Opprinnelig skrevet av Realisten
vpn.no: Når det er som deiligst å gi fik
Collapse
X
-
-
Som sagt skulle jeg gjerne ha likt å se rasshølet som skrev den artikkelen fortelle Bjerkeland ansikt til ansikt at han er feig. Tøff bak tastaturet, patetisk i virkeligheten. Håper vi dreper dem på banen i kveld.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzSom sagt skulle jeg gjerne ha likt å se rasshølet som skrev den artikkelen fortelle Bjerkeland ansikt til ansikt at han er feig. Tøff bak tastaturet, patetisk i virkeligheten. Håper vi dreper dem på banen i kveld.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
La meg kort oppsummere artikkelen:
1. Jeg har et kjipt liv og det er deilig å slå ned noen i taxikø, fordi jeg er sinna.
2. Sirkustelt har typisk sett Vålerengas farger og illustrerer klubbens sjel.
3. Vålerenga som bohemklubb er best fordi vi har blå drakter, slike som minner om degenererte og innavlede kongefamilier. Kongsslekt, andre royale ideer, samt ordener osv., står som kjent hånd i hånd med bohemidealer.
4. Folk liker ikke gult (dette har Torolf nå tilbakevist) eller Lillestrøm (dette vet vi fra før…det er gøy å bli hatet).
5. Vi syder over av egenprodusert talent som Flo, Berre, Grindheim, Jepsen, Ronny Johnsen, Arason, Dos Santos, Skiri, Gashi og Sørensen…for å nevne ti av de jeg regner med at vil starte for VIF i dag.
6. At Bjerkeland først tenkte på å avvæpne mannen med hagle er helt utenkelig, da det ikke er mulig å tenke en ny tanke etter sin første. Den implisitte forakten mot drosjesjåfører viser for øvrig på nytt hvordan mitt vålerengahjerte er ankerfestet i bohem/arbeiderklassekultur.Last edited by Kimito; 12.05.2006, 14:21.FerdigskåraKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kimito4. Folk liker ikke gult eller Lillestrøm (dette vet vi fra før…det er gøy å bli hatet).
Torolf
Trendy kledd i dagKommentar
-
Lurer på hvem som fikk "fik" idag IGJEN jeg..... var ikke det Kålenga, da???
5 på rad, MMMMUUUUUUAAAAHAHAHAHAHAAHAHHAALSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av HarvestHahahaha! han/de som skrev de greiene om Fugla på vpn.no har det sikkert jævla kjekt nåLSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Hamburg & KanariHan har det nok ikke kjekt uansett, verken før og spesielt ikke etter at "laget" hans ble ydmyket, avkledt, slaktetKommentar
Kommentar