Vi møter Lørenskog borte i 2. runde. Her nytter det nok ikke med B-laget.
Lørenskog i 2. runde
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Opprinnelig skrevet av Ted NugentVi møter Lørenskog borte i 2. runde. Her nytter det nok ikke med B-laget.
http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/article635814.ece -
Blir vanskeligere kamp enn forrige runde i cupen, denne kampen spilles da 2 dager etter siste serierunde før sommerferien, med andre ord er det lenge til neste seriekamp etter kampen mot Lørenskog så det burde være mulighet for å stille med ett sterkt lag. Men tror fortsatt Uwe kommer til å spare noen av spillerne. Vi trenger sannsynligvis ikke hele første11`ern for å slå ut dette 2.divisjonslaget.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondBlir vanskeligere kamp enn forrige runde i cupen, denne kampen spilles da 2 dager etter siste serierunde før sommerferien, med andre ord er det lenge til neste seriekamp etter kampen mot Lørenskog så det burde være mulighet for å stille med ett sterkt lag. Men tror fortsatt Uwe kommer til å spare noen av spillerne. Vi trenger sannsynligvis ikke hele første11`ern for å slå ut dette 2.divisjonslaget.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondVi trenger sannsynligvis ikke hele første11`ern for å slå ut dette 2.divisjonslaget.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeMed spillere som Haddad, Wehrman, Kiko, JPW, Pål Steffen, Trond Olsen og Fredrikson (som ikke var i starteleveren mot Enga) på banen tror jeg neppe vi taper mot Lørenskog, men det er definitvit ikke walk-over. Alle husker vel kampen ifjor.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfAlle husker nok at vi var avhengige av en malteser i storform for å snu kampen mot Strømmen.* LSK 1917 *
* Gulsvarte Brødre *
-- Frihet for ultras --Kommentar
-
Kult å møte Lørenskog, hvor jeg lærte å gå, snakke, pule og drikke.
Dette blir ikke som mot Høland, men regner med at vi tar Lørenskog. Blir lokal-derby. Det er kult vøtt. :-)
Faen meg digg at vi knuste enga. nå rykker de ned.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Lørenskog med sine hurtige spisser/kanter kan bli trøbbel for LSK. Lørenskog har Kim Holmen (4 sekunder på 40metern!!) og Petter Larsen som lager hakkamat av alle motstandere i 2.divisjon, og spissen Andras Moen som har scoret 7 mål på 4 kamper! De to sistnevnte er gode nok for et høyere nivå! Og de vil spille der om ikke så lenge heller....
(Dette sier jeg ikke fordi jeg er fra Lørenskog)
Dette kan bli trøbbel for Kippe/Rambek, Pål Steffen eller Johan Petter Winsnes! Selv om Rambekk og PSA er ganske hurtig tar de aldri igjen Holmen og Petter Larsen!
Men Mifsud/Occean eller Haddad, Sundgot, Mykle burde score mye mål mot Lørenskogs forsvar!Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
-
Han er vell LSK spiller tom. 30.06.2006 ???
I så tillfelle bør han spille.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Med tanke på at kampen går kun 2 dager etter tromsø-kampen, regner jeg med at det hviles en del spillere fra førstelaget her. Samtidig tror jeg at men bruker denne kampen til å prøve ut en ny konstellasjon i forsvaret med tanke på høstsesongen. Så tviler egentlig på at Stoffe spiller....En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
Kommentar