Etter at Odd greide uavgjort mot RBK, beholder vel LSK rekorden for antall seire på rad i TL. Vi hadde vel 11 seire på rad, mens RBK fikk 8.
Statistikk: Rekorder og kuriositeter om Fugla
Collapse
X
-
-
I følge nifs er tilskuer nr. 6 342 i dag tilskuer nr. 2 500 000 på toppseriekamper på Åråsen siden krigen. Nå tror jeg ikke tilskuerne har blitt telt med kirurgisk presisjon hele veien, men offisielle tall er offisielle tall.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Våger følgende påstand: Bjørn Bergmann Sigurdarsson er tidenes yngste LSK-spiller som har scoret mål i eliteserien/1.divisjon i perioden 1975-2009.
Bergmann var 18 år og 207 dager gammel (hvis jeg har regnet riktig på dette), da han banket inn utligningsmålet mot Glimt.
Andre forslag til tidenes yngste målscorer?
I cupen regner jeg med at det er Lille-Bukken som har rekorden.Kommentar
-
Har du regnet på Nosa? Født 09.11.90 og scoret 21. mai iår.
At to 18-åringer scorer for samme lag i tippeligaen i samme kamp er vel også litt spesielt, i hvertfall i fuglasammenheng
Edit: Har jeg regnet riktig hvis Nosa var 18 år og 192 dager da han scoret mot godset?Last edited by KFL41; 21.09.2009, 22:58.Kommentar
-
Nosa er helt klart yngre.Kommentar
-
Har tatt for meg en del andre "ungdommer". Med forbehold om feil i utregningene:
Nosa 18 år 192 dager
Bjørn Bergmann 18 år 207 dager
Runar Normann 18 og 221 dager
Ole Martin Johansen 18 år og 282 dager
Jan Ove Pedersen 18 år og 287 dager
Tommy Nilsen 18 år og 340 dager
André Krogsæter 19 år og 6 dager
Bjørnar Erlandsen står oppført med 1 scoring i 1984, men jeg klarer verken å finne datoen eller kampen for denne scoringen.Kommentar
-
Et kuriøst spørsmål. Når er egentlig BBS født? Desember eller februar?
Jeg har alltid trodd det var 26.02.91, men lsk.no har hele tiden påstått 26.12.91. Nå har VG tatt etter, og presenterer han som 17-åring. RB har også gjort det tidligere.Kommentar
-
Vil tro han er født i februar, ettersom scheie og nifs mener dette.
http://www.nifs.no/personprofil.php?person_id=31304Kommentar
-
Kommentar
-
Vil tro han er født i februar, ettersom scheie og nifs mener dette.
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
I så fall var han 17 år og 265 dager, da han scoret på søndag.
Neste mann som får Bergmann i tale, kan vel sjekke med gutten sjøl når han er født?Kommentar
-
I følge min kilde i LSK er datoen som er/var feil.
Korrekt dato skal være 26/2-91Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Karantenerekord?
Vi har nå spilt 11 seriekamper og vi har ikke hatt en eneste suspensjon på grunn av gule eller røde kort enda. Er det noen som vet om det føres statistikk på ting som dette og eventuelt når vi sist startet en sesong på denne måten?Kommentar
-
interessant det der. JEg synes ikke spillerene har blitt noe snillere heller. Kanskje det er den stang inn/stang ut greia. Vi er i en flytsone nå. Tok meg selv i å bli forbløffet over hvor mange frispark vi fikk i går. Hadde det vært i fjor så hadde det ikke blitt blåst på halvparten av det engang.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg tror dette har med kollektiv forsvarsevne aa gjoere. Naar man sliter med rytme og strekk i laget kommer hele tiden spillere for sent inn i situasjoner og dueller og paadrar seg flere kort. Samtidig er laget saa mye bedre at vi bruker adskillig mer tid paa aa angripe enn aa forsvare oss, hvilket ogsaa har sitt aa si. Mye possession = faerre taklinger av motstandere for aa faa tak i ballKommentar
-
Har LSK anket det feilaktige gule kortet Nosa fikk mot RBK?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar