Billettbørs til vif kampen.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    #41
    Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
    Jeg har billetter på vg øvre. Kommer jeg ikke inn jeg da, hvis jeg går i drakt og skjerf??
    Slik jeg har forstått det kommer du nok ikke inn da nei.

    Kommentar

    • OsloFugl
      Medlem
      Hoffnarr
      • Aug 2005
      • 46

      #42
      Opprinnelig skrevet av Henrik
      Slik jeg har forstått det kommer du nok ikke inn da nei.
      Tror ikke det er noe problem med VG øvre i LSK drakt. Så vidt jeg har skjønt fra klanshold er det bare Nedre Postbanken (vestbredden) og Cola svingen (gaza) som er kun for VIF fans. I tillegg et lite felt på Hafslund nedre som de holder av til Mini-klanen. Resten er stadion er lagt ut for åpent salg. Selv kjenner jeg flere LSK fans som stiller i fullt fugla utstyr på VG øvre i morgen.

      OsloFugl

      Kommentar

      • Fugla- patriot83
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2005
        • 1241

        #43
        Opprinnelig skrevet av OsloFugl
        Tror ikke det er noe problem med VG øvre i LSK drakt. Så vidt jeg har skjønt fra klanshold er det bare Nedre Postbanken (vestbredden) og Cola svingen (gaza) som er kun for VIF fans. I tillegg et lite felt på Hafslund nedre som de holder av til Mini-klanen. Resten er stadion er lagt ut for åpent salg. Selv kjenner jeg flere LSK fans som stiller i fullt fugla utstyr på VG øvre i morgen.

        OsloFugl
        Det tror ikke jeg heller skal være noe problem. Vi har da sluppet inn folk med VIF- logo på klæra sine på alle våre tribunedeler(med unntak av KFL- området, selvfølgelig ), så det skal ikke være problem.

        Poenget mitt er:

        HVOR ENN DU HAR FÅTT PLASS PÅ ULLEVÅL, KLE DEG I GULT OG SVART!!!

        Blånisseslakt til fredag venter!! :twisted:
        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

        En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #44
          Jeg mener bestemt at de gangene vi har vært på ullevål før under kamper så har det sitti folk med lsk effekter på langsiden tvers over apene. hvorfor skal ikke det gå i år?
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • MobBoss
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 900

            #45
            Opprinnelig skrevet av OsloFugl
            Tror ikke det er noe problem med VG øvre i LSK drakt. Så vidt jeg har skjønt fra klanshold er det bare Nedre Postbanken (vestbredden) og Cola svingen (gaza) som er kun for VIF fans. I tillegg et lite felt på Hafslund nedre som de holder av til Mini-klanen. Resten er stadion er lagt ut for åpent salg. Selv kjenner jeg flere LSK fans som stiller i fullt fugla utstyr på VG øvre i morgen.

            OsloFugl
            Kle deg som man vil, men man kan risikere å bli "flyttet". Vi har jo flyttet blånisser før vi

            Invicta

            Ingen er større en klubben

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #46
              Tråden stenges nå og fortsetter her: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=3971

              Kommentar

              Working...