Trøbbel-leilighet på Åråsen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • runarM
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 565

    Trøbbel-leilighet på Åråsen?



    Sjekk denne tråden, angående noen i en leilighet på Åråsen som visstnok lageg kvalm bak bortesupporterene "hver kamp". Noen som kjenner til dette? Må da være usedvanlig lett å identifisere hvem dette i såfall dreier seg om, og eventuelt gjøre noe med det hvis det er så ille som det påstås?
    runarM
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3933

    #2
    Dette burde vel være en greit sak å fikse opp i!
    www.kfl.no/debatt

    Kommentar

    • eLSKe
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Dec 2003
      • 136

      #3
      Dette mener at bør bli tatt tak i umiddelbart. Slike uromomenter skaper trøbbel, og det vil vi så absolutt ikke ha på Åråsen.

      I andre borettslag ol. er det slik at man får advarsler etter bråk eller lignende. Og fortsetter de blir de kastet ut. Det må jo være noe lignende for de som bor i leilighetene på Åråsen.
      Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #4
        Trodde dette var ordnet opp i jeg, var det ikke noe bråk der sist mot Enga eller no'da.......

        .
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Nr 17 Sørli
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Jul 2004
          • 25

          #5
          Jeg kan vel utale meg om det! altså det var en lelighet der det var 6-7 stykk som så på kampen, flere ganger under kampen hørte jeg at vi ble kalt for "Vikinghorene" de ba oss også om å "dra til helvete jævla siddiser" det var bare noe av det, men jeg vet ikke om det var samme leilighet, men det er veldi synd at sånt skjer! ellers utenom det så opplevde jeg LSK supporterne som noen veldi hyggelige folk!

          Ps: Kanarifansen synger bedre en Plataklanen :lol:

          Kommentar

          • general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

            #6
            Opprinnelig skrevet av Nr 17 Sørli
            Jeg kan vel utale meg om det! altså det var en lelighet der det var 6-7 stykk som så på kampen, flere ganger under kampen hørte jeg at vi ble kalt for "Vikinghorene" de ba oss også om å "dra til helvete jævla siddiser" det var bare noe av det, men jeg vet ikke om det var samme leilighet, men det er veldi synd at sånt skjer! ellers utenom det så opplevde jeg LSK supporterne som noen veldi hyggelige folk!

            Ps: Kanarifansen synger bedre en Plataklanen :lol:
            Enig at det er vedlig uheldig i at slikt skjer Det skal jo være ganske enkelt å finne ut hvem som gjorde dette!!

            Takker for det siste!!
            Seriegull 2016!!!

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #7
              Mulig jeg blander sammen nå... Men er det ikke noen supportere av VIF som faktisk bor i den der leiligheten og som har skapt masse kvalm tidligere? På alle kampene mot VIF så er terassen der full av folk i blått og flagg og greier. Kan være at dette er en annen leilighet hvor det også er folk som driter seg ut?

              Motstandernes supportere er faktisk "gjester" og bør behandles ok, så de kan komme tilbake år etter år og legge igjen penger i klubbkassa.

              Kommentar

              • Mor_10
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jun 2004
                • 131

                #8
                Grensa er brutt når man utøver vold.

                Antar at dette er en sak man tar opp i styret i LSK& Kanari fansen og finner en løsning på. Dette er noe Åråsen ikke kan bli assosiert med. Vi har et ansvar for å trygge tilreisende sine supportere sin sikkherhet.

                For de som trenger å repetere god supporterskikk så står den her http://www.fotballsupporter.no/modul...article&sid=11
                --------------------------------------------
                Mor10

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  På tide at det blir ordnet opp i den saken nå. Vært flere ganger som bortesupporterne har klaget på dette.... Kan jo ikke være så jævlig vanskelig...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #10
                    hvilken leilighet er det snakk om? samen sin?
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • hertz
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Jan 2004
                      • 57

                      #11
                      Heng opp giga banneren som det står Lillestrøm sk på i adidas svingen foran hver kamp.
                      HAT

                      Kommentar

                      • Taz
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Apr 2004
                        • 20

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av iL
                        hvilken leilighet er det snakk om? samen sin?
                        når vi var der hadde vi problemer med folka i første etasje, nest siste på venstre sia av tribunen (sett fra banen). Onkel var oppe hos de flere ganger under vår kamp, de hadde blant annet et anlegg på verandaen av en slik størrelse man ellers bare finner på russebusser.

