Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Man må ha på rimelig tykke Odd- eller Brann-briller for å mene at scoringene fra Svindal Larsen eller Winters faktisk kan måle seg med Armandos siste kremmerhus av et mål.
Gå inn og stem, så vi får rett vinner for en gangs skyld !!!
det funker med flere nettlesere da så last ned opera osv
Grunnen til at det funker med forskjellige nettlesere er sikkert at de forskjellige nettleserne lagrer cookies på forskjellige steder på pcen vil jeg tro.
Ti stemmer fra meg så langt... Åpent kontorlandskap ruler
- men når du har bedt alle du jobber med om å stemme, så er det jo bare å gå inn på "verktøy" så "alternativer for internett", for så å slette cookies... så er det bare å stemme videre... om og om igjen...
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Ha ha, ser det for meg!
Under op. Barbarossa hadde politbyrået så liten tro på at de skulle holde Hovedstaden Moskva, at et helt kontor sto tomt en dag tyskerne sto 20 km unna. Tyskerne var så nære at de kunne de munningsflammene på artilleriet i byen. Og kun en mann stilte opp på jobb den dagen.
Når så etterhvert kommisærer ringte inn får sjekke hva politikerne holdt på med, måtte han løpe rundt fra pult til pult og svare telefoner. Hvis han ikke hadde svart, hadde det vært ensbetydene med at når toppene evakurere, så kan vi og rømme uten represalier! Når så noen svarer, kunne de ikke presentere seg, fordi dette da ville bety et svik og manglende tro på eget forsvar.
Vår mann løp da rundt og løftet telefonen, og la den så på igjen når ingen svarte i den andre enden! Det var kun en som torde å presentere seg hele dagen. Vittig historie.
Og slik, min venn, ser du ut idag...
Det er komplett propaganda hvis lompa til Svindal går av med seieren her. Korens mål var klart best!
herregud. winters har fått 19% av stemmene til nå og tommysl leder :???:
hvis ikke Koren vinner denne rundens mål så skjønner jeg at LSK hatet er stort der ute.
- men når du har bedt alle du jobber med om å stemme, så er det jo bare å gå inn på "verktøy" så "alternativer for internett", for så å slette cookies... så er det bare å stemme videre... om og om igjen...
Slette cookies var genialt..
ALLE SAMMEN NÅ!!
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Men Firefox kan man nekte utvalgte sider å legge igjen cookies...
1.kopier adressen fra adressefeltet
2.verktøy
3.innstillinger
4.informasjonskapsler
5.unntak
6.lim inn adressen
7.velg blokker
stem så mye du vil!
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Men Firefox kan man nekte utvalgte sider å legge igjen cookies...
1.kopier adressen fra adressefeltet
2.verktøy
3.innstillinger
4.informasjonskapsler
5.unntak
6.lim inn adressen
7.velg blokker
stem så mye du vil!
hahaha.. stemmer som en villmann:twisted:
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Kommentar