Oppfordring til Koren og Mifsud om å forlenge kontrakten med LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    #41
    Dessverre tror jeg en kronerulling er totalt meningsløs.. Det skal nok ikke stå på penger hvis LSK får Koren på gli ang en ny kontrakt.

    Det han vil ha, og som er noe vi ikke kan gi ham - er en karriere i en større og mer anerkjent liga.

    Bedre å slå opp teltlandsby utenfor der han bor, og nekte ham å dra da
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.

    Kommentar

    • HolterKanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 1603

      #42
      Forlater Koren og Mifsud Lillestrøm så er karrieren dems ødelagt. De trenger MINST ett år til i Lillestrøm før de kan vurdere å reise til utlandet. Også er det jo feil hvis spillere ser seg om etter klubber. Det er jo faktisk klubbene som skal se etter spillere. Og hvis de ikke har hørt noe fra noen utenlandske klubber ennå så er de jo ikke gode nok til å spille der ennå.

      Mifsud vil til Spania, men da må det i så fall bli 2 eller 3 divisjon da. I første div blir han satt på benken til han ikke har lyst til å spille fotball mer.

      Noen burde prate med de to primadonna spillerne og få de ned på jorda, selv om de er blant de beste i norsk elite så er det stor forskjell fra Europa.
      ***Større baller enn vett***

      Kommentar

      • danny85
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2006
        • 108

        #43
        Jeg tror etter kampen (mot molde) at savnet etter koren blir stort.. Plagsomt stor. Gull og sølv stort.. Vi må finne ut noe!!

        ET LAND - ET LAG!
        ----- FUGLA 4 LIFE -----

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #44
          Er det ingen fine, flotte Lillestrømjenter som kan legge an på de to nevnte? Gift dere og overtal dem til å bli. Kan da ikke være så vanskelig...
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • Chessheim-kanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1022

            #45
            Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
            Er det ingen fine, flotte Lillestrømjenter som kan legge an på de to nevnte? Gift dere og overtal dem til å bli. Kan da ikke være så vanskelig...
            om de ville hatt meg kunne jeg da tatt begge to, men har hørt noe om monogami osv...?
            mvh Lsk's nye fysioterapeut

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #46
              Opprinnelig skrevet av ÅsenKanaris
              Forlater Koren og Mifsud Lillestrøm så er karrieren dems ødelagt. De trenger MINST ett år til i Lillestrøm før de kan vurdere å reise til utlandet. Også er det jo feil hvis spillere ser seg om etter klubber. Det er jo faktisk klubbene som skal se etter spillere. Og hvis de ikke har hørt noe fra noen utenlandske klubber ennå så er de jo ikke gode nok til å spille der ennå.

              Mifsud vil til Spania, men da må det i så fall bli 2 eller 3 divisjon da. I første div blir han satt på benken til han ikke har lyst til å spille fotball mer.

              Noen burde prate med de to primadonna spillerne og få de ned på jorda, selv om de er blant de beste i norsk elite så er det stor forskjell fra Europa.
              Ser poenget med Mifsud, og trur også Koren hadde blitt enda bedre defensivt og utholdningmessig vis han fortsatte ett år til. Men vis du ikke trur Koren er god nok til PL, PD eller SA får du se en LSKkamp...
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              Working...