                        Antar at det er de samma folka trøndera sleit med når de var på besøk, om det er de samma nå skal man ikke se bort ifra

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Taz
                          Opprinnelig skrevet av iL
                          hvilken leilighet er det snakk om? samen sin?
                          når vi var der hadde vi problemer med folka i første etasje, nest siste på venstre sia av tribunen (sett fra banen). Onkel var oppe hos de flere ganger under vår kamp, de hadde blant annet et anlegg på verandaen av en slik størrelse man ellers bare finner på russebusser.

                          Antar at det er de samma folka trøndera sleit med når de var på besøk, om det er de samma nå skal man ikke se bort ifra
                          åja da er det ikke hans.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

                            #14
                            Bannere på hele oks burde være mulig.Gata opp til stadion er full av flagg så det burde være store muligheter.Så sinnsykt det ville vært! Bortsett fra hos engafyren og odd folka..
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                            Kommentar

                            • CocaJerry
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2532

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Ola
                              Mulig jeg blander sammen nå... Men er det ikke noen supportere av VIF som faktisk bor i den der leiligheten og som har skapt masse kvalm tidligere? På alle kampene mot VIF så er terassen der full av folk i blått og flagg og greier. Kan være at dette er en annen leilighet hvor det også er folk som driter seg ut?

                              Motstandernes supportere er faktisk "gjester" og bør behandles ok, så de kan komme tilbake år etter år og legge igjen penger i klubbkassa.
                              De som lagde en del kvalm før har flytta hørte jeg, isåfall er det blitt stille der.
                              Den leiligheten bråket kommer fra nå tror jeg er litt mer til venstre sett fra vårt felt, hvis ikke det er den leiligheten så har ihvertfall alltid vært tendenser der også.
                              Det må være mulig å gi alle som flytter inn i disse leilighetene klar beskjed om at de ikke har lov til å si noe som kan irritere de som står på adidas`n.

                              Kommentar

                              • veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

                                #16
                                Under debatten på VG nett er det en som hevder at leiligheten det er
                                snakk om eies av kommunen, som igjen leier ut den til sosialklienter.
                                Veit ikke hvorvidt dette medfører riktighet...
                                Uansett må det ryddes opp i dette latterlige problemet som har vært
                                en belastning alt for lenge!
                                Hadde jeg vært på fotballkamp ett sted og noen hadde holdt på som
                                disse karene, så tror jeg det hadde klikka for meg. Så jeg skjønner
                                veldig godt motstandersupporternes vrede her. Ut med svina, de kan
                                neppe være ekte LSK supportere!!

                                Kommentar

                                • JS
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • May 2004
                                  • 44

                                  #17
                                  På VG Diskusjon står det også at når Vikingsupporterene skulle dra, var det en mann som kasta en cola boks oppå den ene hverandaen, og dermed klikka det for de som bor der og de gikk ned og sparka til han og slo han..
                                  Følgende står:

                                  Først kan jeg gratulere med en knallsterk seier i går.

                                  Men det er ikke det denne tråden skal handle om. Bak den høyre stolpen i bortesvingen var det en leilihet som lagde bråk hele kampen. De slang useriøse og totalt avskyelige kommentarer hele kampen, alt i et forsøk på å provosere oss. Heldigvis satt " den harde kjerne" med supportere såpass langt unna at jeg ikke tror de hørte så mye av det de ropte. På slutten av kampen kaster en viking supporter en boks cola opp på verandaen i det han forlater stadion (ca. et min før slutt). Da tilter det for dem og to stk går til angrep på den lille og forsvarsløse 50 åringen, og tildeler han bl.a et spark i hodet.

                                  Ille!
                                  Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
                                  Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm!

                                  OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH!

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #18
                                    Blir nok artig der om 2 uker når trøndera kommer... Men fram til da så blir det vel ikke mer bråk :roll:

                                    Skal sier at det var dumt av han fyren å kaste opp en cola boks, men alikevel så var reaksjonen vel drøy, men det virker som dem får lov til å holde på som dem vil, så da er det ikke rart dem fortsetter...
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    Working...