Nå som shop'n er i ferd med å etablere seg som billett selger av alle slag, så skal de selvsagt tjene penger på det.
Jeg var å kjøpte 4 stykk kampbilletter til Freksta kampen, samt 3 stk buss billetter til Kamma matchen. I tillegg til påtrykt pris betalte jeg 70 spenn i gebyr.
Så;
Er det vanlig å ta gebyr på kamp/tur-billetter?
Tar LSK slike gebyr feks når man kjøper direkte i luka på Åråsen?
Tar Freksta slikt gebyr når man kjøper direkte i inngangspartiet på bortefeltet?
Tar KFL selgere slikt gebyr når de selger buss/tog billetter?
Det er det siste jeg er mest interesert i. Det må da være en feil at shop'n skal sko seg på at KFL arrangerer turer?
Det at de får lov til å selge disse billettene betyr at folk må innom shop'n og
da er jo sjansen stor at man kjøper noe annet også.
Hvis shop'n tar gebyr og kjøp av KFL selgere er gebyr fritt, vet jeg hvor jeg skal kjøpe billetter neste gang.
Jeg var å kjøpte 4 stykk kampbilletter til Freksta kampen, samt 3 stk buss billetter til Kamma matchen. I tillegg til påtrykt pris betalte jeg 70 spenn i gebyr.
Så;
Er det vanlig å ta gebyr på kamp/tur-billetter?
Tar LSK slike gebyr feks når man kjøper direkte i luka på Åråsen?
Tar Freksta slikt gebyr når man kjøper direkte i inngangspartiet på bortefeltet?
Tar KFL selgere slikt gebyr når de selger buss/tog billetter?
Det er det siste jeg er mest interesert i. Det må da være en feil at shop'n skal sko seg på at KFL arrangerer turer?
Det at de får lov til å selge disse billettene betyr at folk må innom shop'n og
da er jo sjansen stor at man kjøper noe annet også.
Hvis shop'n tar gebyr og kjøp av KFL selgere er gebyr fritt, vet jeg hvor jeg skal kjøpe billetter neste gang.
Kommentar