TV2 Nettavisen: Angrende Mifsud vil vekk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    TV2 Nettavisen: Angrende Mifsud vil vekk



    ÅRÅSEN (TV 2 Nettavisen): - Jeg håper å bli solgt i løpet av sommeren. Hvis ikke går jeg til en annen klubb i desember, sier Mifsud til TV 2 Nettavisen.
    25-åringen falt i unåde i Lillestrøm da han i vinter spilte landskamp for Malta to dager etter at han var for skadet til å spille Royal League-kamp for LSK.
    Uwe Rösler svarte med å sette den lynraske spissen ut av laget. Inn kom Magnus Myklebust som makker for Olivier Occean. Myklebust beholdt plassen til en time ut i seriepremieren mot Rosenborg. Da slapp Mifsud endelig til igjen. Både mot Brann og Viking spilte Mifsud fra start – og han spilte godt.
    Aldri vært konflikt
    - Jeg behandler Michael på lik linje med alle de andre spillerne. Han spiller hvis jeg mener han er god nok. De to siste kampene har han vært god. Men Magnus har også vært god i de kampene han har spilt, sier Rösler til TV 2 Nettavisen.
    - Har du lagt konflikten med Mifsud bak deg?
    - Det har aldri vært noen konflikt. Klubben har noen disiplinære retningslinjer som alle må forholde seg til, også Michael Mifsud. Det gjorde han ikke ved et tilfelle i vinter. Men det betyr ikke noe nå.
    Ingen interesse
    Michael Mifsud sier rett ut at han angrer på det som skjedde, og er glad at han er tilbake på førstelaget. Likevel vil han altså bort.
    - Det er mange grunner til det. Blant annet det norske været, smiler hurtigtoget.
    - Hvor ønsker du å spille?
    - Hvor som helst. Kanskje i England.
    - Har du agenter som jobber for deg?
    - Jeg har en kamerat som hjelper meg. Men i øyeblikket er det ikke noe konkret på gang.
    LSK-manager Jan Åge Fjørtoft utsteder imidlertid ingen garantier om at Mifsud får gå i sommer.
    - Hittil er det ingen som har vist interesse for å kjøpe Michael. Men hvis det kommer et bud, vil det selvfølgelig bli vurdert. I så fall må vi finne ut hva klubben er best tjent med – å selge Michael, eller å beholde ham, sier Fjørtoft til TV 2 Nettavisen.
    Ikke tilbudt ny kontrakt
    Ifølge manageren kommer ikke Lillestrøm til å foreta seg noe for å prøve å beholde Michael Mifsud i klubben etter inneværende sesong.
    - Han har gitt klar beskjed om at han vil spille for en annen klubb. Derfor er det ingen vits i å snakke om en kontraktsforlengelse, poengterer Fjørtoft.
    Mifsud selv er mindre kategorisk.
    - Vi skulle diskutere en kontraktsforlengelse i fjor, men vi kom aldri til forhandlingene. Siden har jeg ikke hørt noe. Jeg tror ikke Lillestrøm vil ha meg, sier Mifsud – og blunker lurt.
    PS. Jan Åge Fjørtoft bekrefter overfor TV 2 Nettavisen at det arbeides intenst i kulissene på Åråsen med å overtale den slovenske midtbanestjernen Robert Koren til å forlenge kontrakten med klubben. Koren har i likhet med Mifsud signalisert at han vil videre i karrieren.
    28.04.06 12:15, ny 28.04.06 12:16

    Jeg liker best de siste linjene i artikkelen. Håper at Fjørtoft & co. klarer å overtale Koren til å ta ett år til.
    Knurr...
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #2
    Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
    - Han har gitt klar beskjed om at han vil spille for en annen klubb. Derfor er det ingen vits i å snakke om en kontraktsforlengelse, poengterer Fjørtoft.
    Mifsud selv er mindre kategorisk.
    - Vi skulle diskutere en kontraktsforlengelse i fjor, men vi kom aldri til forhandlingene. Siden har jeg ikke hørt noe. Jeg tror ikke Lillestrøm vil ha meg, sier Mifsud – og blunker lurt.
    Hmf, lurer på hva grunnen(e) til dette er.

    Petter

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
      - Hvor ønsker du å spille?
      - Hvor som helst. Kanskje i England.
      jaja... Kan vel like gjerne spille i Malta da...
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Det viktigste er å beholde midtbanejuvelen vår, nr. 10 Koren!
        Mifsud er ikke bedre enn Myklebust i mine øyne, og Diomande kan for vise seg å være en ny fremtidig stjernespiss for oss når han er gammel nok til å hentes.

        Kommentar

        • ChriZza
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 4265

          #5
          *Grine* Hva kan jeg si?
          Trist å se Michael overvurdere seg selv på denne måten.. Synes han burde være litt mer ydmyk..

