TV2 Nettavisen: Angrende Mifsud vil vekk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #21
    Akkurat den skjønte ikke jeg heller når jeg leste det tidligere idag. Været i Storbritannia er jo ikke så mye bedre enn i Norge. Spania/Portugal derimot.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #22
      Opprinnelig skrevet av KFL41
      Akkurat den skjønte ikke jeg heller når jeg leste det tidligere idag. Været i Storbritannia er jo ikke så mye bedre enn i Norge. Spania/Portugal derimot.
      Det er ikke noe bedre, men det har i hvert fall ikke vært så ekstremt kaldt og snøfullt som i Norge denne vinteren. Jeg skjønner godt at spillere fra Malta, Tunisia o.l. får kalde føtter av slikt vær.

      Kommentar

      • Gale Isbre
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 1164

        #23
        Opprinnelig skrevet av KFL41
        Akkurat den skjønte ikke jeg heller når jeg leste det tidligere idag. Været i Storbritannia er jo ikke så mye bedre enn i Norge. Spania/Portugal derimot.
        Han slipper unna snøen, da...men det lyser ikke akkurat klubbfølelse av dette.

        Kommentar

        • Gale Isbre
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 1164

          #24
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Det er ikke noe bedre, men det har i hvert fall ikke vært så ekstremt kaldt og snøfullt som i Norge denne vinteren. Jeg skjønner godt at spillere fra Malta, Tunisia o.l. får kalde føtter av slikt vær.
          Der var du raskere enn meg...
          Men du trenger ikke komme fra Malta for å få kalde føtter av den vinteren vi har hatt i år.

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #25
            Syns dette er håpløst av Mifsud. Slik jeg ser det er det greit at Koren går ut og sier at han ikke kommer til å signere en ny kontrakt. Han er, som Petter en gang ble sitert i media, i utgangspunktet for god for Tippeligaen.

            Mifsud derimot... Greit nok at han er en god spiller i forhold til nivået i Tippeligaen, men slik jeg ser det er han rett og slett for dårlig for de store europeiske ligaene.

            Med forbehold om at han kan ha blitt noe feilsitert blir jeg ganske irritert av slike utsagn.
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • MagnetMagne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 446

              #26
              Direkte nakent av av verdens minste mann å snakke om klubbskifte nå. Har full forståelse for at Mifsud har ambisjoner som strekker seg utenfor tippeligaen. Men hold kjeft og spill fotball!! Har mistet så utrolig mye respekt for Mifsud det siste halvåret... Greit nok at mannen har putta mot enga og ræv, men utenom det så har han faen ikke prestert stort! Mannen har jo stort sett vært skada... La han råtne på benken i Leeds med Gylfi eller la mannen reise til Belgia å bli fotballinvalid..
              Snart neste hælj.....

              Always Hardcore
              TS05

              Kommentar

              • Runbernt
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • May 2004
                • 127

                #27
                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                Syns dette er håpløst av Mifsud. Slik jeg ser det er det greit at Koren går ut og sier at han ikke kommer til å signere en ny kontrakt. Han er, som Petter en gang ble sitert i media, i utgangspunktet for god for Tippeligaen.

                Mifsud derimot... Greit nok at han er en god spiller i forhold til nivået i Tippeligaen, men slik jeg ser det er han rett og slett for dårlig for de store europeiske ligaene.

                Med forbehold om at han kan ha blitt noe feilsitert blir jeg ganske irritert av slike utsagn.
                Syns dette er en interessant diskusjon. Til stadighet er spillere ute i media og flagger sitt ønske om å komme seg ut til en større liga. I tillegg til Mifsud (gjentatte ganger) uttalte Heinz det samme på tv2-sporten for noen dager siden. Koren har aldri lagt skjul på at LSK er en mellomstasjon. I den siste artikkelen jeg leste om hans situasjon skal han ha sagt noe sånn som; -"dette er en jobb, akkurat som du (journalisten) har din jobb.

