Vet at jeg kanskje ikke burde laget en ny tråd om dette, MEN er det noen som vet om jeg får kjøpt den nye bortedrakten noe sted i dag? Det finnes fortsatt en LSK butikk på lillestrøm eller? hvor?
Hvor får man kjøpt bortedrakta?
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Opprinnelig skrevet av GialloneriVet at jeg kanskje ikke burde laget en ny tråd om dette, MEN er det noen som vet om jeg får kjøpt den nye bortedrakten noe sted i dag? Det finnes fortsatt en LSK butikk på lillestrøm eller? hvor?
du får dra innom å sjekkemvh Lsk's nye fysioterapeut -
Hadde liksom håpet å slippe å dra å sjekke da... Lang tur for meg til Lillestrøm når bilen ikke er tilgjengelig. Men jeg må jo ha den drakten til i dag. jeg skal ha nr 10 på ryggenKommentar
-
det finnes kun to steder å kjøpe denne drakten, og det er på lsk shopen eller på www.lskshopen.no
men det kan hende at drakta er utsolgt, var det jeg mente..
men tror at de har flere igjen, hjemme drakten har vært utsolgt opptil flere gangermvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GialloneriHadde liksom håpet å slippe å dra å sjekke da... Lang tur for meg til Lillestrøm når bilen ikke er tilgjengelig. Men jeg må jo ha den drakten til i dag. jeg skal ha nr 10 på ryggen
Sportshuset Lillestrøm
LSK-shop’n
Stillverksveien 5
2004 LILLESTRØM
Tlf.: 64 84 56 30Faks: 64 84 36 31post@lskshopen.noMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
-
Da har jeg kommet hjem fra min utflukt til Lillestrøm... Etter en lang leteaksjon i den eksotiske byen fant jeg til slutt sportshuset takket være noen trivelige karer på martins. Nå sitter jeg i min flotte nye drakt, størrelse L, som er noe posete utenpå mine 175 cm og 67 kg. Jaja, får håpe mor klarer å sy den inn...Kommentar
-
Jeg og vil ha drakt! Må vel bestille meg en variant i XL selv da.... Ille at de skal ha 172kr i porto og frakt. Får vel få noen av dere Lillestrømfolk til å kjøpe en drakt, og sende den som brevpost til Trondheim.Fra BaillsundKommentar
Kommentar