Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvis det stemmer at kanarifugler har vært involvert er ikke dette bra.
Dette må KFL ta avstand fra umiddelbart!
Utesteng hele drittpøbelgjengen i så fall. Jeg vil ikke ha svin på et kanarifelt.
Dette er jeg selvsagt helt enig i. Jeg kjenner ikke alle fakta, men det jeg så av "ventende kanaris" var to grupper: En del folk som sto et stykke unna (ved 7/11) og advarte folk på vei til stasjonen, og folk med effekter på stasjonen, som ble anbefalt av vakter å ikke gå opp på perrongen før situasjonen var avklart.
Jeg møtte noen i klanen før matchen i går som fortalte meg at det der er blitt et problem i Klanen, noen som kaller seg Unge Enga. Og hvis det er gjengs oppfatning, så må jo Klanen gjøre noe.
Visste ikke helt hvor Lillestrøm var??!!! Sjekke rømningsveiene først??!
mulig noen tipsa dem om at politiet sto på lillestrøm stasjon, eller at det var en avledningsmannøver, men det siste og mest trolige er vel at pysegjengen fikk kalde føtter og hoppa av i sagdalen. "Sikkert færre folk der, og de er det lettere å ta"
Ble "snakka" stygt til på vei fra Ullevål sjøl i går - ikke no' alvorlig, men reagerer når jeg har med barn. Ikke det at unga mine ikke tåler litt, eller at jeg ikke kan svare for meg. Men det er lite hyggelig for unga i seiersrus å få "hællvettes faans møkkafuggler ungejævler" etter seg av ei møkkakjerring iført engafarger...
LILLESTRØM:
Åtte av de ni fotballpøblene som politiet pågrepet på Sagdalen stasjon sent i går kveld ble i natt løslatt. En 20-åring fra Skedsmokorset sitter fremdeles i politiarresten.
Av: Jon Theodor Hauger
Ifølge opplysninger politiet på Romerike har fått fra kolleger i Oslo, var mellom 20 og 25 personer på vei til Lillestrøm for å lage bråk. De hoppet imidlertid av på Sagdalen stasjon, der politiet raskt kom til.
- Flere klarte å stikke av, men vi pågrep ni personer. En av dem er siktet for å ha kommet med trusler mot politiet og sitter fremdeles i arresten, opplyser operasjonsleder Bjørn Jahr i Romerike politidistrikt lørdag formiddag.
Kun én av de pågrepne har fast bostedsadresse i Oslo. De øvrige er registrert med bosted i Sverige, Vestlandet og Østlandsområdet.
- Den yngste av dem - en 15 år gammel gutt fra Follo - ble sendt hjem til
foreldrene i drosje, opplyser Jahr.
Politiet har opplysninger om at gjengen har tilhørighet til det såkalte casualsmiljøet rundt VIF.
Politijuristen skal nå ta stilling til hva som vil skje med de pågrepne
Ble "snakka" stygt til på vei fra Ullevål sjøl i går - ikke no' alvorlig, men reagerer når jeg har med barn. Ikke det at unga mine ikke tåler litt, eller at jeg ikke kan svare for meg. Men det er lite hyggelig for unga i seiersrus å få "hællvettes faans møkkafuggler ungejævler" etter seg av ei møkkakjerring iført engafarger...
Kan du ikke bare si ti unga dine " Sånn blir du etter utuktig omgang med en limboks, og sånn vil du vel ikke bli"
LILLESTRØM:
Åtte av de ni fotballpøblene som politiet pågrepet på Sagdalen stasjon sent i går kveld ble i natt løslatt. En 20-åring fra Skedsmokorset sitter fremdeles i politiarresten.
Av: Jon Theodor Hauger
Ifølge opplysninger politiet på Romerike har fått fra kolleger i Oslo, var mellom 20 og 25 personer på vei til Lillestrøm for å lage bråk. De hoppet imidlertid av på Sagdalen stasjon, der politiet raskt kom til.
- Flere klarte å stikke av, men vi pågrep ni personer. En av dem er siktet for å ha kommet med trusler mot politiet og sitter fremdeles i arresten, opplyser operasjonsleder Bjørn Jahr i Romerike politidistrikt lørdag formiddag.
Kun én av de pågrepne har fast bostedsadresse i Oslo. De øvrige er registrert med bosted i Sverige, Vestlandet og Østlandsområdet.
- Den yngste av dem - en 15 år gammel gutt fra Follo - ble sendt hjem til
foreldrene i drosje, opplyser Jahr.
Politiet har opplysninger om at gjengen har tilhørighet til det såkalte casualsmiljøet rundt VIF.
Politijuristen skal nå ta stilling til hva som vil skje med de pågrepne
Morro for disse LSK haterene da at en eller flere av dem måtte tilbringe natten i lillestrøm
Morro for disse LSK haterene da at en eller flere av dem måtte tilbringe natten i lillestrøm
Også moro å se at bare en av dem var fra Oslo. Oslos stolthet my ass!
Edit: Det står "Kun én av de pågrepne har fast bostedsadresse i Oslo." Nøkkelen her er kanskje "fast bostedsadresse". Det har vel de færreste i Klanen, selv om de holder til sentralt i hovedstaden.
Kommentar