                Det er en helt ærlig sak at de har høyere ambisjoner enn LSK og norsk tippeliga. Vi må innse at vi støtter en klubb i en liten fotballnasjon. Klimaet hjelper oss heller ikke til å skaffe/beholde spillere.

                Jeg forstår at det ikke er slik at våre spillere løper etter journalistene og roper -"jeg vil bort fra LSK". Disse uttalelsene er gjerne poenger som blir tatt ut av et større intervju, og gjerne vridd slik at det skal legges merke til. Allikevel skulle jeg ønske vi kunne slippe disse oppslagene til stadighet. Dette er neppe positivt i forhold til spillergruppa, lagledelsen/ledelse, sponsorer, supportere m.fl. Selv om de som er involvert og følger med vet at disse gutta ønsker å komme seg videre, tror jeg de fleste av oss gjerne slipper å bli minnet på det.

                Det har noe med det å dra i samme retning å gjøre. Skape lagånd og en positiv spirit innad og i omgivelsene rundt klubben. Kan ikke spillerne på spørsmål om slike forhold svare at de er under kontrakt med LSK, og er innstilt på å gjøre sitt beste for sin arbeidsgiver/klubb? For meg handler dette om profesjonalitet.

                Vi skal være glad spillerne har ambisjoner og gjerne vil nå så langt som mulig. Dette gjør at de hele veien ønsker å bli bedre fotballspillere, noe som naturligvis er udelt positivt for klubben. Samtidig med at de prøver å få ut hele sitt potensiale, mener jeg de i det minste bør late som klubben de spiller for betyr noe for dem. Det skylder de alle som setter LSK i høysetet.
                Runbernt

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #28
                  Når han går ut sånn syns jeg helt seriøst, at han nå burde settes ned på tredje laget, og ikke få spille noe mer før sommeren, og så fort transfersvinduet er oppe bør han ut nærmeste dør på åråsen.

                  IDIOTI Å GÅ UT SÅNN.

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #29
                    Håper han gjør en bra sesong for LSK i år, og ønsker han lykke til videre i en ny klubb i sommer/Desember. Klarer ikke å føle all verden om dette, han vil ikke være her, da er det like greit at han blir borte. Regner ikke med at han får så mye spilletid i år, Myklebust og Mifsud er ganske så jevngode i mine øyne, og da er det vel mest sannsynlig at Myklebust får spille...
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #30
                      Nå tror ikke jeg på alt som skrives i media - men dette er et tegn på at Hr. Uwe/Fjøra bare bør bli kvitt denne lille tassen som jeg mener har fortsatt mye å bevise. Et smart trekk fra Mifsud hadde vært å holde kjeft og spilt seg betraktelig opp. Nå er han kun et ukjent blad for agenter og klubber. Selges i sommer, bare ikke til norske klubber!

                      Ang diskusjonen rundt Lange så mener jeg at Occean med Sundgot i bakhånd som store spisser holder, hva skal vi med en dyr, skadd og slapp spiller. Han har nesten ikke spilt fotball på et par år, la søppla få nok en spiller over 30....

                      Haddadd, Myklebust, Sundgot og Occean er norges beste spisser!!

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        #31
                        Vi får bare håpe at Mifsud gjør en best mulig sesong nå, alternativene er:

                        1. En dårlig sesong hvor han forlater oss gratis uten å ha gjort en dritt for klubben.
                        2. Han gjør en god sesong og bidrar til at klubben får en god sesong og forlater oss gratis etter sesongen.
                        3. Han gjør en god vårsesong og blir solgt til sommern, da vi faktisk får noen penger for han.

