Mifsuds holdninger

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Mifsuds holdninger

    Kanskje ikke en dag å sette negativt fokus, men jeg bekymrer meg over Mifsud.
    Han gjør en ok innsats på banen, men i går synes jeg han oppførte seg litt merkelig da han ble byttet ut. På grensen til...
    Da det ble klart at han skulle ut så ble de siste minuttene sterkt preget av dette. Kroppsspråket hans var ikke til å ta feil av, og innsatsen i de to, tre siste duellen var mildt sagt svært slapp. Synes jeg.
    Da han løp langs tribunen på vei mot garderoben fikk han massiv hyllest. Likevel gadd han aldri snu ansiktet mot publikum og takke. Forbi feltet gjorde han et lite forsøk på å klappe som takk, men det var ikke særlig helhjertet. Og han vendte aldri ansiktet mot oss.
    Etter kampen så jeg heller ikke at han var ute på banen sammen med resten av laget.
    At Mifsud først og fremst er opptatt av seg selv har vi visst lenge. Og kanskje er det en viktig egenskap for en spiss. Men jeg synes tydeligere og tydeligere at han signaliserer mer vekt på egen karriere og kanskje mindre på lagets utvikling.
    Hadde han vært en superstjerne med tilbud fra øst og vest så hadde jeg til en viss grad forstått det, men han er overhode ikke i den situasjonen.
    Derfor liker jeg ikke disse nykkene
    Men jeg har jo ikke noe med det...

    Mvh
    Gammer`n.
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    La også merke til hvordan han ruslet av banen. Så ut som om han allerede har hodet i en engelsk 4 divisjons klubb. Negativitet er noe LSK ikke trenger på laget - nok av spisser å ta av. Han har nok å bevise - sliter med å få ballen over streken og er vel ikke akkurat mange klubber som jakter vår lille malteser. Får håpe Uwe tar en prat og han banker inn et par mål til fredagen.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7056

      #3
      Njaaaa.

      Miffe var kjempegod i førsteomgang i går. Slukna litt og ble sliten etterhvert, men ingen kan si at han ikke gjør manns jobb der fremme. Ikke hugg huet av ham, nå da.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #4
        Sett fra en annen synsvinkel, så er det vel positivt at en spiller hater å bli byttet ut?
        Og sammenlignet med en viss skotte i Bergen, så var da oppførselen upåklagelig...

        Jeg tror jeg lar tvilen komme tiltalte til gode. Det er fullt mulig at Mifsud var irritert på seg selv for at han ikke klarte å score denne gangen heller + at han var dyktig sliten da han gikk av.
        Knurr...

        Kommentar

        • Flisby`n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 312

          #5
          Enig med gammer`n! Vi satt og snakket om det samme i går. Jeg synes det er bra nok bevis at du ikke intresserer deg for klubben når du løper i garderoben med 15 min igjen av kampen på stillingen 1-1.
          En kjeeempescoring av tommy!!

          Kommentar

          • Thomas P
            Medlem
            Hoffnarr
            • Aug 2005
            • 59

            #6
            Tipper han var skuffet fordi han ikke klarte å overbevise ovenfor de besøkende shopperne på tribunen. Han har jo sagt tidligere at han ønsker å gå til en større klubb og ta et steg videre. Hvis du da ikke er fornøyd med egen innsats kan man fort gjøre dumme ting. Han har jo vært veldig positiv tidligere i sesongen så det er ikke nødvendig å legge så mye i dette tror jeg.

            Ps... har han tenkt å score snart tro?

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #7
              Det jeg lurer på er hvorfor Mifsud alltid jogger i garderoben rett etter at han har blitt bytta ut. De fleste spillerne tar på seg klær og ser resten av kampen fra benken, eller som Mouelhi gjorde, dusjer og setter seg med medspillerne på benken i 2 omgang.

              Skjønner ikke hvorfor han må løpe ut av banen med en gang...
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #8
                dette bør jo være en jobb for KanariTV å finne ut av!
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                Working...