Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sitatet stammer fra sporten på TV2 nå nettopp.. En fantastisk mann som jeg unner alt godt (selv om jeg har litt problemer med traktorfolket fra Vikingskipet )
Syntes Frode fortjener en hyllest i morra som en takk for alt...
så også at gullerud sa at han alltid drømte om å spille for fugla, og da må jeg spørre: hvorfor plukka vi aldri opp han? vi hadde flere sjangser til å gjøre det og han er god nok og lokal(?) har alltid hatt sansen for han
så også at gullerud sa at han alltid drømte om å spille for fugla, og da må jeg spørre: hvorfor plukka vi aldri opp han? vi hadde flere sjangser til å gjøre det og han er god nok og lokal(?) har alltid hatt sansen for han
Han var altfor dyr i forhold til hvor god han var da han gikk fra Kongsvinger til Ham-Kam. LSK var vel inne i bildet, men det ble kun med praten, tror jeg.
Kommentar