                        Skal jeg være ærlig har jeg ikke noen stor tro på at Mifsud kan gjøre underverker siste halvdel av sesongen som Myklebust ikke kan gjøre, derfor ville det sånn sett vært like greit og fått penger for han til sommeren. Det som da er problemet er om Myklebust blir skadet/sliten sent i sesongen, da LSK har et ganske tett kampprogram dette året. Regner med at gutta som styrer LSK-skuta gjør en nøye vurdering, kanskje de allerede har en liten tass på blokka som er aktuell til sommern?
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • lsk_fugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 864

                          #32
                          syns mifsud har opptrådt upprofesjonelt i det siste! med diverse medie-utallelser og handlinger! for det første hadde har han ikke scora på hvor lenge? åsså er det greit å være god nok før man stikker til utlandet! noget mifsud for øyeblikke ikke er etter min mening! ender vel opp i IFK eller no slikt! beste fall FCK!! :P:P jaja mifsud..

                          Kommentar

                          • Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av lsk_fugl
                            ender vel opp i IFK eller no slikt! beste fall FCK!! :P:P jaja mifsud..
                            Tror nok vi må vente til "Mys-Arne" får sparken før det skjer i allefall.
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

                            Even Nordlien

                            Kommentar

                            • rEPPA
                              *****istrator
                              • Nov 2003
                              • 3933

                              #34
                              Klanen vil ha Mifsud: http://www.klanen.no/snakk/index.php...h=1465&start=0&

                              Jeg vet at han ikke reiser til en klubb med bare narkomaner, men det hadde vært ille hvis det hadde blitt en Diallo reprise.
                              www.kfl.no/debatt

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7104

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av veiron
                                Mifsud er ikke bedre enn Myklebust i mine øyne
                                I mine øyne er Mifsud et soleklart førstevalg fra start i fht Myklebust. Mykle trenger et år til på seg for å modnes, i mellomtida er han en finfin innbytter.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7104

                                  #36
                                  Er dette så mye å blåse seg opp over? Miffe vil videre, det er en ærlig sak. Så lenge han gjør jobben på banen, noe han gjør, synes jeg ikke hans situasjon er noe verre enn Korens. Begge vil til større klubber. Greit, la dem gå når kontrakten er utløpt, og støtt dem mens dem er i klubben, punktum. Mifsud i Vålerenga har jeg absolutt ingen tro på.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av rEPPA
                                    Klanen vil ha Mifsud: http://www.klanen.no/snakk/index.php...h=1465&start=0&

                                    Jeg vet at han ikke reiser til en klubb med bare narkomaner, men det hadde vært ille hvis det hadde blitt en Diallo reprise.

                                    det kan jo fort skje, virker ikke som Mifsud har noe klubb følelse i det hele tatt.
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • Henrik
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2006
                                      • 2110

                                      #38
                                      Tror han vil ut i Europa og vekk fra kalde Norge. Tror IKKE at han vil gå fra å kjempe om en plass i ellveren til LSK til noe av det samme hos en utpreget dårligere klubb som VIF.

                                      Kommentar

                                      • iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                                        Tror han vil ut i Europa og vekk fra kalde Norge. Tror IKKE at han vil gå fra å kjempe om en plass i ellveren til LSK til noe av det samme hos en utpreget dårligere klubb som VIF.
                                        utpreget dårligere klubb?

                                        jeg hater søpla like mye som deg, men utifra fjor året, og de siste års økonomi så er de ikke det.
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                                        Kommentar

                                        • Henrik
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2006
                                          • 2110

                                          #40
                                          La meg si det på en annen måte, tviler på at han vil gå til en klubb som er i motgang. I VIF kommer det til å bli problemer, de spiller virkelig dårlig forball og jeg ser ingen grunn til at de skal komme seg ut av dette uføret på kort sikt. Det vil bli omveltninger, Rekdal vil gå av etc etc. Lillestrøm derimot har en ungt fremadstormende lag som har potensiale, kommer til å være med å kjmpe i toppen, spille Royal League og vi har den beste fansen.

                                          Kommentar

                                          Working...