Den siste setninga i denne artikkelen får meg til å fryse oppetter ryggen. La for Guds skyld PSA spille høyreback og ikke JPW. Sistnevntes dager som førstevalg bør være ettertrykkelig talte.
FXT.no: Fjøra: Winsnes høyreback etter Stoffe?
Collapse
X
-
FXT.no: Fjøra: Winsnes høyreback etter Stoffe?
Den siste setninga i denne artikkelen får meg til å fryse oppetter ryggen. La for Guds skyld PSA spille høyreback og ikke JPW. Sistnevntes dager som førstevalg bør være ettertrykkelig talte.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumStikkord: Ingen -
Opprinnelig skrevet av McGuffyOg jeg er sikker på at Uwe vurderer bedre enn alle her inne
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaEn ting skal JPW ha: Han slår bedre innlegg enn flere av de som spiller "fast".Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
-
Han kan da ikke være så ille..Men hva med Cyril Kali.Kjøpte ikke LSK han for at han skulle overta etter Stoffe?Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Ærlig talt. JPW er ingen eliteseriespiller... PUNKTUM!!!!!VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar