Kunne ikke reinbåvv-tribunen vært noe for KFL? Muligheten for Tifo blir bedre, ikke sola i trynet, god oversikt om det i fremtiden skal peise flere gjennom taket på Notar og ikke et tak som ødelegger mye av trykket. Dette vil bli en enda større revolusjon enn flytting over til der vi står i dag. Notar egner seg også bedre for sittende og ikke syngende "supportere" når tribunen er brattere. Her er det ikke noe å vente på, fingern ut av ræva og flytt nå!
Bør KFL bytte over til den andre langsida?
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av MattiNotar egner seg også bedre for sittende og ikke syngende "supportere" når tribunen er brattere. Her er det ikke noe å vente på, fingern ut av ræva og flytt nå!
Nei, heller utvide feltet nå enn flytting over til SSKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfEn digresjon: Skal Rainbow-tribunen fortsette å hete det, eller skal den omdøpes til Thon-tribunen (som hotellkjeden)?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonySåvidt meg bekjent så bytta denne tribunen navn ifjor til Strømmen storsenter tribunen!Kommentar
-
Man kan ikke forvente at alle klarer, eller gidder, å holde følge med disse offisielle sponsornavna på tribunenedelene våre, som kan skifte fra år til år.
Jeg for min del bruker navn som:
- Kanarifeltet
- Gamle langsiden
- Nye langsiden
- Lillestrømsvingen
- Leirsundsvingen
Litt mer varig og lettforståelig. Men det er vel smak og behag.RoyVaadal.Kommentar
-
synes vi skal gjøre alt vi kan for å få utvidet feltet der vi allerede er.
jeg eLSKer vår tribuneplass! sola som steiker på flere tusen svette kanarifugler, helt herlig
dessuten har vi "innarbeidet" feltet så godt nå, at å flytte det til et annet sted vil bare ødelegge alt..
- Chessheim-kanaris som kjemper for feltet -mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av F.sog lyden kommer mye bedere fram mot tv'seerne
Men de andre argumentene er bra.Kommentar
Kommentar