Koren leder
Rotterace - stem for Diego Armando Koren her!
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifuglhahaha.. stemmer som en villmann:evil:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondDa regner jeg med at du tar på deg jobben med å stemme fra Koren sitt mål til rundens mål, du klarer 5-6 timer i strekkPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Bra innsats, folkens! 43% so far...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Nå leder Koren i det minste rimelig klart.. 49% mot Svinepels Larsens 28%. Da jeg stemte som en villmann tidligere i dag lå begge og vippet på rundt 30%, så her er det folk som har vært flinke!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Noen som har stemt veldig her ell?
Antall stemmer for 2 timer siden:4000 med koren med 30% nå: over 7000 og Koren med 52%
leve demokratiet!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av jan-erikså på tv2 Zebra nå.Hvordan kan de kåre T.S Larsen sitt mål som rundens mål utifra spørre undersøkelsen de har på fxt.no??? når Koren har over 50 % hmmm rart det der......
MØKKA KANAL
de iditionene må ha tatt ett tidligere resultat.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Diego Armando Koren er en hyllest fra min side.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Jeg skjønner ikke dette helt. Robert Koren virker da for å være en ålreit fyr. Gjør sitt beste for Fugla, gjør han òg. Hvorfor skal han da sammenlignes med en fyr som omtaler seg selv i tredjeperson? Maradona er en usympatisk narsissist og en notorisk juksemaker. Hvis du på død og liv mener at det er noe mindreverdig over navnet til Robert Koren, må du kunne komme opp med noe bedre enn dette. Tom Arne Koren, f eks.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar