vif-casuals ville lage bråk på Romerike

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Hvis disse folka påstår at de elsker enga så pisser de seg sjæl på leggen. Hvis man elsker klubben sin så stiller man den ikke i ett dårlig lys sånn som disse bøllefantene gjør. Hvis vi får sånne problemer blandt oss håber jeg de blir hivi ut av stadion på flekken!
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

Vi hadde noen idioter på tribunen i går, vi også, selv om de var av et litt annet kaliber enn casualsgjengen fra fienden. Jeg tenker på den/de som kasta et colabeger mot målet til Arason. Litt senere kom det to glødende sigaretter. Den ene havna i hetta på ei jente som sto like nedenfor meg.

Kommentar

• xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

ettter det jeg forsto var det colabegeret en hilsen fra vg øvre, og den glødene sigaretten ble kasta til en som bad om den. det jeg reagerte mest på var den 4cl vodkaflaska som landa ute på banen!

Kommentar

• kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2428

det jeg synes er litt merkelig er atte, hvis disse såkalte kasusguttene absolutt skal sloss hvorfor må det da kun gjøres i forbindelse med fotballkamper. og hvis slossingen står i sentrum, hadde det ikke vært enklere å by opp til dans et par dager før eller etter kamp. eller er medieoppslagene viktigere enn de virkelige slagene??
          og, det finnes jo mange grupperinger man kunne sloss mot, ikke bare fotballsupportere ...

bare undrer ...

Kommentar

• Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

Opprinnelig skrevet av xeR
            ettter det jeg forsto var det colabegeret en hilsen fra vg øvre, og den glødene sigaretten ble kasta til en som bad om den. det jeg reagerte mest på var den 4cl vodkaflaska som landa ute på banen!
            Colabegeret ble kasta fra en av to som sto like bak meg på VG nedre. Det er jeg ganske sikker på, men jeg er usikker på hvem av dem som kasta det. Tror ikke vi snakker om de samme glødende sigarettene. Uansett synes jeg det er lite klokt å kaste det. Det er ikke no kult å få svimerker på den nye drakta. Beklager avsporingen.

Kommentar

• xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

Opprinnelig skrevet av Torolf
              Colabegeret ble kasta fra en av to som sto like bak meg på VG nedre. Det er jeg ganske sikker på, men jeg er usikker på hvem av dem som kasta det. Tror ikke vi snakker om de samme glødende sigarettene. Uansett synes jeg det er lite klokt å kaste det. Det er ikke no kult å få svimerker på den nye drakta. Beklager avsporingen.
              ok, snakker sikkert ikke om samma sak da, men uansett årsak så er det ikke smart og kaste røyk det skal jeg være enig i, men var nok i beste hensikt fra en full mann.

Kommentar

• pondus73
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 612

Nå sier politiet på radioen at det faktisk var avtalt ett møte mellom noen nisser fra Lillestrøm som ikke er medlem av klubben(KFL?), men sympatiserer med LSK. Er dette en snill måte å si at det også finnes casuals med LSKsympatier? ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJ, i såfall
                ------eLSKe-------

Kommentar

• Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

dette er jo helt sykt , jævla tapere , folk som driver med slikt burde piskes til døde . Bare ute etter å lage kvalme.
                  Så forresten målet til mifsud i reprise i går , når man ser den i sakte film kan man se en klanskalle som står på tribunen i bakgrunnen og kaster ett eller annet mot mifsud, kan jo være at det er et sigarettpapir ham kaster for alt jeg vet , men ser ikke bra ut uansett. kan bare igjen si TAPERE!!!
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

Kommentar

• Fridtjof
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2005
                    • 2120

Satans møkkafolk. En kompis av meg foreslo i går at vi burde "cagé" disse folk. Putte dem alle inni et bur og la dem utslette hverandre. Hvor ble det av det gode gamle ekskludingerings-samfunnet?
                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                      Satans møkkafolk. En kompis av meg foreslo i går at vi burde "cagé" disse folk. Putte dem alle inni et bur og la dem utslette hverandre. Hvor ble det av det gode gamle ekskludingerings-samfunnet?
                      Putte alle inn i ett bur er en god ide, bare synd politiet slapp de ut for fort igjen

Kommentar

• Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

Godt poeng. Hvor blei det av politistaten?
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

her har norge mye å lære av Bush/CIA. Kidnappe folk i sitt hjem, plassere dem i ett superhemmelig fengsel i ett kommunistisk land og få fange vokterene til å sitte oppepå dem og drite. Etterpå tvinger vi dem til å smøre seg inn med denne avføringen mens ett par store pitbuller biter dem i balla!

Kommentar

• Kanaristar
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2005
                            • 155

Leve fotformsko, antivold, nestekjærlighet og brukne-geværs-politikk !

Imidlertid skal dere vite at jeg ikke lar meg bli slått ned av casualas etc. uten å slå tilbake.

Ha en harmonisk lørdag !

Kanaristar
                            Kjøp Citroën !

Kommentar

• Andreas Elvethun
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Mar 2006
                              • 16

De er en gjeng med nerder! Lyn har 20000 tomme seter, Søpla har 20000 tomme trusler!
                              Hvem er vi!?!
                              Kanaris!!!

Kommentar

• Harvest
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 855

Opprinnelig skrevet av Andreas Elvethun
                                De er en gjeng med nerder! Lyn har 20000 tomme seter, Søpla har 20000 tomme trusler!
                                Oslo-fotballen er komisk.
                                Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• Rubinho
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2005
                                  • 1501

Oppi allt dette, så vil jeg komme med honnør til ên viif fan igår..

Jeg satt på 37 bussen hjem fra nydalen og på vei til Helsfyr. Nærmere centrum kommer det på en viif supporter som sier: "gratulerer med seiren"! Jeg prøvde å forklare at det ikke var meninga å være kjepphøy men at jeg ikke klarte å la være å smile. Med tårer i øynene sa han: "vi ville sikkert vært kjepphøye vi og hvis vi hadde slått dere".. han nevnte også at vi han synes vi var best i allt både PÅ og UTENFOR banen, og han nevnte også fortrøstningsfullt med sukk i hjertet, at han mer enn gjerne skulle hatt flere av våre spillere bl.annet miffe og Robbi (han sa at robbi kunne løpe en hel match uten å se sliten ut,hehe).

En siste ting han skal ha ekstra ros for: Han sutra IKKE på straffen de ikke fikk OG han syntes fævla spillte MORRO fotball!

Så det finnes noen FÅ klanskaller som ikke er som andre

Kommentar

• Trondeo
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3062

Opprinnelig skrevet av Rubinho
                                    Oppi allt dette, så vil jeg komme med honnør til ên viif fan igår..

Jeg satt på 37 bussen hjem fra nydalen og på vei til Helsfyr. Nærmere centrum kommer det på en viif supporter som sier: "gratulerer med seiren"! Jeg prøvde å forklare at det ikke var meninga å være kjepphøy men at jeg ikke klarte å la være å smile. Med tårer i øynene sa han: "vi ville sikkert vært kjepphøye vi og hvis vi hadde slått dere".. han nevnte også at vi han synes vi var best i allt både PÅ og UTENFOR banen, og han nevnte også fortrøstningsfullt med sukk i hjertet, at han mer enn gjerne skulle hatt flere av våre spillere bl.annet miffe og Robbi (han sa at robbi kunne løpe en hel match uten å se sliten ut,hehe).

En siste ting han skal ha ekstra ros for: Han sutra IKKE på straffen de ikke fikk OG han syntes fævla spillte MORRO fotball!

Så det finnes noen FÅ klanskaller som ikke er som andre
                                    Det er fordi du traff på en slik en "Skap-fugl" Han holder med fugla, men har ikke helt kommet ut av skapet!

Men uansett, alltid hyggelig å høre hyggelige kommentarer fra motstanderens supportere etter de har tapt på banen og tribunen, uansett lag.

Kommentar

• Bongen
                                      Medlem
                                      Bøffel
                                      • Jan 2006
                                      • 37

Blogger er et brugervenligt blogudgivelsesværktøj fra Google, som du kan bruge til at dele dine tanker med resten af verden. Med Blogger kan du nemt oprette opslag med tekst, billeder og video på din personlige blog eller teamblog.

Kommentar

• Jetex
                                        -Vålerengasupporter-
                                        Ferskenpels
                                        • May 2006
                                        • 6

Ikke fra Oslo

Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91
                                        Det er helt tragisk at det går ann å oppsøke bråk på den måten. Faen så dust i huet.
                                        Det rare med hele greiene, var at INGEN av dem var bosatt i Oslo, men utenfor. To av de bodde faktisk i Lillestrøm området.

Men skam for fotballen, men er feil og besylde klanen og vålerenga fra det. De tar total avstand ifra det. utifra det som sto i RB idag trur jeg, har Klanen kastet ut samtlige, og fra VIF. bra de tar dem. SKam for fotballen, UANSETT tilhørighet.

Kommentar

• frua
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Nov 2005
                                          • 151

Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Kan du ikke bare si ti unga dine " Sånn blir du etter utuktig omgang med en limboks, og sånn vil du vel ikke bli"
                                          :twisted:

Kommentar

Working...