Opprinnelig skrevet av KimFL
FXT.no: Fjøra: Winsnes høyreback etter Stoffe?
Collapse
X
-
Ultras Felt C Lillestrøm -
Opprinnelig skrevet av trigzDen siste setninga i denne artikkelen får meg til å fryse oppetter ryggen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOg det kommer fra en mann som vil ha Haddad på topp sammen med Ollie. Kan du noe som helst om fotball?
Hører veldig gjerne dine argumenter for hvorfor JPW fortjener å ta over høyrebackplassen, og hvordan det vil styrke laget. Spent, nå.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzHører veldig gjerne dine argumenter for hvorfor JPW fortjener å ta over høyrebackplassen, og hvordan det vil styrke laget. Spent, nå.
JayPee vil vel neppe styrke laget med sin inntreden i forhold til Stoffe, men alternativene er ikke mange og han å foretrekke fremfor Kali og jeg vurderer ham ganske så likt med Steffi. Steffi er midtstopper og blir en ren kopi av Werni. Solid defensivt, men lite å bidra med offensivt. JayPee har evner til å komme seg rundt på kant og slå innlegg, men er ikke like god hverken på hodet eller i duellspillet som Steffi.
Utfordringen er at ingen av dem holder mer enn ok nivå som høyreback, og jeg håper at vi kan skaffe oss en klasseback som gjør at hverken JayPee eller Steffi er førstevalg i den posisjonen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Jeg syntes PSA gjorde et godt inntrykk som høyreback da han spilte endel kamper der i 2003, var det vel. Eller 2004? Husker ikke.
Uansett: Han har god fart, er god med ballen og løpsvillig. Husker bestemt at han bidro fremover også og er totalt overbevist om at han vil være et tryggere valg på backen enn JPW. Det beste ville vært om vi hadde kjøpt inn en rein høyreback, naturligvis, men de koster ofte penger.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzJeg syntes PSA gjorde et godt inntrykk som høyreback da han spilte endel kamper der i 2003, var det vel. Eller 2004? Husker ikke.
Opprinnelig skrevet av trigzUansett: Han har god fart, er god med ballen og løpsvillig. Husker bestemt at han bidro fremover også og er totalt overbevist om at han vil være et tryggere valg på backen enn JPW. Det beste ville vært om vi hadde kjøpt inn en rein høyreback, naturligvis, men de koster ofte penger.
Og for å state mitt synspunkt. JayPee holder et ok eliteserienivå. Ingen stjerne eller førstevalg hos en toppklubb, men ville nok forsvart en plass blant de elleve beste i flere Tippeligaklubber. Det er bare å se på treningene, så ser en fort at han ikke står mye tilbake for de som blir dyrket i dagens stall.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Kommer til å gå nedenom og hjem hvis vi bruker jpw. stygt å si, men han holder knapt 1.div standard i mine øyne. Uten at jeg noen gang har sett Kali spille, så vil jeg at vi bruker han. Han er ung og gir vi han tillit vil han helt sikkert blomstre i den gule drakten, innen sesongen er omme har vi en fullgod erstatter til årets litt slappe Stoffe. Sann mine ordKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernHe, he.
JayPee vil vel neppe styrke laget med sin inntreden i forhold til Stoffe, men alternativene er ikke mange og han å foretrekke fremfor Kali og jeg vurderer ham ganske så likt med Steffi. Steffi er midtstopper og blir en ren kopi av Werni. Solid defensivt, men lite å bidra med offensivt. JayPee har evner til å komme seg rundt på kant og slå innlegg, men er ikke like god hverken på hodet eller i duellspillet som Steffi.
Utfordringen er at ingen av dem holder mer enn ok nivå som høyreback, og jeg håper at vi kan skaffe oss en klasseback som gjør at hverken JayPee eller Steffi er førstevalg i den posisjonen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GialloneriKommer til å gå nedenom og hjem hvis vi bruker jpw. stygt å si, men han holder knapt 1.div standard i mine øyne.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Vi kan vel egentlig bare slå fast at vi ikke har noe fullgodt alternativ på høyrebacken, ei heller på venstreback syns nå jeg men men...
I og med at Stoffe ikke skal til VM har vi ikke et problem før etter at overgangsvinduet åpner igjen, og jeg håper at LSK har midlene til å handle inn en ny back umiddelbart.Kommentar
-
enig med henrik i at det er tynt med backup når stoffe forsvinner, sånn som det ser ut nå mene jeg at det beste hadde vært en ny back. Men har trua på steffi og jpw, håper virkelig at Cali vil utvikle seg til å bli en klassespiller.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Greit og si at vi ikke har en KLAR erstatter for Stoffe i stallen, men å si at det er tynt med backup, det blir for dumt.
Med spillere som Rambekk, Andresen, Kali, og Winsnes, så har vi mange som kan gjøre en OK jobb på backen.
Husker den tiden da Powell og Gylfi måtte steppe inn i forsvaret, og tiden Kippe startet som spiss, da var det tynt med backup, ikke nå.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av McGuffyGreit og si at vi ikke har en KLAR erstatter for Stoffe i stallen, men å si at det er tynt med backup, det blir for dumt.
Med spillere som Rambekk, Andresen, Kali, og Winsnes, så har vi mange som kan gjøre en OK jobb på backen.
Husker den tiden da Powell og Gylfi måtte steppe inn i forsvaret, og tiden Kippe startet som spiss, da var det tynt med backup, ikke nå.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Etter hva jeg så Kali gjorde mot 3 divisjonslaget Høland i cupen, så ble jeg alt annet enn imponert. Da føler jeg heller for å satse på friske unge bein i Nickolas Sparby eller en solid JP fremfor pingle gutten Kali.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av champoneKan jo bare kjøpe Ståle Stensaas, for en billig penge. Da har vi en offensiv grei venstre back. Og da kan Rambekk spille høyreback. Da har vi en grei og hurtig løsning på problemet
----------------Müller-----------------
Halle--Rambekk--Kippe--Stefanutto
--------------Wehrman---------------
Riise---------------------------Strand
----------------Koren-----------------
-------Myklebust--Rösler------------
godt for gullKommentar
Kommentar