ANB: Koren vil bort til sommeren

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    #21
    Opprinnelig skrevet av krisruds
    Hvis vi får et bud på en del mill kroner så må vi være lure. Kan ikke beholde han til en hver pris. I den possisjonen han spiller litt foran midtbanen så synes jeg Sundgot er vel så god, men i en vanlig midtbanen roller er han selvsagt bedre. Men vil ikke påstå at han er mange la oss si 10-15mill bedre enn kasy eller kaleb.
    Kaleb Francis?
    Var ikke det en som spilte på KIL eller Kamma for noen år tilbake?

    Kommentar

    • Gale Isbre
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 1164

      #22
      Ser i nyhetstråden (artikkelen fra Hamar Arbeiderblad) at det finnes et smutthull for Mifsud og Koren hvis de virkelig vil vekk til sommeren:

      "Fjørtoft (...) har gitt klar beskjed til spillergruppa om at de ikke har noe i klubben å gjøre dersom de ikke tåler å høre at de er gullfavoritter:
      - Jeg har sagt til spillerne at som ikke takler det, får bare melde seg hos meg, så selger vi dem."

      Ser nå for meg at minst én av dem friker ut og ikke takler forventningspress.

      Kommentar

      • bøllefrø
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2004
        • 462

        #23


        Det er uansett ikke positivt for spillergruppa å ha spillere som ønsker å forlate klubben mot sin vilje. Disse spillerne vil heller ikke gi 100% dersom de f.eks. er solgt og skal forlate klubben etter sesongen. Da er det bedre å få noen kroner og kvitte seg med et "problem".

        Nå håper jeg at både Koren og Mifsud er proffe nok til å styre unna dette, men man vet aldri. Føler spilleren at han burde gått, og holdes igjen, så kan det skape mye ugreie.

        Uansett må vi lete etter en ny nr. 10, om han kommer i juli eller oktober får være en annen sak.

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          #24
          Opprinnelig skrevet av bøllefrø
          Nå håper jeg at både Koren og Mifsud er proffe nok til å styre unna dette, men man vet aldri. Føler spilleren at han burde gått, og holdes igjen, så kan det skape mye ugreie.
          En annen ting også;
          Over lang tid er det positivt for klubben at vi 'produserer' toppspillere.
          Blir Koren etterhver en spiller i en Europeisk Toppklubb og fortsatt har gode relasjoner til LSK er jo det kjekt når det neste Slovenske talentet dukker opp og skal velge en klubb utenfor slovenia......
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          Working...