Gylfi i 3 nye år !!????

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    Gylfi i 3 nye år !!????

    Einarsson ønsket i tre år til

    I løpet av uken blir Gylfi Einarsson tilbudt ny treårskontrakt i Lillestrøm.

    - Det skjer onsdag eller torsdag. Det er naturlig at vi belønner folk som har respondert slik Gylfi har gjort, sier påtroppende manager i Lillestrøm, Jan Åge Fjørtoft.

    Islendingen, som er Bosman-spiller i år, har imponert stort for formlaget Lillestrøm den siste tiden. 25-åringen har blant annet scoret ni mål fra sin midtbaneposisjon.

    I løpet av uken blir Gylfi Einarsson tilbudt ny treårskontrakt i Lillestrøm.



    ENDELIG, nå skjer det noe i denne saken, gledelig...

    Regner med at Gylfi blir hos oss......
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3930

    #2
    Jeg krysser alle fingere og tær for at Gylfi signer den kontrakten. Vi trenger en slik spiller i minst 3 år til!!
    www.kfl.no/debatt

    Kommentar

    • Gull-i-2004
      Medlem
      Møteplager
      • Jan 2004
      • 87

      #3
      Gylfi i 3 nye år !!????

      Til Gylfi!!!

      Jeg håper virkelig du vil bli hos oss, og takke ja til kontra<ktsfornyelse. Vi trenger deg, og liker deg godt.....

      Bli i LSK!!!!!!!!
      Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #4
        Til LSK-programmet sa Gylfi tidligere at han ikke hadde noe hastverk med å gå i forhandlinger med LSK. Han var sikker på at man kunne komme til enighet, og han ønsket bare å bli i LSK. Ingen andre klubber var aktuelle. Derfor har man latt dette ligge en stund...

        .. eller hva Gylfi? ;-)

        -okb
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • eLSKe
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Dec 2003
          • 136

          #5
          Det har han sikkert sagt. Men på den tiden han sa det så scora han heller ikke mål i bøtter og spann.

          Viktig at vi får signaturen hans ganske raskt, slik at vi ikke mister han nå som han er i sitt livs form. Vil betrakte det som en krise dersom vi ikke får Gylfi til å signere en 3 års kontrakt så snart som mulig.
          Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #6
            Han sa det før Lyn-kampen, og da var han like "hot" som han er nå. Han har etter det jeg vet ikke forandret mening.

            .. og når Gylfi selv sier at dette ordner seg, så tar jeg det som sikkert.

            -okb
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • eLSKe
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Dec 2003
              • 136

              #7
              Ok, da blir det noe annet ja.

              Jeg tror også at det kommer til å ordne seg. Gylfi er og blir en fugl.
              Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

              Kommentar

              • Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

                #8
                TV2-sporten i går; "Gylfi (uttales GYLVI) betyr konge på Islandsk. Og Gylfi er virkelig kongen av Åråsen om dagen."

                Einar står for øvrig for "han som kriger alene". Mye god symbolikk i dette her. Jeg personlig synes Gylfi er skoleeksempel på det som Jan Åge Fjørtoft vil kalle "the Åråsen way". Gylfi er en svært sympatisk og trivelig gutt, ikke breial, ikke primadonna - og viktigst av alt, en svært god fotball spiller, med en krigersk innsats, som man bare finner på Åråsen.

                Jan Åge, strekk deg langt for å beholde Gylfi!!!

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7056

                  #9
                  Jepp, Gylfi må bli! En knakende kjekk kar er han i tillegg. Gi ham femårskontrakt! :-)
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • SuperErik
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 535

                    #10
                    Einarsson har vært en av mine favorittspillere helt siden han ankom Åråsen for første gang.
                    Derfor er det ekstra gøy at han nå spiller fast og er i superform.

                    Har sett potensialet i han lenge..
                    - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                    <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                    Kommentar

                    • hertz
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Jan 2004
                      • 57

                      #11
                      Tipper Gylfi ikke signerer ny kontrakt.
                      Det er jo normalt at trenere tar med seg en spiller eller to på flyttelasset sitt, så jeg tror nok at A.E tar med seg Gylfi til en svensk klubb!
                      HAT

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av hertz
                        Tipper Gylfi ikke signerer ny kontrakt.
                        Det er jo normalt at trenere tar med seg en spiller eller to på flyttelasset sitt, så jeg tror nok at A.E tar med seg Gylfi til en svensk klubb!
                        Så dum er vel neppe Gylfi...
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • eLSKe
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Dec 2003
                          • 136

                          #13
                          Tipper Gylfi ikke signerer ny kontrakt.
                          Det er jo normalt at trenere tar med seg en spiller eller to på flyttelasset sitt, så jeg tror nok at A.E tar med seg Gylfi til en svensk klubb!
                          Jeg tror du tar totalt feil her. For det første har jo Gylfi selv sagt at han ønsker å bli på Åråsen. For det andre tror jeg ikke han hadde blitt med Arne. Grunnen til at jeg sier det siste, er at han i et intervju nylig fortalte hvor mye han så frem til å være under den nye trener trioen.

                          Men Gylfi kan jo sikker bekrefte dette selv, for han er innom her rett som det er.
                          Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

                          Kommentar

                          Working...