Jeg har blogga litt om derbyet. Leses her: http://www.blogging.no/blog.php/trigz76/post/11547
Blogg om derbyet (vif-LSK)
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av trigzJeg har blogga litt om derbyet. Leses her: http://www.blogging.no/blog.php/trigz76/post/11547Fugla mot nye høyder -
Flott tekst.. Har ikke tenkt på annent siste uka nå og taper vi drar jeg hjem og legger meg og står ikke opp før søndag...Vinner vi skal vi til Martins og FEIREKommentar
-
Meget bra skrevet! Jeg kommer heller ikke til å klare å sove i natt. Kommer til å bedrive nattetimen med å spille trippelyatzi med meg selv samtidig som jeg ser på den siste filmen til gate 13Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av tHuLuog så er det han som er så heldig å bli satt opp på kveldsvakta i morra.. får faen ikke sett kampen, hverken på ullevål eller på teve... har så vondt at jeg hverken vet ut eller inn....Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av tHuLuog så er det han som er så heldig å bli satt opp på kveldsvakta i morra.. får faen ikke sett kampen, hverken på ullevål eller på teve... har så vondt at jeg hverken vet ut eller inn....Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av tHuLuog så er det han som er så heldig å bli satt opp på kveldsvakta i morra.. får faen ikke sett kampen, hverken på ullevål eller på teve... har så vondt at jeg hverken vet ut eller inn....www.kfl.no/debattKommentar
-
Morgendagens kamp blir så ulidelig spennende. Men hvem som trekker det lengste strået er fortsatt et lite spørsmålstegn. Søgård og Kippe har vel hjertet på rett plass nå i og med at de vet hva denne kampen betyr. Ikke minst for hver eneste fugl i Kanari-fansen. Vi skal være der og gi støtte til gutta våre. I 90 minutter før vi ser på tabellen at vi er 3 poeng rikere enn idag.Kommentar
-
Trigz, bra skrevet..
Knuse Søpla...Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Hehe.. Likte den bloggen der og kjenner igjen mange av mine egne tanker.
Som tidligere sagt; FY FAEN, JEG ER GLAD JEG IKKE ER VIF- SUPPORTER I DAG!!!
Blånisseslakt i kveld - kle deg i gult og svart! Sing loud, sing proud!!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
Kommentar