Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
Billettbørs til vif kampen.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av HenrikSlik jeg har forstått det kommer du nok ikke inn da nei.
OsloFuglKommentar
-
Opprinnelig skrevet av OsloFuglTror ikke det er noe problem med VG øvre i LSK drakt. Så vidt jeg har skjønt fra klanshold er det bare Nedre Postbanken (vestbredden) og Cola svingen (gaza) som er kun for VIF fans. I tillegg et lite felt på Hafslund nedre som de holder av til Mini-klanen. Resten er stadion er lagt ut for åpent salg. Selv kjenner jeg flere LSK fans som stiller i fullt fugla utstyr på VG øvre i morgen.
OsloFugl
Poenget mitt er:
HVOR ENN DU HAR FÅTT PLASS PÅ ULLEVÅL, KLE DEG I GULT OG SVART!!!
Blånisseslakt til fredag venter!! :twisted:-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OsloFuglTror ikke det er noe problem med VG øvre i LSK drakt. Så vidt jeg har skjønt fra klanshold er det bare Nedre Postbanken (vestbredden) og Cola svingen (gaza) som er kun for VIF fans. I tillegg et lite felt på Hafslund nedre som de holder av til Mini-klanen. Resten er stadion er lagt ut for åpent salg. Selv kjenner jeg flere LSK fans som stiller i fullt fugla utstyr på VG øvre i morgen.
OsloFugl
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar