Lurte bare på om kanaris som bor i oslo skal samles på en pøbb i oslo før matchen? Eller skal alle ned på Martins...
VIF - LSK (Pøbbtråd)
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av keepernLurte bare på om kanaris som bor i oslo skal samles på en pøbb i oslo før matchen? Eller skal alle ned på Martins...
-okb! - som selvsagt prøver å få fri tidligere -
Opprinnelig skrevet av okbJeg rekker ikke Martins selv. Slutter på jobb 1630. Andys er vel et godt alternativ. Ikke langt fra t-banen.
-okb! - som selvsagt prøver å få fri tidligere
Jeg vurderer også å gå rett fra jobb (i Oslo).
Men kan vi ikke ta den pøbben på st.hanshaugen? da kan man jo sitte ute også....Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLJeg vurderer også å gå rett fra jobb (i Oslo).
Men kan vi ikke ta den pøbben på st.hanshaugen? da kan man jo sitte ute også....
Tenker du på Waldemar Pub? Eller Albertine? Jeg tar nok turen innom Martin's selv om jeg er Oslo-kanaris. Tenk dere for en stemning det blir i bussene nedover.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LankaTenker du på Waldemar Pub? Eller Albertine? Jeg tar nok turen innom Martin's selv om jeg er Oslo-kanaris. Tenk dere for en stemning det blir i bussene nedover.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLJa den jeg mener tror jeg, heter vel bare Collets?
Ligger i Collettsgate 33 på St.Hanshaugen. Fin uteservering. Kanskje litt vanskelig å få plass fredag rett etter jobb, men veldig ok. Veldig nære for min del ;-)
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbColletts Café:
Ligger i Collettsgate 33 på St.Hanshaugen. Fin uteservering. Kanskje litt vanskelig å få plass fredag rett etter jobb, men veldig ok. Veldig nære for min del ;-)
-okb!
Samme for meg egentlig, men nå har vel dere oslo kanaris begynt å innarbeide Andys som kanari pøbb, med hyggelige priser, så da er det vel greit å kjøre det videre?
Varsler vi at vi kommer så blir de sikkert glade ogsåKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLJa den jeg mener tror jeg, heter vel bare Collets?
jeg vet ikke hva jeg skal enda.. burde kanskje begynne å tenke på detmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisCollets café er en kjempe koselig restaurant med en liten "terrasse".. men jeg tror ikke sola er der sånn på ettermiddagen. da vil det kanskje være bedre å bruke uteserveringen på toppen av st. hanshaugen..
jeg vet ikke hva jeg skal enda.. burde kanskje begynne å tenke på det
Og så går buss 34 til Tåsen senter rett bortenfor (kort avstand fra Tåsen til Ullevål)
Hilsen Kiellands Plass KanariKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Don_Oslodra på champ v oslo spektrum,stor utservering bra øl osvKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisCollets café er en kjempe koselig restaurant med en liten "terrasse".. men jeg tror ikke sola er der sånn på ettermiddagen. da vil det kanskje være bedre å bruke uteserveringen på toppen av st. hanshaugen..
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar