ikke rart med tanke på hvor store Hanne og jeg erMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZzaVi var to som dekket inngangene til Rb tribunen. Men var vel ikke alle som så oss..
Kanskje ikke rart med tanke på hvor store Hanne og jeg er
Dere ruver da i terrenget på andre måterKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar