Röslers oppførsel

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

Opprinnelig skrevet av biggie
    selv om de ikke står med henna i lomma og oppfører seg som Lars Tjærnås til enhver tid.
    Jeg har tilbragt en del kamper på sidelinja med Tjærnås og han er alt annet enn pyntelig og snill.

Ser ut som Titten Tei, men har et språk som til en med en sjømann ville skjemmes over
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• 10.09.50
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1410

Uwe brukte BÅDE gester og oralogi.
      1+1, som du spurte om jeg behersket før du redigerte innlegget ditt, har jeg brukbar kontroll på. Men oralogi kjenner jeg ikke til. Hva er det?

Kommentar

• Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

Jeg digger Rösler som person, men synes likevel han kan prøve å oppføre seg noen hakk bedre overfor presse og motstandere etter kamper. Jeg er lei av at jeg alltid etter kamp må bruke lunsjen til å forklare alle kollegene mine hvor ålreit Rösler egentlig er istedenfor å diskutere LSKs suksess.

Målet er ikke at Rösler skal slutte med alle spontane utbrudd, men han må da kunne lære å beherske seg når han har fått litt tid i garderoben etter kampen.

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av 10.09.50
          1+1, som du spurte om jeg behersket før du redigerte innlegget ditt, har jeg brukbar kontroll på. Men oralogi kjenner jeg ikke til. Hva er det?

Tydeligvis ikke bare fremmedord som faller vanskelig. Det heter all time high. Kanskje greit å holde seg til norsk i signaturen når ord på tre bokstaver blir for vanskelige på engelsk.
          Uuuu, så flink. Du kan engelsk jo. Regner med at 2006 blir old time high, ikke all time high. Vi vil nå gamle storhetstiders høyder, ikke sette nye rekorder. Det kommer de neste årene..

Oralgi er et kreativt selvskapt ord, på høyde med Aris lysfontene, fru Jacobsen!

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Jeg har tilbragt en del kamper på sidelinja med Tjærnås og han er alt annet enn pyntelig og snill.

Ser ut som Titten Tei, men har et språk som til en med en sjømann ville skjemmes over
            Hehe, såpass.. Han ser i alle fall ut som verdens mest uskyldige person.

Kommentar

• Gjest

Uwe er en unik person som i løpet av en 5 års periode vil føre Fugla opp på et nivå de aldri før har vært. Han er full av så fantasisk mye energi og vinnervilje, at halvparten ville gjort oss til et supert lag.
              Jeg skjønner at ikke alle liker han. Ingen blir likt av alle. Og at hans personlighet kræsjer med manges er forståelig.
              Uwe er på et måte et "nerd". Fotballnerd. Han jobber langer dager og flere dager enn 90 prosent her til lands. Fokuset går utenpå det meste, og slikt noe blir det et uvanlig resultat av. Han tar ikke hensyn til at Ola og Grethe som digger Lyn elsker han.
              Vi vil nok aldri få oppleve Uwe som Tore på sporet, men vi vil nok få oppleve at LSK vinner flere fotballkamper enn de har gjort på veldig mange år.
              Så får dere selv bestemme dere for hva dere pesonlig synes er best.

Kommentar

• Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

Vi vil nok aldri få oppleve Uwe som Tore på sporet, men vi vil nok få oppleve at LSK vinner flere fotballkamper enn de har gjort på veldig mange år.
                Ok, da velger jeg å vinne fotballkamper framfor Uwe på sporet.

Kommentar

• 10.09.50
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 1410

Uwe er en unik person som i løpet av en 5 års periode vil føre Fugla opp på et nivå de aldri før har vært. Han er full av så fantasisk mye energi og vinnervilje, at halvparten ville gjort oss til et supert lag.
                  Jeg skjønner at ikke alle liker han. Ingen blir likt av alle. Og at hans personlighet kræsjer med manges er forståelig.
                  Uwe er på et måte et "nerd". Fotballnerd. Han jobber langer dager og flere dager enn 90 prosent her til lands. Fokuset går utenpå det meste, og slikt noe blir det et uvanlig resultat av. Han tar ikke hensyn til at Ola og Grethe som digger Lyn elsker han.
                  Uwe er en flott fyr. Ingen her er uenig i det, og ingen er i tvil om at han har fotballforståelse, lederegenskaper, vinnervilje og arbeidsinnsats som gjør ham til en svært lovende fotballtrener.

Poenget er imidlertid at ingen av de egenskapene du nevner bør være til hinder for at han kan juble etter en goal uten å erte på seg hele motstanderbenken, ta motstanderne i hånda og takke for kampen eller utvise et snev av ydmykhet når han blir intervjua på TV. Når han lærer seg det også - noe jeg tror han kommer til å gjøre - blir han en enda bedre trener. Det ville jeg personlig syntes var best.

