Rekdal: - Skulle gjerne hatt Occean (VG)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    Rekdal: - Skulle gjerne hatt Occean (VG)

    Stakkars fattige Vålerenga, som ikke hadde råd til å hente Occean. Det er klart det er vanskelig for en klubb fra en fattig del av en bydel å konkurrere med rike, mektige LSK fra storbyen Lillestrøm. Vi kan jo bare bruke av det gigantiske overskuddet vårt eller ringe en rik milliardæronkel. Følgende er sakset fra vg.no:

    - Skulle gjerne hatt Occean

    Rekdal innrømmer også at han gjerne skulle hatt erkekonkurrenten Lillestrøms superspiss Olivier Occean i troppen. Men økonomien satte en stopper for å hente inn en etablert spiss før årets sesong.

    - Hadde vi hatt råd ville kjøpt Olivier Occean og Sigurd Rushfeldt, men Vålerenga har ikke økonomi til å handle inn så etablerte spillere, sier Rekdal og minner om at Vålerenga har lært av historien.

    Hele saken her:


    Stakke
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2889

    #2
    blitt fattige etter alle feilkøpa i fjor altså
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • A.Bilet
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2005
      • 808

      #3
      Digger meg sååå sykt
      A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

      Twitter-bruker

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        #4
        sånn går det når alle kronasjene går med på å kjøpe tore andre flopp...! Sittern engang på benken neste kamp?!?! uansett jeg ler meg ihjel av plata IL! PMS pENGA IF neste eller?
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #5
          Hvor er penga fra Jalland og Panzzzer? Hvor er penga fra "de historiske sponsoravtalen"? Hvor er penga fra 2 x RL? Hvor er gullbonusen fra i fjor? Hvor er det gedigne overskuddet fra "Sjappa" som Aftenposten trekker frem som en gla'sak hver fjortende dag? Og med hele fotball-fanatiske-patriotiske Oslo by bak seg, og de publikumsinntekter dette fører med seg - show me the money!

          "Buuuhuuu, vi har ikke råd til sånne spisser som de andre har!" Men vi har råd til Flo(pp), Derek og en eller annen "Tor Henning Hamre-lookalike" fra Baltikum. Bruk han derre Roberts-stortalentet da vel! Spilleren alle har hørt skal være supergod, men som ingen har sett er supergod. (Motsatt av Klanen - vi ser de står der, men vi hører dem ikke.) Eller bruk sjarmtrollet Berre og grinetrynet Fredheim.

          Men dere skal selvfølgelig få occean av oss. Bare å bla opp 40mill det. (Ta opp lån og la shipping-bohemen ettergi.)

          Kommentar

          • elsker78
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jan 2004
            • 217

            #6
            Opprinnelig skrevet av Ola
            Hvor er penga fra Jalland og Panzzzer? Hvor er penga fra "de historiske sponsoravtalen"? Hvor er penga fra 2 x RL? Hvor er gullbonusen fra i fjor? Hvor er det gedigne overskuddet fra "Sjappa" som Aftenposten trekker frem som en gla'sak hver fjortende dag? Og med hele fotball-fanatiske-patriotiske Oslo by bak seg, og de publikumsinntekter dette fører med seg - show me the money!

            "Buuuhuuu, vi har ikke råd til sånne spisser som de andre har!" Men vi har råd til Flo(pp), Derek og en eller annen "Tor Henning Hamre-lookalike" fra Baltikum. Bruk han derre Roberts-stortalentet da vel! Spilleren alle har hørt skal være supergod, men som ingen har sett er supergod. (Motsatt av Klanen - vi ser de står der, men vi hører dem ikke.) Eller bruk sjarmtrollet Berre og grinetrynet Fredheim.

            Men dere skal selvfølgelig få occean av oss. Bare å bla opp 40mill det. (Ta opp lån og la shipping-bohemen ettergi.)



            Oi oi oi, Her var det mye hat og aggresjon som kom ut.

            Kult
            nr 7


            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              #7
              Litt spesielt at tromsø har bedre økonomi enn hovedstadsklubben.

              Kommentar

              • JhnY
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 975

                #8
                De hadde jo flo, skulle ha tatt vare på han. Han er god til å score spesielt for søppla

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Ola
                  Men dere skal selvfølgelig få occean av oss. Bare å bla opp 40mill det. (Ta opp lån og la shipping-bohemen ettergi.)
                  Ehhh.... du mener vel 240 mill???

