Noen som vet om Andy og vennene hans sender Fugla-kampen i kveld?
Kamma - LSK på Andy's?
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av CruzNoen som vet om Andy og vennene hans sender Fugla-kampen i kveld?
De viste ikke FFK-LSK, så kanskje de bare bør få beskjed om at de bør vise det som er? Kræsjer med Bolton - Boro som begynner klokka 21:00.
-okb! - som var på hvileløs vandring mellom pubene på søndag -
Opprinnelig skrevet av CruzNoen som vet om Andy og vennene hans sender Fugla-kampen i kveld?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfHva er greia med å følge LSKs bortekamper i nærområdet på en pub i Oslo? Hvis du har anledning til å tilbringe kvelden på en pub i Oslo klarer du vel også - både økonomisk og tidsmessig - å ta turen til Hamar for å støtte laget?
-okb! - som heller måtte ta til takke med web-tvKommentar
-
Tro meg, hadde lett tatt turen gjennom skog og landsbygd til mjøstraktene i kveld, fremfor å være stuck på jobb til nærmere kl. 21 i den nitriste betongjungelen vi kaller vår hovedstad. Men i kveld kaller pliktene og med Andy's rett ved jobben, så hadde vært ålreit å fått med seg hele 2. omgang der.. Bedre enn ikke noe i alle fall, selv om jeg aller helst setter kursen mot Romerike så fort det lar seg gjøre.Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
Vet ikke om de sender den, men regner med det. Jeg var der å så Brann kampen, og den dagen pratet jeg med innehaveren. Han sa at han selv var LSK fan og at de skulle satse på å vise de fleste LSK kamper der. Kampen er også hovedkamp på tv2 i dag, og får dermed bred og god dekning, så regner med at de sender denKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GialloneriVet ikke om de sender den, men regner med det.
-okb!Kommentar
-
Håper de viser den... følte meg veldig fortapt mellom Tromsøsupporterne på søndag... Endte opp med weboppdatering på en roligere pub...Kommentar
Kommentar