FXT.no: Fjøra: Winsnes høyreback etter Stoffe?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #21
    Opprinnelig skrevet av KimFL
    Hvorfor ikke prøve PSA på høyreback? Han er jo rask og taklingssterk. Og det er jo ikke så mange meter unna der han er vant til å spille. Kunne blitt en god høyreback han.....


    KimFL
    Jeg tror også at dette er den beste løsningen. Det jeg så av Cyril idag og det jeg har sett av Jaypea tidligere er ikke bra nok for å ta gullet tror jeg.
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • lsk_fugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 864

      #22
      syns JPW bør få prøve seg! komma. med litt tillit kansje han blomstrer! kansje! komma. selv om han ikke er noen andersson! punktum!!

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Den siste setninga i denne artikkelen får meg til å fryse oppetter ryggen.
        Og det kommer fra en mann som vil ha Haddad på topp sammen med Ollie. Kan du noe som helst om fotball?
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          #24
          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Og det kommer fra en mann som vil ha Haddad på topp sammen med Ollie. Kan du noe som helst om fotball?
          :evil:

          Hører veldig gjerne dine argumenter for hvorfor JPW fortjener å ta over høyrebackplassen, og hvordan det vil styrke laget. Spent, nå.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #25
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Hører veldig gjerne dine argumenter for hvorfor JPW fortjener å ta over høyrebackplassen, og hvordan det vil styrke laget. Spent, nå.
            He, he.

            JayPee vil vel neppe styrke laget med sin inntreden i forhold til Stoffe, men alternativene er ikke mange og han å foretrekke fremfor Kali og jeg vurderer ham ganske så likt med Steffi. Steffi er midtstopper og blir en ren kopi av Werni. Solid defensivt, men lite å bidra med offensivt. JayPee har evner til å komme seg rundt på kant og slå innlegg, men er ikke like god hverken på hodet eller i duellspillet som Steffi.

            Utfordringen er at ingen av dem holder mer enn ok nivå som høyreback, og jeg håper at vi kan skaffe oss en klasseback som gjør at hverken JayPee eller Steffi er førstevalg i den posisjonen.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7080

              #26
              Jeg syntes PSA gjorde et godt inntrykk som høyreback da han spilte endel kamper der i 2003, var det vel. Eller 2004? Husker ikke.

              Uansett: Han har god fart, er god med ballen og løpsvillig. Husker bestemt at han bidro fremover også og er totalt overbevist om at han vil være et tryggere valg på backen enn JPW. Det beste ville vært om vi hadde kjøpt inn en rein høyreback, naturligvis, men de koster ofte penger.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #27
                Opprinnelig skrevet av trigz
                Jeg syntes PSA gjorde et godt inntrykk som høyreback da han spilte endel kamper der i 2003, var det vel. Eller 2004? Husker ikke.
                2003...

                Opprinnelig skrevet av trigz
                Uansett: Han har god fart, er god med ballen og løpsvillig. Husker bestemt at han bidro fremover også og er totalt overbevist om at han vil være et tryggere valg på backen enn JPW. Det beste ville vært om vi hadde kjøpt inn en rein høyreback, naturligvis, men de koster ofte penger.
                Tryggere en JayPee kanskje, men ikke like god offensivt i kantrollen. På tross av mytene, så funker rompefinta til JayPee og han har en langt mer presis pasningsfot enn Steffi. Selv om Steffi ble omskolert fra spiss, så er det vesentlig forskjellig fra å spille en kantrolle og det blir for meg vurderinger om en skal safe med Steffi eller gamble med JayPee.

                Og for å state mitt synspunkt. JayPee holder et ok eliteserienivå. Ingen stjerne eller førstevalg hos en toppklubb, men ville nok forsvart en plass blant de elleve beste i flere Tippeligaklubber. Det er bare å se på treningene, så ser en fort at han ikke står mye tilbake for de som blir dyrket i dagens stall.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Gialloneri
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Dec 2004
                  • 73

                  #28
                  Kommer til å gå nedenom og hjem hvis vi bruker jpw. stygt å si, men han holder knapt 1.div standard i mine øyne. Uten at jeg noen gang har sett Kali spille, så vil jeg at vi bruker han. Han er ung og gir vi han tillit vil han helt sikkert blomstre i den gule drakten, innen sesongen er omme har vi en fullgod erstatter til årets litt slappe Stoffe. Sann mine ord

                  Kommentar

                  • Gale Isbre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 1164

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Gialloneri
                    Uten at jeg noen gang har sett Kali spille, så vil jeg at vi bruker han.
                    Anbefaler deg å se ham spille.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7080

                      #30
                      Hva med Vidar Marthinsen på Moss? Var ikke han i søkelyset for en tid tilbake?
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        He, he.