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Tja. Jeg synes nå det ville være synd å miste den lille hamsteren. Han løper jo som en gærning der ute.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

              #7
              Blir spennende å se om han virkelig havner i en toppklubb. Ender vel opp i Danmark eller noe...

              mifsud er god, men han klarer ikke helt å få ballen i mål, at myklebust er bedre enn Mifsud er vel å ta litt i. Men han kommer til å bli det.
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

              Kommentar

              • veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

                #8
                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                Blir spennende å se om han virkelig havner i en toppklubb. Ender vel opp i Danmark eller noe...

                mifsud er god, men han klarer ikke helt å få ballen i mål, at myklebust er bedre enn Mifsud er vel å ta litt i. Men han kommer til å bli det.
                Jeg sa ikke bedre. Jeg sa at jeg ikke synes Miffe er bedre enn Myklebust. Jeg mener de stiller ganske likt. Men Mykle har jo ett mye større utviklingspotensiale, og han blir bare bedre og bedre!

                Kommentar

                • Gale Isbre
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2005
                  • 1164

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                  Han løper jo som en gærning der ute.
                  Ja. Han leter etter utgangen, og vil fortest mulig vekk.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #10
                    Har jo Haddad på lager også. Får vi penger for han til sommern kan han gå for min del vis Mykle fortsetter i samme stil.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • general
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 1150

                      #11
                      Blir lettere irritert over den mannen.

                      Han har ikke prestert så mye som rettferdiggjør at han sier at han vil spille hvor som helst, bare et annet sted.

                      Trenger ikke han. Tråkker jo på oss ved å gå så tidlig å si sånne ting. Skaper jo bare irritasjon. Ingen utenlandske toppklubber som sitter å leser på fxt.no uansett. Er ikke sånn at han blir oppdaga av Man U ved å si sånt
                      Seriegull 2016!!!

                      Kommentar

                      • Errevs
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jun 2005
                        • 200

                        #12
                        Hvis ikke michael vil være i klubben ser jeg ikke noe poeng i å beholde han. Det er iallefall ingen tvil om at Robert er en MYE mer proffesjonell spiller en michael. Syntes jeg hører/leser mye om hvor "ille" han har det i klubben og ikke kan vente på å dra.

                        hva med å kaste oss inn i kampen om Rune Lange? Han går jo gratis til sommeren, kun en fet sign on bonus og en del lønn. Skal vi være med å kjempe, må vi kjempe om de beste spillerene.

                        Kommentar

                        • Gale Isbre
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2005
                          • 1164

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Errevs
                          hva med å kaste oss inn i kampen om Rune Lange?
                          Hva i all verden skal vi med Rune Lange?

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                            Hva i all verden skal vi med Rune Lange?
                            Passer snart bra inn på Old Boys laget!:???:
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • Gale Isbre
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 1164

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Passer snart bra inn på Old Boys laget!:???:
                              Ja, de har jo allerede signalisert at de vil ha ham.

                              Kommentar

                              • Errevs
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jun 2005
                                • 200

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                                Hva i all verden skal vi med Rune Lange?
                                hva vi skal med rune lange? bruke han som spiss vel, i mine øyne er ikke myklebust spesielt målfarlig, derfor hadde Olivier og Lange vært brilliante å ha på topp, da begge to scorer mye.

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Errevs
                                  hva vi skal med rune lange? bruke han som spiss vel, i mine øyne er ikke myklebust spesielt målfarlig, derfor hadde Olivier og Lange vært brilliante å ha på topp, da begge to scorer mye.
                                  Trodde vi hadde lært at det ikke lønner seg å hente inn avdanka spisser med kroniske skadeproblemer - uansett hvor mange mål de har scora tidligere i karrieren.

                                  Kommentar

                                  • Gale Isbre
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 1164

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Errevs
                                    hva vi skal med rune lange? bruke han som spiss vel, i mine øyne er ikke myklebust spesielt målfarlig, derfor hadde Olivier og Lange vært brilliante å ha på topp, da begge to scorer mye.
                                    Beklager. Jeg lurer fortsatt på hva vi skal med Rune Lange. Om lille, raske Mifsud forsvinner, så er det jo ikke en svær, halvskadd target-man vi trenger. Myklebust er et enormt talent som allerede har begynt å vise seg frem. Foretrekker det fremfor en pensjonist.

                                    Kommentar

                                    • Bekkis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 441

                                      #19
                                      synes mifsud virker utrolig uproffesjonell når han sier at været er en grunn til at han vil vekk. han passer helt klart ikke inn i beskrivelsen til grønlund om uteblandske spillere. det er en skam å se spillere som har hue et annet sted, hvor de ikke har kontrakt en gang!!

                                      Kommentar

                                      • Ballen
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • May 2004
                                        • 227

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                        synes mifsud virker utrolig uproffesjonell når han sier at været er en grunn til at han vil vekk. han passer helt klart ikke inn i beskrivelsen til grønlund om uteblandske spillere. det er en skam å se spillere som har hue et annet sted, hvor de ikke har kontrakt en gang!!
                                        ikke bare virker det uproffesjonelt men også lite gjennomtenkt når han sier han vil bort fra Norge p.g.a. været og deretter hevder at han gjerne vil til England......

                                        Kommentar

                                        Working...