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7056

                    #10
                    Rekdal er offisielt blitt en parodi på seg selv. Hva med de åtte millionene de måtte bla opp for å få Hoseth til klubben? Hva med de seks millionene de brukte på Steffen Iversen? Hva med de 60 Hafslundmillionene de har i hovedsponsoravtale? Er det virkelig slik at lille, patetiske og bondske innavl-LSK fra fjøset på Romerike, der alle er i slekt med hverandre og damene har skjegg, er en rikere klubb enn store, mektige VIF? Hva må vel ikke DETTE øyeblikket med selvinnsikt gjøre med selvbildet til idiotene som følger blåtrøyene?!

                    Rekdal, ta med deg de elendige unnskyldningene dine for at ingen har lyst til å spille for drittklubben din og uriner meg loddrett oppover ryggraden!
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Gale Isbre
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2005
                      • 1164

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Rekdal, ta med deg de elendige unnskyldningene dine for at ingen har lyst til å spille for drittklubben din og uriner meg loddrett oppover ryggraden!
                      Now THAT'S kinky...:shock:

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7056

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                        Now THAT'S kinky...:shock:
                        VOFF!
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Rekdal er offisielt blitt en parodi på seg selv. Hva med de åtte millionene de måtte bla opp for å få Hoseth til klubben? Hva med de seks millionene de brukte på Steffen Iversen? Hva med de 60 Hafslundmillionene de har i hovedsponsoravtale? Er det virkelig slik at lille, patetiske og bondske innavl-LSK fra fjøset på Romerike, der alle er i slekt med hverandre og damene har skjegg, er en rikere klubb enn store, mektige VIF? Hva må vel ikke DETTE øyeblikket med selvinnsikt gjøre med selvbildet til idiotene som følger blåtrøyene?!

                          Rekdal, ta med deg de elendige unnskyldningene dine for at ingen har lyst til å spille for drittklubben din og uriner meg loddrett oppover ryggraden!
                          Det går an å si opp Hafslund. Det gjorde jeg. Det er en tosk der som står bak pengedopingen av en elendig klubb som er utalt fan av den samme klubben. Så hvorfor være kunde der?

                          Send et lommetørkle til fattige Rekdal med LSK-logo !!! Så kan han gråte litt flere krokodillefant-tårer.

                          IKke råd til Occean my ass. Saken var vel at Occean VILLE til LSK og ikke til møkkete, stinkende Oslo Øst.

                          Hei Reka, hva med å hente "gode" gamle Erik Meijer til klubben. Dere kan jo blåse av en si 5 mill på han, også får dere enda en j...li god spiss (he he)
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                            Det går an å si opp Hafslund. Det gjorde jeg. Det er en tosk der som står bak pengedopingen av en elendig klubb som er utalt fan av den samme klubben. Så hvorfor være kunde der?
                            Det tragiske er at man ikke blir kvitt kundeforholdet helt. Når man bor i Lillestrøm er man tvunget til å betale nettleie til Haflsund. Jeg vurderer å gå over til gass eller solceller.

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Torolf
                              Det tragiske er at man ikke blir kvitt kundeforholdet helt. Når man bor i Lillestrøm er man tvunget til å betale nettleie til Haflsund. Jeg vurderer å gå over til gass eller solceller.
                              Jep, nettleien til foræderne slipper man ikke unna. Lei sak. Det stinker kommunisme av slikt
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari

                                Hei Reka, hva med å hente "gode" gamle Erik Meijer til klubben. Dere kan jo blåse av en si 5 mill på han, også får dere enda en j...li god spiss (he he)
                                Hva med Sean Dundee? Når vi først er i gang med å mimre... Er vel kanskje litt for ung enda han?
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

                                Even Nordlien

                                Kommentar

                                • fotball_marthe
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1069

                                  #17
                                  Nå har Reka overgått seg selv i snakke møkk ass! **Hadde ikke råd til Occean" Ja liksom!
                                  Narkoklubben er jo den nest rikeste klubben i landet eller no sånt!!
                                  *Rykker ned,rykker ned,rykker ned*
                                  Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                                  Kommentar

                                  • Kanaristar
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • May 2005
                                    • 155

                                    #18
                                    Hvilken attraktiv spiller ønsker å borde ett synkende skip som det vIF er ???????
                                    Kjøp Citroën !

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                      Hva med Sean Dundee? Når vi først er i gang med å mimre... Er vel kanskje litt for ung enda han?
                                      Ja. Selv Stevie Wonder kunne truffet bedre enn limsnifferne i blått !!!

                                      Det lukter nedrykk igjen av enga, for 5. gang på 30 år. Jojo-laget er tilbake til normalen
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      Working...