Opprinnelig skrevet av sparwasser
Per Berg: Heller sølv enn gull
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av superbøffelFra fotballmagasinet.no
LSK as eier Per Berg ønsker heller at klubben skal få sølv med god fotball, enn at de får gull og blir anklaget for dårlig spill.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfEn fantastisk opplevelse for menigheten! Situasjonen var også en helt annen i 1989. Vi var bortskjemt med å vinne - med sju seire i serie/cup på de foregående 12 sesongene. Nå har vi null gull på 16 sesonger. Jeg tror derfor et nytt seriegull er mer kjærkomment enn det var i 1989 - uansett hvordan det kommer.
- For den tiden et skyhøyt lønnskrav foran 1990-sesongen, mener å huske at det var snakk om 500.000 kroner, fri bolig og andre frynsegoder.
- En fotballfilosofi som ga oss seire, men vakte ingen begeistring hos verken publikum eller media.
Ja, vi var bortskjemte på den tiden. Ja, tidene var annerledes.
Men fotball er følelser uansett tidsepoke. I 1989 vant vi seriegullet, men tapte "folket".Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfEn fantastisk opplevelse for menigheten! Situasjonen var også en helt annen i 1989. Vi var bortskjemt med å vinne - med sju seire i serie/cup på de foregående 12 sesongene. Nå har vi null gull på 16 sesonger. Jeg tror derfor et nytt seriegull er mer kjærkomment enn det var i 1989 - uansett hvordan det kommer.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av sparwasserTo av grunnene til at David Hay forsvant:
- For den tiden et skyhøyt lønnskrav foran 1990-sesongen, mener å huske at det var snakk om 500.000 kroner, fri bolig og andre frynsegoder.
- En fotballfilosofi som ga oss seire, men vakte ingen begeistring hos verken publikum eller media.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av juniorHvorfor enten eller? I år vinner vi serien med strålende spillKommentar
Kommentar