Statistikk: Rekorder og kuriositeter om Fugla
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Sandnes Ulf slår Tromsø, Godset og Aafk og tar igjen 14 mål i målforskjell?
Unnskyld at jeg er litt frekk, men hvem verden lever du? Å holde med LSK medfører mye smerte og motgang, men det finnes faktisk grenser. Jeg ser mot 8 plass, du ser mot 14 plass.Kommentar
-
Stemmer, ifølge http://fotball.aftenposten.no/elites...ableCalculator
kan vi havne et sted fra plass 7 til 14 og dermed kvalik.Kommentar
-
Spar meg pisset, det er lov å være presis med fakta selv om vi pissa på Stabæk og plassen etter alle solemerker er sikret. Ergo, Stray Cat's påstand om sikret seriegull og sikret plass på samme dag er ikke korrekt.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Fortsatt en teoretisk sjanse for kvalik, men da må Sandnes Ulf vinne alle sine tre gjenstående kamper (Hjemme mot Tromsø og Godset. Borte mot Aalesund) og vi tape begge våre. I tillegg må vi ligge under med tre i begge kampene og de må ligge over med tre mål i to kamper og to i den siste. (mest sannsynlig fordeling)
Vi må altså ned seks. De må opp åtte.
Jeg mener fortsatt at vi berget plassen i dag, men det vil vise seg:-)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Fakta er fakta, det skal du ha rett i. Teori er teori, men i praksis kan jeg ikke se at det er mulig. Og nei, det har ikke noe med seieren over Stabæk å gjøre.Kommentar
-
Du er ikke tilfeldigvis i familien med Arne Scheie? "Korrekt skal være korrekt, Bredesen. Vi skal ikke fare med løgn. Fakta er fakta".
Fakta er fakta, det skal du ha rett i. Teori er teori, men i praksis kan jeg ikke se at det er mulig. Og nei, det har ikke noe med seieren over Stabæk å gjøre.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Nå legger jeg opp til en superjinx, men spiller vi neste kamp uten å få et rødt kort har vi hatt en hel sesong uten.
Vi må tilbake til sesongen 2005 sist gang dette skjedde.Kommentar
-
-
En stund siden. Hadde vært gøy om det slo til. 12 poeng på 4 kamper, hva nå Magnus?Kommentar
-
Fulga kan jo gå for færrest gule kort i løpet av en sesong. Bør gi en god søknad til Europa spill skal vi tro Stabæk som lå nederst da dem spillte i Europa i år! :-D"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Kommentar
-
Forøvrig er LSK det laget med flest gule kort i år. Hvis noen skulle lure. 45 stk foran FFK og vif som har 44 gule. Odd på bunnen med 22 kort.Kommentar
-
Kommentar
-
Har vi runda 3-sifra antall cornere uten mål før?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg vet ikke om vi har satt rekord, men følgende er klippet fra rb.no sin livesending fra LSK-Odd:
LSK har hatt 106 cornere tidligere i sesongen uten å score. Så målet altså på det 107. hjørnesparket, men det var altså ingen kanarifugl som klarte å endre på statistikken.
Siden det blir registrert som selvmål, kan vi jo diskutere om vi skal fortsette å telle...Elska þetta félagKommentar
Kommentar