                        JayPee vil vel neppe styrke laget med sin inntreden i forhold til Stoffe, men alternativene er ikke mange og han å foretrekke fremfor Kali og jeg vurderer ham ganske så likt med Steffi. Steffi er midtstopper og blir en ren kopi av Werni. Solid defensivt, men lite å bidra med offensivt. JayPee har evner til å komme seg rundt på kant og slå innlegg, men er ikke like god hverken på hodet eller i duellspillet som Steffi.

                        Utfordringen er at ingen av dem holder mer enn ok nivå som høyreback, og jeg håper at vi kan skaffe oss en klasseback som gjør at hverken JayPee eller Steffi er førstevalg i den posisjonen.
                        Jeg føler at vi har nok av offensive kvaliteter i laget vårt så vi bør heller satse på Steffi som er tryggere bakover enn det Jaypee er...
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Gialloneri
                          Kommer til å gå nedenom og hjem hvis vi bruker jpw. stygt å si, men han holder knapt 1.div standard i mine øyne.
                          Nå sier ikke dine øyne så mye da, i og med at du heller vil bruke Kali uten å ha sett ham. Med sånne innlegg diskvalifiserer du deg sjøl fra å bli tatt seriøst i denne debatten.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

                            #33
                            Vi kan vel egentlig bare slå fast at vi ikke har noe fullgodt alternativ på høyrebacken, ei heller på venstreback syns nå jeg men men...

                            I og med at Stoffe ikke skal til VM har vi ikke et problem før etter at overgangsvinduet åpner igjen, og jeg håper at LSK har midlene til å handle inn en ny back umiddelbart.

                            Kommentar

                            • junior
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 492

                              #34
                              enig med henrik i at det er tynt med backup når stoffe forsvinner, sånn som det ser ut nå mene jeg at det beste hadde vært en ny back. Men har trua på steffi og jpw, håper virkelig at Cali vil utvikle seg til å bli en klassespiller.
                              ------- Forza Fugla! -------

                              Kommentar

                              • McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5099

                                #35
                                Greit og si at vi ikke har en KLAR erstatter for Stoffe i stallen, men å si at det er tynt med backup, det blir for dumt.

                                Med spillere som Rambekk, Andresen, Kali, og Winsnes, så har vi mange som kan gjøre en OK jobb på backen.

                                Husker den tiden da Powell og Gylfi måtte steppe inn i forsvaret, og tiden Kippe startet som spiss, da var det tynt med backup, ikke nå.

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                  Greit og si at vi ikke har en KLAR erstatter for Stoffe i stallen, men å si at det er tynt med backup, det blir for dumt.

                                  Med spillere som Rambekk, Andresen, Kali, og Winsnes, så har vi mange som kan gjøre en OK jobb på backen.

                                  Husker den tiden da Powell og Gylfi måtte steppe inn i forsvaret, og tiden Kippe startet som spiss, da var det tynt med backup, ikke nå.
                                  Jeg støtter denne, å si at vi har tynt med backup stemmer ikke helt. Men for å kjempe i toppen av Norsk fotball å komme seg ut i Europa så tror jeg vi trenger bedre spillere enn Jaypee og Cyril...
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • champone
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Nov 2004
                                    • 12

                                    #37
                                    Kan jo bare kjøpe Ståle Stensaas, for en billig penge. Da har vi en offensiv grei venstre back. Og da kan Rambekk spille høyreback. Da har vi en grei og hurtig løsning på problemet

                                    Kommentar

                                    • Dinho
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 884

                                      #38
                                      Etter hva jeg så Kali gjorde mot 3 divisjonslaget Høland i cupen, så ble jeg alt annet enn imponert. Da føler jeg heller for å satse på friske unge bein i Nickolas Sparby eller en solid JP fremfor pingle gutten Kali.
                                      twitter @amundsakis
                                      ΘΥΡΑ 13

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6079

                                        #39
                                        Hvor god er egentlig sparby? Er han veldig langt unna eliteserienivå? Hvilken side er han best på? Hva mangler han før han kan være aktuell for a-laget?

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6079

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av champone
                                          Kan jo bare kjøpe Ståle Stensaas, for en billig penge. Da har vi en offensiv grei venstre back. Og da kan Rambekk spille høyreback. Da har vi en grei og hurtig løsning på problemet
                                          Nå liker vel rabekk seg bedre på venstre back(?) og på høyre har vi jo en av norges beste backer. Ikke mange norske høyrebacker som er bedre enn halle.

                                          ----------------Müller-----------------
                                          Halle--Rambekk--Kippe--Stefanutto
                                          --------------Wehrman---------------
                                          Riise---------------------------Strand
                                          ----------------Koren-----------------
                                          -------Myklebust--Rösler------------

                                          godt for gull

                                          Kommentar

                                          Working...