Den største seieren i en åpningsrunde på 56 år og Lillestrøms største borteseier siden 1948!
Statistikk: Rekorder og kuriositeter om Fugla
Collapse
X
-
-
Hva er egentlig den største bortseieren i tippeligaen(øverste nivå)?Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Var ikke det den lampen der Heidar puttet fire?Kommentar
-
Gratulerer til Berg og Co med ny rekord! Og flere står for fall!
Fles kamper på rad uten scoring i klbbens historie! Fantastisk prestasjon! Jeg trodde rekorden fra 1988 med flest minutter uten scoring var uslåelig, men der tok jeg feil. Dagens LSk lag er historisk, og flere rekorder står nå for fall. Viligger godt an til å ta rekordene for flest tap på rad og antall kamper på rad uten å holde nullenKommentar
-
Pinlig, rett og slett!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Den bakre firern har tidligere vist at de holder mål. Problemet er midtbanen og angrepet som består av unge spillere som ikke holder nivå. Noe må gjøres ellers blir det nedrykk neste år!Kommentar
-
Mener du virkelig at de 4 bak holder mål? De 4 som ikke presser ballfører og som ser på at motstanderne skyter ballen i mål kamp etter kamp? Per nå syntes jeg ingen holder mål i forhold til innsats og prestasjon, men selvsagt er det ett par spillere bak der som har potensialet til å være bærebjelker for laget vårt. PSA er der med litt mer tid og spill hver uke. Kippe har vel alltid hvert der, men han som kaptein må ta ansvaret sitt og sin del av skylda for at laget ikke gjør mer ut av seg utpå banen. Altfor enkelt å lure seg unna!Kommentar
-
Du tror med andre ord 31 poeng holder til ny kontrakt i år? Håper du får rett, jeg er usikker. Dersom Særp slår FFK i morgen og kommer seg opp på 20 de også, så tror jeg de to bånnlagene blir leie utover høste.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Lenge siden vi har sett noe fra denne kanten.
Mener du virkelig at de 4 bak holder mål? De 4 som ikke presser ballfører og som ser på at motstanderne skyter ballen i mål kamp etter kamp? Per nå syntes jeg ingen holder mål i forhold til innsats og prestasjon, men selvsagt er det ett par spillere bak der som har potensialet til å være bærebjelker for laget vårt. PSA er der med litt mer tid og spill hver uke. Kippe har vel alltid hvert der, men han som kaptein må ta ansvaret sitt og sin del av skylda for at laget ikke gjør mer ut av seg utpå banen. Altfor enkelt å lure seg unna!Kommentar
-
Problemet til LSK sitter i hele klubben, det som en gang ble betegnet som en klubb med vinnermentalitet i veggene er herved blitt en tannløs gjeng med "liksom økonomer" helt uten vinnermentalitet. All ære til de som rydder opp i økonomien, men nå kan det tenke seg at klubben har hatt fokus litt for mye på fremtiden og litt for lite på nåtiden!Kommentar
-
Enkelte av oss påpekte problemene med at vi lekker som ei sil bakfra allerede før sesongstart i fjor:
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Til din informasjon har LSK nå satt ny rekord i spilte minutter uten mål for, mener du det er forsvaret som har hovedansvaret for det? Hvis du mener det bekrefter du min lange oppfatning om at du er en dott.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, angrepet er rævva, men forsvaret har da faen meg ikke spilt bra de heller! Greit nok at du blir blaut av Kippe, men forsvaret har vært alt for dårlig!CustodesI med og motgangKommentar
-
Kommentar
-
Leste du at jeg skrev det? Det er ræva fremover, men forsvaret er ikke stort bedre.Kommentar
-
Kippe har vært LSKs beste spiller hele sommer og høst, ikke lett når du har en gjeng med sauehuer rundt degKommentar
-
Dolly har rett, problemet ligger i at det offensive er ikke-eksistrende. Det er bra mye lettere å forsvare seg når det offensive fungerer fordi motstandera må da bli mer forsiktige. Nå kan de leke med LSK og kjøre alt i angrep siden risikoen er nær lik null.Fugla mot nye høyderKommentar
Kommentar