Kommentar

• MoBee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 958

Uwe var midt oppi en situasjon i kampmodus. Han reagerer i utgangspunktet på at Ass.trener Hamkam viser fingeren. det er jo det som er saken. Han så det på tape etterpå og skjønner hvorfor Ass.treneren reagerer så kraftig, ringer ham opp og beklager krangelen. Case closed. Mange som bare ville latt den gå uten å beklage. Bra av Uwe.

Kommentar

• hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

Bare så det er sagt:
                      Jeg vil heller ha en superengasjert, vinnesugen, noen ganger usympatisk Uwe med Tourett syndrom light, verbalt og nonverbalt, enn en likegyldig trener som ikke bryr seg. Et slikt engasjement skaper vinnere!
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

Kommentar

• MoBee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 958

Opprinnelig skrevet av hoyt
                        Bare så det er sagt:
                        Jeg vil heller ha en superengasjert, vinnesugen, noen ganger usympatisk Uwe med Tourett syndrom light, verbalt og nonverbalt, enn en likegyldig trener som ikke bryr seg. Et slikt engasjement skaper vinnere!
                        amen.

Kommentar

• KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

Det jeg synes Rösler skal ha kred for er at når han skjønner han har oppført seg dårlig, beklager han seg i ettertid. Det har vært episoder mot Viking i Stavanger, Start på hjemmebane og nå på onsdag. Alle gangene har han skværet opp med den det gjelder.

Stavrum viser jo ikke anger på noen av de idiotutspillene han har kommet med og disse skjer ikke i en opphetet kampsituasjon engang, men før kamper. Er ingen tvil om hvem av disse som har flest skruer løse for å si det sånn.

Kommentar

• Seb.R
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 4159

Mannen er dritt lei media, akkurat som Tom Nordlie, og dere vet hvor mye omtale han har fått? Helt forståelig! Etter å ha sett filmen og resten av artikkelen, syntes jeg FXT vinkler saken på en veldig merkelig måte. Hvis man faktisk får med seg brødteksten i samme slengen, virker det som at Uwe prøver å symboliserere at finger- og kroppspråket til Tom Jacobsen ikke var akseptabelt fra han sin side, og derfor bruker han "fingeren" for å symbolisere dette.

"Jeg sa hva jeg mente om håndbevegelsene hans. Mer er det ikke å si om det. Nå har jeg glemt det hele," sier Rösler til TV 2 Nettavisen.

Jeg fikk egentlig ikke med meg hva som skjedde, så skal ikke uttale meg i denne tråden egentlig!

Allikevel, Uwe skal ha all creds for innsatsen han gjør i klubben, og personlig mener jeg "stilen" hans kun forbedrer måten Lillestrøm spiller på, og ikke bringer fram sure toner etc.
                            www.sebastianramsland.com
                            www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

Opprinnelig skrevet av pal
                              Ellers er det i følge vår alles kjære Esten O. Sæther i Dagbladet (jada, jeg veit jeg ikke burde bry meg om hva han skriver) én bølle i norsk fotball, og det er Molde-trener Arild Stavrum:

Det er bare en bølle i norsk fotball. Han trener dessverre Molde.

Det må jo bety at han ikke ser på Rösler som en bølle. Forøvrig er jeg helt uenig med Esten i at Stavrum er en dårlig fotballskribent. Han er mye bedre enn Sæther selv...
                              Hvem bryr seg om hva Esten (var det presten eller foreldrene som hadde dysleksi?) mener ?
                              LSK Norges beste lag

Kommentar

• LSK-supp.
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 1023

Heller en Uwe Røsler enn en Tom Prahl
                                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

heller Uwe enn noen andre i TL
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

Kommentar

• Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

Opprinnelig skrevet av hoyt
                                    Bare så det er sagt:
                                    Tourette?
                                    Men du har helt rett. Heller en trener som er superengasjert, enn en som sitter i finstasen på benken i 2x45 minutter og er ytterst politisk korrekt i alle sammenhenger.

Avanti Uwe!
                                    Knurr...

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2004
                                      • 1470

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                      heller Uwe enn noen andre i TL
                                      Tja, veeel, kanskje siden det er fredag, rævbks fysiske trener:
                                      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                        Tja, veeel, kanskje siden det er fredag, rævbks fysiske trener:

hu har bart, bildet er modda i Photoshop!

Kommentar

• trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7155

Rösler er engasjert og gløder for gutta sine, og det elsker jeg å se i en trener. Imidlertid håper jeg han lærer seg å kanalisere engasjementet sitt i riktig retning og lære seg å drite i nobodies som assistenttreneren til Hamkam, Hamkams høyreback og andre uvesentligheter.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

Working...