Ser mange drosjer (og privatbiler da) kjører rundt med GULE klistremerker med "LSK - MOTSTANDER" på vinduene sine. Hvor er disse å få kjøpt?!
"Neste kamp"-bilklistremerke
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av fruaSer mange drosjer (og privatbiler da) kjører rundt med GULE klistremerker med "LSK - MOTSTANDER" på vinduene sine. Hvor er disse å få kjøpt?!Ultras Felt C Lillestrøm -
Opprinnelig skrevet av FUGlinhoHVA?? har du bare tatt de??? :oNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Man pleide også å få slike klistremerker for neste hjemmekamp ved salgsbodene på stadion. Men de har vært litt slappe de siste åra og jeg har flere ganger hjulpet til ved å gå inn på gamletribunen for å hente slike, og så har jeg plassert de ved bodene. Men i år har jeg vært litt slappere og har ikke stressa for å få tak i, men hadde jeg tilfeldigvis sett dem så hadde jeg grabba tak i en. Er dem ikke på Åråsen under kamp lenger i det hele tatt?
Det føles jo veldig godt å ha dette på bilen da.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TobbenBlir det ikke veldig klistrete i bakruten når du skifter hele tiden. Lim osv blir sittende igjen. Eller er det enkelt å vaske vekk?RoyVaadal.Kommentar
Kommentar