Pasningskvalitet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    Pasningskvalitet

    Jeg har sett på kampa våre i år og sitter med en følelse at det er unormalt mye pasningsfeil.

    1) Er det slik (eller er det bare meg)? Finnes det noe statistikk for i år vs før om åra?

    2) Hvis det er tilfelle at pasningene er dårligere nå en før, kan vi da bare skylde på dårlige baner?
    Fugla mot nye høyder
  • Gjest

    #2
    1) Ja, det er bare deg.
    Om det finnes statestikk for pasingspill på vår-merkede baner vet jeg ikke. I så fall er jeg overbevist om at tallene viser at kvaliteten er blitt bedre.

    2) Ja.
    Eller nei, men kan klage på hva man vil.
    Kan skylde på at luftforurensing gjør at hjernen tenker tanker som man ikke tenkte før. Kan skylde på at de nye draktene til Fugla gjør at feilmarginen øker med 1, 87 prosent. Kan dra en Arild Stavrum og si at arrangørene stiller med skjeive baller.
    Men hovedårsaken er uten tvil humpede baner, med en dråpe mental innstilling.

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      #3
      Jeg tror også at dette har en naturlig forklaring i at vi prøver å spille mer pasninger i laget til tider, noe som også gjør at vi får flere merkbare feilpasninger.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #4
        Vi får feilpasninger på grunn av jævlige baner. Mer er det ikke å si.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          #5
          Opprinnelig skrevet av Totti21
          Jeg tror også at dette har en naturlig forklaring i at vi prøver å spille mer pasninger i laget til tider, noe som også gjør at vi får flere merkbare feilpasninger.
          Hakke tenkt på det sånn, men du har nok rett. Under AE var det jo sjelden mer enn 3 trekk, mens nå spiller vi flere pasninger og får naturlig nok også flere feilpasninger. Det hjælper sikkert en del når banene blir sånn nogenlunde flate...
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #6
            Opprinnelig skrevet av mooph
            Hakke tenkt på det sånn, men du har nok rett. Under AE var det jo sjelden mer enn 3 trekk, mens nå spiller vi flere pasninger og får naturlig nok også flere feilpasninger.
            Overdrivelser/underdrivelser kan ofte være et viktig virkemiddel for å få frem et poeng.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            Working...